Ik hoop het maar het is wel dubbele reistijd. We krijgen het eerste jaar reistijdcompensatie en daarna niet meer. We horen binnenkort hoeveel compensatie en hoe alles een beetje gaat werken daar.
Ik drink er op mijn werk altijd 4 en dan nog thee. Thuis drink ik dan ook nog een half litertje denk ik
Zo, ben ik ook weer. Ik heb alleen de laatste pagina's doorgelezen. Elize en Bryan op de wc geplast en gepoept, super zeg!! Maja, wat een mooie huizen zeg. En wat goedkoop!! Ons nieuwe huis hebben we gekocht voor 295 Dees, kwam vanmiddag je spijkerjasje nog tegen Schaam me diep. Was hem uit het oog verloren en dus vergeten. Als Sofie morgen weer wat is opgeknapt kan ik naar het postkantoor. Sofie is dus nog steeds niet lekker. Waterdunne luiers en alles wat ze eet en drinkt komt er weer uit. Het gekke is dat de bv wel erin blijft. De productie wordt dus weer opgevoerd. Nu ga ik lekker bankhangen. Fijne avond allemaal!
Oke Meiske, ik dacht al, vergeten zeker . Had jij de plaatjes wel ontvangen? Sterkte met Sofie. Fijn dat de bv er wel in blijft! Ik ga bankhangen. Truste allemaal alvast
@mys ik was degene die bang was te zwaar kindje te hebben en ik denk dat bryan ook hard tegen die 16kilo aanzit als hij er al neit overheen zit ik moet 31maart met hem naar bureau maarja dan moet ik werken dus helaas gaat mijn pa met hem. 2 april weer naar de longarts ben benieuwd wat hij nu zegt
Hoooi.. was ik ook even... In het Noorden is idd de alles goedkoper wat huizen betreft.. onze bescheiden tussenwoning doet hier om en nabij de 200.000.. en tis niet groot kan ik je zeggen... maar ach.. groot genoeg.. als nu iedereen naar t noorden verhuisd dan wil ik ook wel.. Ed komt uit stadskanaal en heeft er nog veel familie wonen in veendam / stadskanaal / hoogezand.. maar daar heb ik niet zoveel mee.. theeft wel even gespeeld om die richting op te gaan voordat we kinderen hadden.. nu speelt dat totaal niet meer.. vind t zoooo NOT DONE om hierom je kids van school te trekken en te verhuizen, vriendjes achterlaten etc.. nee.. danmoeten we wel een noodzakelijke reden hebben voor ik dat zou overwegen, maar goed.. dat vind ik.. euh... VIV.. nou laat ze lekker op t cb zeg. Toen je laatst foto's liet zien va Bryan zag ik er niets diks aan hoor.. hij is gewoon lekker gezond en als jij weet dat ie gezond eet dan is er niets aan de hand..toch?? ben ook benieuwd wat de longarts zegt.. t gaat best goed toch de laatste tijd??? Mys.. fijn dat jullie Bryan ook weer is goedgekeurd...knuffie en ik las idd je onderschrift van msn al dat Bryan op de wc had gepoept.. HIER OOK EEN WC PLASSERT!!.. joehoe.. kwam bij me.. mama poep bah hellepu?.. dus ik vroeg of ie naar de wc moest. JA.. nou oke.. mee dan maar.. gister had ie ook al geplast, maar toen heb ik m er zelf op gezet..nu wilde ie zelf.. een klein plasje gedaan en was toen klaar.. t poepen heeft ie maar gelaten..whahaha.. ik ben er al lang blij mee... euh...en toen was ik t alweer vergeten.. hier zo voeden en ndan naar bed naar bed zij duimelot....... koes koes
In elk geval niet langer dan jij, toch? Maar ff serieus.. balen dat het weer zo ver is.. Je had natuurlijk gehoopt dat het vandaag een stuk minder zou zijn. Gister lukte het ook dus nu ook!
