Heb ongeveer 15 euro voor die 2 roze stofjes betaald. je mag best iets anders uitzoeken, dan maak ik er wel iets voor de site van. Wit met roosjes kan ik hier uit de winkel halen! Had hem al in m'n hoofd zitten ervoor maar dacht: even overleggen
Hoooooooooooooiiiiii zo ik zit.... ben de hele dag in de weer geweest en druk gedaan maar als je me nu vraagt wat ik nu allemaal gedaan heb???.. eigenlijk niks.. een raam gelapt en de was opgehangen.. nou boehoe..en toch.. ben ik druk geweest..soms snap ik niks van die dagen..whahaha...nou ja.. t voelt voldaan dus zal t wel prima zijn... heb ff teruggescrold naar t buikje en de onderbroek van Debora.. Ik vind jullie onderbroeken juist onwijs leuk...!!!.. en dat meen ik nog ook.. hmmm.. toch maar s wat nieuwe aanschaffen.. ik doe t nog met van die degelijke witte van de hema.. helemaal NIET leuk.. maar cliche.. ze zitten zo lekker.. maarrr.. leuk zijn ze niet.. om over sexy maar te zwijgen... ik ga vanavond lekker internet shoppen.. zin an.. s kijken of me dat lukt.. zo veel mogelijk voor weinig..
haha allemaal onderbroek-opmerkingen Thirza nog lekker druk geweest, en een trip trap opknappen leuk!! Wel een foto maken als ie af is he Maja: lief Jeroen met Lune! Ichtus: dat heb ik ook wel eens, druk met niks. Stom he. Shopze! Finn zat net lekker hopjes vla te eten en toen ie klaar was tilde Marc hem uit de stoel en zat er op z'n heupen en benen iets met dezelfde kleur (had geen broek aan) maar het was geen hopjesvla... iieeeeuuwww Dus hup maar meteen in bad. Daarna nog een waterluier. Hopelijk blijft het daarbij. Hij is verder niet ziek. Maar ik heb naast de slaapzak die hij aan heeft, nog maar 1 droog en de ander hangt aan de lijn. dus hij mag niet meer dan 1 x doorlekken haha
mogguh.. hier een blafhoest nacht gehad... gaaaaap straks met marijn naar de ha voor zijn gezicht..en vanmiddag met anna naar t zh voor heupecho...verder de normale gang van zaken en vooral van t zonnetje genieten... laterrrrrr..kuzz
Lekker aso van me om alleen over mijn eigen stofjes te neuzelen en verder niet... Snorrie! Ik was gister druk bezig om mijn ene laptop keeg te maken en de andere in te richten. Tussendoor was ik aan het bijlezen, maar van meelullen kwam net veel. Nu had ik niet veel zin om mijn buik en onderbroek te showen, dus dat kwam wel goed uit. Leuke foto's van strakke buiken en dito billen in mooie broeken gezien. Damn, nu weet ik zeker dat die laatste 6 kilo eraf moet! Lieve Lune en stoere Jeroen langs zien wandelen. Ehm, verder weet ik het niet meer zo. Ik verwacht over een paar minuten een filmploeg op kantoor om verder te gaan met interviews voor het jaarverslag en daar ben ik een beetje te druk mee! Ik werk op hetr moment harder dan ik in jaren heb moeten doen en dat bevalt niet echt, moet ik zeggen8) DEBORA: ik vind die patchwork van Stenzo erg gaaf! En dan met een achterkantje dat je nog over hebt of ook met die kleine roosjes om toch nog iets van rust in de tent te houden? Stenzo 2010 22016-08 Poplin patchwork blauw/ecru/rood Oe, bezoek is er, moet meehelpen sjouwen. Doeg!
