Mooie cijfertjes FENNE.. maar als je zelf maar gelukkig bent.. das veul belangrijker.. maar dat zal vast.. WEN.. geniet van je vakantie...
hallo meiden dacht kom ik maar weer eens om ht hoekje spieken! @anoek gefeliciteerd met Joep!! @fenne mooie cijfertjes hoor, slank en lang @debora niet zo lekker balen meid @luuk ook al niet beterschap Verder niet bijgelezen, hier hard aan het werk moet 47 uur werken in 7 dagen dus da meer dan zat dacht ik. Verder als ik thuis kom lekker met bryan knuffelen en gisteren hele pittige les gehad bij sporten we zouden eignelijk naar de zumba gaan maar daar was het zo druk dat we maar callanetics zijn gaan doen pfffff ik heb het geweten haha gaf me wel een super goed gevoel dus nu denken we erover om dat te blijven doen
hello lieve mensen van het goeie leven.... WEEKENDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARIEL hoe is het met het huis afgelopen...wordt je al mijn buurvrouw? VIVI lekkere drukke week dus Deborah balen van je BI meis... oh das zooo pijnlijk verder is alles al gezegd tegen wat ik ok tegen je wilde zeggen MAJA jee die branden bij jullie zeg... ik word er al eng van... sterkte ermee...pffft WEN Elise had precies dezelfde cijfertjes... mooi hoor... Zo nou weeekend dus.. net even de stad in geweest met zn allen.. om broeken te halen voor Nickmans... zijn niet aan te slepen tegenwoordig... groeit hij er niet uit dan valt hij ze wel kapot... nou ja hij loopt er weer netjes bij... ookal loopt Nick het liefst dag in dag uit in een Donay broek... heb echt leuke spijkerbroeken gekocht voor hem... incl een soort skinny... i love it.. HIJ NIET whahahah maar goed ik ben de baas whahahahaahha.... Morgen heerlijk een etentje!!!!!!!!!!! zo een zin in!
jaaaah.. hoooi nu zou ed dus naar de ha voor een knipje..en nu kwam een vriendin met de essure methode..das voor de vrouw.. veertjes in de eileider waar het weefsel dan omheen/doorheen groeit.. definitief, poliklinisch, geen operatie, geen narcose.. etc.. klinkt wel ideaal.. alleen nu ik er meer over lees heb ik toch zo'n gevoel van.. BAH!!
hey dwazemeis.. trekt nick m dan toch aan??? Dat zou jur echt NIET doen he..weet wel wat ie leuk vind dus dat scheelt.. alleen met schoenen delen we geen mening.. wat hij wil, krijgt ie niet en wat ik wil vind hij niksss.. zucht.. zoooo lastig.. dus ik ga gewoon nieuwe kopen en daar moet ie t mee doen.. gooi gewoon de oude weg...Erg he....
zo ik heb even gedoucht... ben ik weer.. ja hoor ICHY hij trekt het gewoon aan... die invloed heb ik nog wel... en hij is best makkelijk daarin....of te wel maakt hem niets uit...
zo hehe ik zit... @Maja lijkt me zeker eng met al die branden.. @Viv sporten ...uhm wat is dat.... @Ichy laarzen vertel? en met hak haha wat is dat?? waar heb je ze vandaan?? @Dwaasje lekker wezen shoppen...i love it ben gister 2 leuke rokjes en shirtje en 2 spijkerbroeken wezen scoren en een maatje kleiner dus leuk... heb net ook nog 1 gedeelte kledingkast opgeruimd nou het weekend de andere helft pfff dat heb je als je het niet netjes bijhoudt en de kasten altijd te klein zijn.. wil binnenkort eerst een grotere voor gwen halen vibdt die babykamerkast echt te klein worden en dan liggen de 3 lades comode ook nog vol ..
@ichy callanetics is een total body work out en idd heel erg slopend maar om de een of andere reden voel ik me dan juist ontzettend goed erna!! en dat zegt iemand die tot heden toe jaren een hekel aan sport had hahahaha