Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, een rondje op jullie slaapkamer doen?:D Geweldig!
    Lune moet idd ook altijd even bijkomen. Is de eerste 10 minuten vaak nog heel duf en stilletjes. Pas na een paar slokken drinken en iets te knabbelen is ze weer een beetje het vrouwtje:D

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja SM, ik las dat je een betere nacht hebt gehad. Wat heerlijk voor je:) En ik vind je zo stoer dat je hebt volgehouden met Sara! Kan ze zelf ook weer lekker rustig gaan slapen. Fijn!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik zou het nog zieker vinden als het meerdere personen waren! Bedoel dat je dan denkt van: goh leuk ga ik ook doen :(:x

Lekker nog zo'n duf meissie
    Finn is meteen mega druk, maar moet op de een of andere manier eerst alle spulletjes af om te kijken of alles er nog is ofzo? En dan idd na een paar slokken drinken en wat lekkers weet ie dat alles nog normaal is en kun je wat met hem beginnen.

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh ja en bij dat rondje op de slaapkamer moet ik dan op het "grote" bed gaan liggen verplicht... :D Gek joch

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi, Finn heeft dus ook echt zijn eigen maniertjes. Leuk is dat:)
    Las trouwens dat je weer zo'n last hebt van je bekken. Wat ontzettend k*t! Groot gelijk dat je je ziek gaat melden. Je bent maar even zwanger en voor die baan hoef je het niet te doen...

Ow, Lune is wakker. Mooi:)

Laters!

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    laters!!

ja voel me wel een beetje schuldig, want ben natuurlijk pas 13 weken. En om me nu al ziek te melden zat toch niet in m'n planning.
    Maar ik kan er weinig aan doen. Ik kan bv als ik stilsta niet meer weglopen zeg maar. Opstaan gaat ook heel moeilijk en opzij stappen doet ook enorm veel pijn. tillen is ook pijnlijk.
    Dus wat kan ik bij die mensen doen? Niet veel meer als ze zelf kunnen en daar hebben ze mij niet voor...
    En als het nu m'n droombaan was, waarvan ik wist dat ze m'n contract gingen verlengen dan ging ik nog wel allerlei gekke dingen doen om toch aan het werk te blijven. Maar nu levert het me niks op. Ik kan moeilijk tegen Finn zeggen dat ie zichzelf maar verzorgen moet 's middags omdat mama moet poetsen bij een ander... En thuis poetsen doe ik dus al een week niet meer, om maar vooral niks te overbelasten

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wilde ik al eerder typen Debora maar absoluut niet schuldig voelen. Je kan gewoon bijna niks meer.
    En moet je eens kijken wat voor een domme opmerking die vent tegen jouw maakte. Nee steek alle tijd en energie gewoon lekker in Finn. Zou toch niet gekker moeten worden dat jij naast je werk helemaal niks meer kan door die vreselijke pijn. En jij je uit de naad gaat werken voor een baantje waar je toch word ontslagen.

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Helemaal mee eens!

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune heeft net een kiwi op en zit nu aan een half doosje rozijntjes. Ze moest toch iets eten nog. Maar avondeten zal wel niet veel van komen nou.

Kom er net achter dat de buggy nog achterin de auto van m'n moeder ligt, shit!
    Ik bel jeroen wel even of hij creme fraiche en kip mee wil nemen. We eten kip madras dus dat maak ik dan gewoon als hij thuis is, eten we maar wat later. Lune heeft toch nog geen honger zo:D

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

vrouw ;)

Je hebt gelijk hoor. Zo voel ik het ook, maar soms komt dat schuldgevoel toch omhoog... Maar dat probeer ik weg te duwen...

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Duw maar in die mevrouw dr poeperd:)

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ach kan ook wat later eten, zeker nu Lune aan de rozijntjes zit.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wahahaha

ik ben misselijk. Na een gekookt ei en een stukje kaas..
    En ik Finn uit bed schoppen. Volgens mij is ie wel wakker maar zegt ie gewoon niks. Dan ligt te tutten met z'n knuffels en z'n haar. (draait ie aan)
    Maar anders moet ie vanavond zo laat naar bed. (en is ie morgen weer vroeg wakker)

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    jeetje ik mis de laatste tijd letters of woorden als ik typ. Zo raar...

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

hoe is tie hier nog belangrijke dingen gemist? heb niet terug gelezen iets te veel van het goede van al die dagen:) sorry

las wel net over Debora vervelend meid lekker ziek melden en hun kunnen de scheit krijgen;)

hier drukke dagen gehad met alles en nog wat te veel om op te noemen haha en misschien voor jullie niet boeiend.

Oehhh morgenavond gezellig etentje heb er zin in..:)

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Leuk joma!
    Gaat Gwen dan mee uit eten?

Uhm nieuws... Luuk was niet lekker
    Anoek is bevallen van zoon Joep
    Anna d'r heupjes waren goed
    enne verder ben ik ook zeef

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nu echt Finn halen. eerst maar eens kijken of ik op kan staan. Zucht...

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Begrijp dat je ziek bent Debora? Beterschap!

Verder heb ik dus ook niet bijgelezen, dus heb de info uit jouw update haha

Anoek, gefeliciteerd met de geboorte van Joep!!

Fijn dat Anna dr heupjes oke waren!

Hier vandaag weer een CB bezoekje gehad. Wat een aanfluiting is dat toch... tis dat het nu over jaar pas weer is, want als het vaker was dan was ik niet meer gegaan... zo'n onzin bezoek!

Maar goed... Fenne is rond de 90 cm en woog vanmorgen 12.9 kilo... lijken me mooie cijfertjes en het past ook prima in haar curve... verder waren ze helemaal tevreden over hoe Fenne zich ontwikkelde, maar dat wisten we zelf ook al! :D

Heb nu vakantie! Hoef dinsdag 30 maart pas weer te werken... heerlijk, laat het voorjaar maar komen deze week!

19. supermummy

supermummy Niet meer actief

Prettige vakantie Wen!
    Ik hoop op mooi weer voor jullie, gaan jullie nog weg?

Ook mooie cijfertjes van Fenne, maar is idd wat je zegt best onzinnig het CB. Kijken of je in hun mooie curve past zoniet dan gezeik aanhoren wahaha.

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    JAAAAH.. mijn laarzen zijn er.. ben dr helemaal blij mee.. weer s een hak (relatief) en zo NIET mijn stijl.. daarom juist ben ik er blij mee.. s een keer iets anders..whahaha.. weet t ... ben gek...

Deel Deze Pagina