Mogguh, Ichtus succes vandaag bij de ha en het zh. Lekker medisch dagje zo.. Gelukkig kan je ook lekker de zon in Mrijn hard aan het werk.. En filmploeg? Wat klinkt dat spannend..! Kunnen we iets ook ergens terugzien? Stenzo heeft sowieso leuke stofjes, ik kan gewoon niet kiezen. Maar wat Debora voor jou gemaakt heeft en gaat maken is echt prachtig! Misschien ook een onderbroek van Stenzo? Durf je dan wel te showen? Hoe is het eigenlijk met je dieet gedoe? Ben benieuwd hoe Sara geslapen heeft en SM dus ook? En of Sofie al weer helemaal beter is? En of Luuk goed geslapen heeft zonder slaapzak? Lune heeft prima geslapen gelukkig. Ze was echt niet te genieten gister na het eten en dat is nog zacht uitgedrukt. Ze lag er dan ook al om half 7 in, Jeroen en ik konden er beide niet meer tegen Ze heeft nog eeh half uurtje gemopperd en is vannacht 1x wakker geweest maar verder prima. Wel om kwart voor 7 al wakker maar dat is logisch als je er zo vroeg in ligt. Heb haar net op de fiets naar het kdv gebracht. Ze gaan vast de hele dag buiten spelen, heerlijk voor die kleintjes Ik heb geen doel voor vandaag dus ga straks het centrum maar even in. Zoals jullie misschien op het nieuws zien zijn hier steeds branden (in Veendam) en veel winkels hebben rookschade uitverkoop. Liever dat ze de dader pakken maar hier ga ik toch even van profiteren8)
Goeiemorgen ladies! Debora die stofjes die je gisteren op een foto liet zien, geweldig! Echt heel mooi en ook helemaal mijn smaak. In Spanje heb je maar weinig echt leuk spul en peperduur. Dus mocht het in nl niet lukken dan kom je maar naar Spanje. Of ik vertaal de website in het spaans voor je ofzo. Maja.Sara heeft na een half uur mopperen gisteren het opgegeven en is lekker gaan slapen. Het was niet eens huilen dus het gaat echt beter. Zelf geen goeie nacht gehad want Nora had weer eens kuren. Ik ging om 22 uur naar bed tot 01 uur geslapen en toen begon het feest tot 05.30 vanochtend. Daarna nog kunnen slapen tot maar liefs 07.30 hoera.... Adem in adem uit en maar denken dat dit nog maximaal een jaar ofzo duurt? Tsss zag net dat het in NL warmer is als bij ons. Hier is het maximaal 14 graden vandaag in NL (Zuid limburg heb ik gekeken) 15 graden maximaal. Maar hier wordt het dan wel weer 21 graden volgende week.
Goedemorgen Agossie, die foto van Nora. Ze kijkt er maar zielig bij, maar ik vind hem geweldig Succes vandaag bij de ha en in het zh Ichtus. Hoop dat het heupje goed is! Maja gaat shoppen. Altijd leuk toch? Is dat nu al lang aan de gang, die branden in Veendam? Heerlijk hoor dat Lune lekker kan buitenspelen met de andere kindjes! Mrijn heeft een filmploeg over de vloer. Ben ook erg benieuwd of we haar ergens terug kunnen zien! Sofie is nog steeds niet beter. Gisteravond heeft ze haar bedje ondergespuugd (of had ik dat al gezegd?) En vanochtens stond ze in haar bedje me op te wachten met een dunne poepluier. Verder geen poepvla meer gehad, dus er zit wel verbetering in. En terwijl ik dit typ hoor ik het borrelen in haar luier O ja, test was negatief. Opluchting, vooral voor Piet... Nu ga ik eerst een schone luier aandoen bij Sofie. Tot later.