Moet zeggen dat het ook lang niet overal mooi wonen is hoor hier in het noorden. Ichy noemt Hoogezand, daar heb ik gewerkt en zou ik dood nog niet gevonden willen worden Veel mensen willen niet naar het noorden omdat je hier haast in de middeleeuwen zou leven en in the middle of nowhere. Vind ik natuurlijk niet maar ik ben hier ook opgegroeid. Zo gauw wij richting het westen vertrekken word ik helemaal zenuwachtig van die files enzo, dat heb je hier veel minder. Je staat heus wel vast als je 's ochtends om 8u op de ring van groningen staat maar het is ook nog wel te omzeilen. En groningen zelf is echt een prachtige stad maar daar zijn de huizen ook duur. Daar hadden we voor dezelfde prijs als we nu een nieuwe eengezinswoning hebben daar een 2 kamer appertementje van 60m2. Ben gewend aan ruimte in en om het huis en heb daar veel voor over om dat weer te krijgen. Ik wil in m'n blote gat in de tuin kunnen lopen en kipjes en konijnen in de tuin Bah, ik stink naar rook.. Die vriendin waar ik was rookt en ik vind dat helemaal nu zo goor.. Snapte ook niet zo goed dat ze gewoon sigaretten bleef opsteken terwijl ik zwanger ben en ze weet dat ik veel misselijk ben maar durfde er stom genoeg niks van te zeggen Zal m'n kleren uitdoen en morgen buiten hangen en zo gaan douchen. Wat goed dat jullie kindjes al op de wc gaan! Lune wil dat wel af en toe maar er komt dan niks uit hihi..
@ichy ja het gaat nu best goed, sinds zijn laatste aanval in december heeft hij het nog maar 2x benauwd gehad en dat konden we met de puffer goed verhelpen is niet perfect maar beter dan hele tijd die erge aanvallen he maar ik juich nog niet te vroeg tussen de 1e en 2e aanval zat ook ruime tijd en tussen 2e en 3e ook dus
he luitjes... hier is ikke ook weer... We gaan het maar niet meer over huizen hebben ahhaa Ik ben vanavond maar even voetbal gaan kijken.. onze selectie moest voetballen in een dorp verderop... altijd leuk.. en lekker even buiten...mooie mannen... en er even uit.. anders was ik vast en zeker weer in slaap gesukkeld.... BRYAN... 16 kilo en ook nog gepoept op de wc hoera hoera ik ben nogsteeds trots op Elise morgen hopelijk weer...
Oh leuk, bijna zindelijke kindertjes! Hier hebben we onze kans beetje gemist rond de geboorte van Suzanne. Maar komt wel weer. Ik kom even vertellen dat Suzanne vandaag haar spreid-broekje heeft gekregen ivm haar heupdysplasie. Dat is dat haar heupkom, waar het bot in valt, nog niet voldoende ontwikkelt is. Door haar bot in de goede positie te houden komt dit goed. Ze zit in dat broekjes-achtig-ding met opgetrokken knietjes. Ze moet er minimaal 4 mnd in blijven en max 1 jaar (waar ik niet van uit ga). Ze heeft wel wat gehuild, maar het valt me nog alles mee. Desondanks vind ik het wel sneu voor haar. Zo heeft ze ook 2 grote uh.. bevestigingsclips op haar rug van hard plastic. Dat lijkt me niet echt lekker liggen. We kijken het even aan, anders naar ik er mooi een lapje stof acher (nou ja ik... mijn moeder bedoel ik). Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Ik heb wel een hele leuke babygym gekocht, wilde ik al, maar is nu een perfecte afleiding. Beide meisjes zijn vrijdag op het CB verder goed gekeurt. Elena weegt 11 kilo. Ben even vergeten hoe lang ze is. Oh en voor wie richting leiden woont. De universiteit van Leiden doet onderzoek naar het speelgedrag van babies (jonge kinderen). Als je het leuk vind om mee te doen moet je even googlen. Verder ben ik erg alles aan het volhouden. Vandaar dat ik hier weinig ben. Als ik iets tijd vrij heb pak ik een studieboek, doe ik toch nog wat huishoudelijks, of lig ik compleet gevloerd op de bank. Mijn forumtijd komt wel weer! Dikke knuffel to you all!!