Ow nee, dat vind ik cool klinken. Huisdiernamen mogen een beetje raar zijn van mij . Ik heb een muis gehad en die heette, King Arthur Diederick Verhoeve
Ik heb net belastingaangifte gedaan... Daar word ik best vrolijk van! ... Nog even een paar kilo kwijtraken en dan maar even mijn nieuwe zomer gardarobe bij elkaar shoppen!
wij hadden bericht van de boekhouder. Werd ik ook vrolijk van We kunnen straks of de badkamer of de keuken vernieuwen! Maar ben nog aan het twijfelen wat we doen: de keuken daar ben ik het meest maar de badkamer is er het ergst aan toe...
De keuken ziet iedereen... De badkamer alleen jullie... Ik zou denk ik voor de keuken gaan, tenminste als de badkamer nog wel eventjes meekan... Als dat echt een ramp is en de keuken daar houd je het nog wel even mee uit. Dan zou ik toch de badkamer doen.
Tessa ligt inmiddels al 2,5u te slapen. Het is echt weer zo'n slaap kop de laatste tijd. En van wakker maken word ze sjaggie dus ik laat ze lekker liggen.
Hoi mys Ik ben er weer vandoor. Ga maar vast het eten voorbereiden, zul je zien dat ze wakker word. Gaan we lekker even naar buiten. Doei
Speciaal voor Maja http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/197354-welke-neurotische-trekken-jij.html
Ja de badkamer is echt erg... werd door iemand die op bezoek kwam omschreven als: "jeetje het lijkt wel een gaskamer!" dusse das erg!
Ben ik weer. Vanavond couscous met groente, kip en gehakt. Meestal doen we alleen kip, maar er was nog een beetje gehakt in de vriezer en 1 kipfilet. Beetje restjes dag vandaag.
lekker toch. Hou ik wel van Ik ging eigenlijk witte bonen met snijbonen maken maar daar had ik geen zin in, dus dan maar pasta. Vind Finn ook lekkerder
Mooi buikje Debora! Ook bescheiden idd. Is niet erg toch? Kijk over 10 weken maar weer Dat stofje van Mrijn wil ik ooooook! (met die streepjes.. de rest is ook errug leuk trouwens..) Hahaha, moet erg lachen om Bones Ten eerste zijn mijn boobies idd gegroeid en ten tweede had ik dat topic al ontdekt en gelezen maar durf al mijn rare trekjes er niet neer te zetten. Denk dat alles er wel staat en dat samengevat telt voor mij denk ik. Heus niet confronterend8) Lune is een beetje chaggie wakker geworden, ben blij dat Jeroen er is hihi.. Kan hij zo even met haar naar de wuper. Ga ik wel in de tuin zitten, heerlijk! We hebben jacht gemaakt op een nieuwe tuintafel. Denk dat we deze beste man gaan vragen of hij een tafel voor ons wil maken: Marktplaats.nl > Tuintafel van nieuw of gebruikt steigerhout - Tuin en Terras - Tuinmeubelen
Jawel he? Even kijken of we dit weekend even langs kunnen komen om ze te bekijken. Jullie eten lekkere dingetjes zeg Wij eten een visje uit de oven in mosterddressing, gebakken aardappeltjes en sla met tomaatjes, feta en pijnboompitten. Klinkt lekker maar Jeroen gaat het maken dus nog even afwachten8)