We stonden gewoon op de 2e pagina Iedereen is natuurlijk lekker buiten (of aan het werk) Kids gaan zo weer naar school. Dan Sofie op bed leggen en daarna het grootste karwei van deze dag: de auto uitmesten. Die moet morgen naar de garage voor de apk. Heb wel een vuilniszak nodig denk ik
He Goedemiddag... ICHY succes met je ziekenhuis bezoeken... SOFIE snel beter worden hoor MAJA shopze... soms he kunnen die kids zoooo argg hahahah SM leuke foto... geweldig gewoon... hopelijk kan ze later zelf ook de humor ervan inzien... Zo ik ben hier op het werk al bijna klaar.. Nick heeft een toneelstuk op school en daar ga ik even kijken.. leuk leuk.. ik moet als ik mijn zoon zo zie altijd mijn tranen inslikken.. errug he...
SM, fijn dat Sara goed geslapen heeft. Maar dan is het wel een beetje jammer dat Nora zo loopt te spoken natuurlijk.. Het gaat idd vanzelf over maar als je er middenin zit is het zooo zwaar.. Die foto is geweldig Ook wel een beetje eng (zie haar zo van het aanrecht af kukelen) en sjielug voor Nora maar ze kijkt wel heel poepig. Sofie dus nog steeds niet beter. Jeetje, duurt lang zeg. Misschien een maag/darminfectie dingetje ofzo. Maar dat moet toch uit zichzelf weer overgaan? Doet ze verder ook ziek aan of is ze wel vrolijk? Dwaas, ik kan me niet voorstellen dat er niet meer snotterende moeders in de zaal zitten Is toch geweldig om je kind zo te zien. Ik zou ook gaan janken hoor. Ik heb weer eens de hele ochtend geslapen, pff. Geen idee waar ik al die slaap vandaan haal, ik moet toch een keer wakker blijven zou je denken? Heb trouwens een beetje gezeik met Jeroen. Aangezien ik nu nog niks te doen heb zal ik het even vertellen. Jeroen en ik hebben een feestje zaterdag maar ik ga niet heen want ik heb er gewoon geen zin in (mensen ken ik niet echt, druk café, moet de hele avond staan terwijl ik last van m'n bekken krijg na 10 minuten staan etc. gewoon geen zin dus om daar oppas voor te regelen) dus gaat Jeroen alleen. Prima. Nou stelde mijn moeder voor om zaterdag met hun en met mijn broer uit eten te gaan, als gezin dus zonder Jeroen. Zouden we altijd al een keer doen en komt er steeds niet van en zaterdag is mijn broer toevallig bij m'n ouders. Dus ik heb Jeroen gevraagd hoe laat hij weg wou zodat we misschien van te voren nog uit eten kunnen. Hij zegt 21u weg. Dus ik overlegd met m'n ouders en broer en dat zou dan net kunnen, ga ik gewoon weg tegen die tijd. Jeroen zou dan met de auto naar het feestje gaanm is in de stad. Zegt ie gister ineens 'kan je ook eerder thuis komen want dan ga ik met de bus, kan ik bier drinken'. Ehh, nou liever niet want 21u vind ik al krap en heb het al zo afgesproken. Wordt ie toch een potje pissig Dat ie eindelijk weer een feestje heeft en dat ik hem dat niet gun en dat hij dat pleziertje verdient heeft en meer van die onzin. Dus ik heb gezegd dat ik het echt bullshit vind, dat ik geen moment heb gezegd dat ik niet wil dat hij naar dat feestje kan maar dat ik uitgegaan ben van 21u en we toen hebben besloten dat het net kan omdat het anders wel heel krap wordt met het eten. Moet ik nu tegen kwart over 8 thuis zijn. Dat heeft toch niks te maken met iets niet gunnen? Pff, sukkel. Dus ik heb gezegd dat ik graag toch 21u wil blijven omdat ik liever sinas drink dan cola (oftewel: wat een onzin dat je persé bier moet drinken, dan doe je dat toch een andere keer? sneue puber..) Zooooooooo, dat was het verhaal. Tof he? Ik ben gister vroeg naar bed gegaan en niks tegen hem gezegd want was sowieso al chaggie. Hij is in bed gegaan zonder wat tegen mij te zeggen en vanochtend heb ik hem er kwaad uitgeschopt omdat zijn wekker voor de 3e keer ging. Ik hou dr van.
