Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by Ariel, Feb 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hier heerlijk een uurtje kunnen slapen.
    Jammer dat jij niet even hebt kunnen slapen Debora,wie haalt het ook in zijn hoofd om om 15 uur smiddags aan te bellen ;)

Nu bedenk ik ik NL waarschijnlijk wel normaal, in Spanje is het een ongeschreven regel dat van 15 tot 17 ongeveer de Siesta word geslapen.

2. supermummy

Kreeg vandaag zo´n info mail van pampers met jouw baby 25 maanden. Daar stond oa in dat ze een tent heel leuk vinden dus meteen maar getest.

3. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Leuk die tent. Tessa vind het ook geweldig. HIer staat hij nu weer even op zolder, maar ze heeft uren speel plezier. Alles moet ook in de tent. Ze sleept hem zo vol dat ze er zelf bijna niet meer bij kan. Zelfs de katten moeten er dan in.

Ow, al 19u. Om 20u komt er iemand langs van de verzekering. Snel in bad dus. Doei

4. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Zo, die ligt er bijna in. Papa is boekje aan het lezen en stopt ze daarna in bed.

Wij gaan morgen trouwens een nachtje weg. Met z'n 3jes gelukkig. Peter gaat met een vriend naar een concert en de dames hebben dus een gezellig avondje. Ze wonen ruim een uur rijden hier vandaan en we zien het niet zitten om in de nacht weer terug te moeten met Tessa. Het is altijd erg gezellig met hun. Dus heb er best zin in. Alleen jammer dat ik zaterdag weer moet werken. Late dienst, dus moeten we wel weer op tijd terug. Lekkere boeiende info voor jullie... ;) Ik ga koffie klaar zetten. Die man komt alleen wat handtekeningen halen zodat wij ons geld krijgen 8) en dan moet ik om half 9 werken tot half 11. Nog meer boeiende info.

5. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    allemaal boeiende info gelezen...;)

BONES.. altijd lekker.. ff krabbelen en dan vanguhhhh..werkse meis

DWAAS.. oh geweldig.. een toneelstuk .. Altijd trots als een pauw natuurlijk.. zou ik ook zijn..

SM.. ne ne ne ne ne.. hier was t lekker warmer...zo en die kun je volgende wk weer terugkaatsen..whahaha... maar kon t niet laten.. zo heul vaak kunnen wij dat niet zeggen..hihihihihi...

MAJA.. Geweldig hoe je t schrijft, maar zo leuk is dat helemaal niet.. op 1 of andere manier wel herkenbaar soms... vooral het zeuren nadat alles geregeld is.. tssss...
    en idd.. dan neemt ie maar een bus later.. krijg je niks van.. en als ie een uurtje of 2 later stomdronken is is ie de tijd toch alweer vergeten dus boeiuhhhhhh

euh....Sofie en Finn ziekjes??? Marijn sluit zich aan.. had vanmiddag 39.1 verder nikss.. dus een zetpil in zijn achterste..en klaar.. nog ff buiten gespeeld daarna en na t eten naar bed..

HA/MARIJN.. hij heeft een schimmel.. heb nu 2 verschillende antischimmelzalfjes.. 1 met hydrocortison (hormoondrek) en 1 zonder dat.. nu moet ik smeren.. na 2 wk moet ik verbetering zien.. nou t zal mij benieuwen.. die hormoonzalf mag ik 1 x daags gebruiken voor 1 wk.. die andere 2x daags (1e wk 1x) voor 2 wk en als het dan over is dan nog 1 wk doorsmeren.. zucht.. nou ja.. als t werkt..best

ZH/ANNA.. volgens de echoscopiste zag het er goed uit maar de radioloog ging er nog naar kijken en de metingen doen (naar de foto's kijken dan he) en die zou zijn uitslag doorgeven aan mijn ha en dan weet ik maandag meer..maar ze verwachtte geen bijzonderheden..MOOOOOOOOIII.. ze had zelden een baby gezien die er zo relaxed en lachend en vooral stil bij lag als anna..TROTSSSSS.. stond binnen 15 minuten weer buiten en kon dus lekker zonder te betalen weer wegrijden.. heerlijk..

verder de was gedaan (lekker buiten gehangen) is inmiddels ook weer droog en gevouwen.. kamer beneden helemaal gedaan, bijkeuken opgeruimd en uitgesopt.. tig keer naar schoolgefietst en naar speeltuinen en vriendjes om de kids weg te brengen en op te halen.. dus mijn beweging ook wel weer gehad vandaag.. of te wel.. een productief heerlijke dag.. kids genieten overduidelijk van het prachtige weer.. ik wordt er megavrolijk van..en bijkomend voordeel.. kids spelen buiten ipv binnen en dat scheelt BERGEN rotzooi.....

en nu.. koffie..

