dan moet je even kijken naar wat mys schreef... ik weet niets te zeggen over haar sexdrive... of beter gezegd het gebrek hieraan
Ik wil hier niet teveel over uitwijden maar Olaf is wat minder bedreven dan Rene (die lover). Geeft niet (of ergens misschien toch wel) want het is met Olaf ook fijn hoor.
een strijd mys? ja dat snap ik dan wel weer een beetje... Ik snap dat je ventje (sorry even zijn naam kwijt) wel wil...hoe doe je dat dan als ik zo vrij mag zijn
ja dat heb je natuurlijk zeker verschil in partners... maurice heeft in het begin ook wat opstart problemen gehad... maar vooral omdat ik toen niet echt duidelijk kon wilde durfte te maken wat ik fijn vind.. nou dat kan ik nu wel dus... nou ja waar hebben we het eigenlijk over
Ik vertel wel wat ik wil en niet wil maar Rene was precies in mijn straatje (groot geschapen, beetje ruig en wild in bed). Olaf is beheerst en gewoon anders........
Nee ik heb hoofdpijn Nee voel me niet lekker Nee geen zin * slaap al * Weg draaien .. om nog maar even zo door te gaan .. En ja ik weet t . het is lullig ....
Ooooh, ik ben moe dus de radartjes werken op halve kracht. Ik wacht tot de wasmachine klaar is en dan ga ik echt naar boven. Ik wil ook heel graag mijn eerste ab innemen. De keelpijn en buikpijn isnie leuk meer
mmm ok mys... ja das inderdaad lullig maar iets tegen je zin in doen is ook zeker geen optie.... hopelijk begrijpt hij dat ook... maar heb je nooit werkelijk nooit zin? dees i love it
Ik was exact zo maar nu niet meer. Was dit altijd al zo of heb je er wel van kunnen genieten? Als je er niet op door wilt gaan mag je dat ook zeggen hoor Mys
Ik had trouwens dan wel zin maar geen zin in dat hele gedoe. Dus dan mocht de brommer uit de kast komen
whahahah helaas ben ik kwa sex wel een open boek denk ik Nee heb eigenlijk noooit zin ,... heeeeeeeeeel soms , maar dan ben ik ongi .... ik heb dit altijd al gehad , bij al mijn partners ... In het begin gaat het dan wel ... maar t zwakt af en t voelt steeds meer als een verplichting .. en helaas * wat ik ook begrijp * heeft hij er niet altijd begrip voor