Wat een heerlijke binnenvaller. Je hebt gelijk maja. Op jou manier hebben jullie allebei een uitje. Ik zou zeggen dat hij de bus dan maar een uur later neemt zodat jij om kwart over 9 pas thuis hoeft te zijn Hij moet niet zo zeiken. Het had toch ook zo kunnen zijn dat jullie pas om 20u gingen eten? Dan had hij helemaal niet gekund en had hij thuis moeten blijven voor Lune. Hij mag dus blij zijn dat jij het etentje vroeg in de avond gepland hebt. Goedemiddag trouwens. Het is idd rustig hier. Ik ben vanmorgen even bij een vriendin wezen leuten met ook een kleintje van bijna 2. Gezellig. Daarna lekker samen gegeten en Tessa ligt nu in bed. Ik heb even boven op het dak terras gelegen. Is best lekker als de wind er niet zou zijn. Ben na een half uurtje naar binnen gegaan. Ze zijn ook al sinds afgelopen maandag hier aan het hei-en. Er komt hier vlakbij een nieuwe woonwijk. En ik moet zeggen dat ik het eigenlijk sinds vandaag pas echt zat begin te worden. Ze beginnen om 7u 's morgens. Dus Tessa is vroeg wakker. Komt omdat ik 's avonds voor ik ga slapen het luikje op haar kamer open doe. En het gaat echt de hele dag door tot 18u 's avonds. Ik hoop dat ze snel klaar zijn. Hoe is het verder hier? Ik heb wel steeds stukkies terug gelezen, maar er is niet veel blijven hangen. Finn en Sofie dunne poep. Lune op het kdv en maja op rookschadejacht. Tis wat met die branden daar. Ik hoop dat ze die vent/wijf snel pakken. En ook veroordelen van doodslag ivm die brandweer man. Wie doet nou zoiets, en vooral, waarom? Ik ga nog even hier beneden in het hoekje uit de wind buiten zitten. Doei
Beterschap voor Sofie. Het wil maar niet over he? SM: fijn dat Sara snel is gaan slapen. Die foto van Nora haha gekke ideeen heeft je man Ichtus: hopelijk is alles goed bij de ha en de echo... Dwaas: ooh lijkt me zo leuk een toneelstuk van je kind! geweldig! MAja: tjemig gezeur zeg... Mrijn: ik zal zaterdag kijken of ze die stof in de winkel hebben, anders bestel ik het via internet. Heb nu toch al wat te doen voor je, en ze verzenden heel snel.
OOh jullie hebben dus lekker weer daar. Ja het voorjaar komt eraan! En dat heien dat maakt toch super veel lawaai of niet? De hele dag zo´n bonkend lawaai¿ Maja,waaha moet wel lachen hoe je het schrijft maar het is helemaal niet grappig natuurlijk. Wat zijn sommige mannen toch egoistische domme wezens. Pffffff ik zou gewoon zeggen dat hij zich dan maar een taxi neemt van zijn eigen zakgeld
whahahah Maja inderdaad je hebt helemaal gelijk hoor.. pfft mannen soms.. ik weet zeker dat het snel weer koek en ei is tussen jullie... het toneelstuk was geweldig.. moest echt wel een paar keer slikken... hij had de hoofdrol.. en deed het super te gek gaaf super cool.... ik ben zooooo trots.... op mijn bikkel....
gaaf hoor dwaas! Toppertje heb je toch SM hopelijk heb je even lekker kunnen bijslapen! ikke niet; Finn wilde niet slapen, toen was het stil maar ging de deurbel en direct daarna de vuilniswagen... tja toen was ie klaar wakker. Dus hub broek en schoenen aan en naar buiten! Maar nu is het bewolkt en waait het goed, dus weer naar binnen gegaan.