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    kijk das makkelijk even wat krabbels en dan pling pling.. have fun morgen Botje

Heel goed ICHY dat alles goed was met Anna...en hopelijk is Marijn ook snel weer beter

wat heerljk trouwens he dat weer.. de zon... ik word daar zo vreselijk blij van....

7. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ook..heeeerlijk...ed heeft vandaag de hele dag de belastingaangifte gedaan.. ligt nu te snurken op de bank.. tssss

maarr we krijgen wel een boel knaken terug van de aasgieren des lands...heerlijk...

8. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    wie is toch steeds die gast die meeleest..

ZEG GAST!!!!.. doe s registreren en dan meebeppen?!!!! dit is niet leuk zo..

9. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    SUUS.. knufffff

10. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb snaai zin....maar weet niet wat.. oeh.. kheb nog chips liggen..

Waar is Joma eigenlijk????? heb r al 2 dagen niet gezien..zo druk?!!!

11. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Ik had ook snaai zin, heb net maar een bakje caramelvla gehad en neem zo een kopje thee.

Lune is zo grappig en zo'n schatje.. Wou ik even kwijt.

Nu verder 'bonje met de buren' kijken, geweldig programma!

Oja, Debora.. Mijn mams belde net dat ze het toch wel leuk vindt om een dekbedovertrekje te maken voor Lune:( We gaan morgenvroeg even stofjes kijken. Laat je nog wel even weten of het wat wordt met mn mams of niet;)

12. supermummy

Lieve belastingdienst voor sommige, maar je betaalt ook heel wat aan ze.

Vandaag dag 4 van het ´streng naar bed´ doen, ze heeft niet meer gehuild :$:D

13. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi

werd gemist...lief

kom ff hoi zeggen hier alles goed is hoor druk...druk zo lekker naar bed ..morgen meer tijd om te relaxen

trusten tot morgen

14. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    YOUGO GIRL.. SM.. geweldig.. de aanhoudster wint.. en Sara kan heerlijk dromen......

JOMA>..... lekker uitrusten en tot morgen...

Ik ga ook naar bed.. voeden en slaaapen...

tot morgen all..

15. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!!!

Hoe is het hier met iedereen??

16. supermummy

Goeiemorgen!
    Wow wat is het rustig geweest hier... ik ben helemaal uitgeslapen vandaag. Ik mocht van Nora 6 uur achterelkaar slapen en daarna nog 2 uurtjes eraan geplakt heerlijk!

Ariel, hoe is het met jullie ? Noah alweer 6 maanden was je nog bij het CB met hem?

17. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hey!

Ja gaat goed hier, was alleen ff schrikken van de week. Rosalie was gevallen en liet de hele tijd dr armpje hangen. Dus wij naar het ziekenhuis voor een foto, maar niet gebroken gelukkig. Is waarschijnlijk een zondagsarmpje geweest dat uitzichzelf terug is geschoten. Schijnt ook nog best wel pijn te kunnen doen.

Gister bij het CB geweest met Noah en hij is 9460 gram en 72 cm. Dus hij is echt groot en zwaar! Ben je nog met Nora bij het CB geeweest?

18. supermummy

Ik wilde effe kijken in het profiel van Anoek (Onze Annette?) En zie dat ze bevallen is van een zoon Joep!
    GEFELICITEERD!!!!

19. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd Anoek!!!

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Heerlijk Supermummy, dat je lekker geslapen hebt! Heeft Sara het protesteren ook officieel opgegeven nu? Gaat ze lekker slapen in haar nieuwe bed?

Anoek, gefeliciteerd! Had het ook al op je hyves gelezen;)

Zo, dat zal zeker schrikken zijn geweest Ariel! Heeft ze er nog veel last van?
    Wauw, wat is Noah een grote beer zeg:$:)

Sofie is gelukkig weer wat aan het opknappen. Ze heeft niet meer gespuugd en de poepluiers worden ook al wat dikker. Fijne info he:p
    Morgen is Eva jarig. Gelukkig heb ik de boodschappen al in huis. Gisteren al gedaan, omdat vandaag mijn auto bij de garage is. Lekker met dit weer;)

Share This Page