Goed hoor... leuk dat zindelijk worden! Heb voor Fenne nu een stickerbeloning, mag ze plakken als ze op potje heeft geplast... is nog niet gebeurd, eerste sticker mocht ze gewoon plakken...
leuk idee wen! zou Nora ook leuk vinden.. maar eerst moet ze eens weten wat ze op de wc moet doen.. whahaha..
leuk zeg wen... maar ik vind dat nog iets te vroeg voor Elise.. Het feit dat Elise op de wc heeft geplast ligt aan het feit dat haar onderkantje helemaal kapot was.. en dus liet ik zoveel mogelijk de luier uit... maar ik geloof echt in het feit dat kinderen zindelijk worden zodra ze er zelf aan toe zijn... maar wel leuk natuurlijk stickers plakken
ben ff foto's aan het neuzen.. kom ik foto's van onze bruiloft tegen.. ook zoooo leuk om te zien.. die heeft mijn zusje gemaakt.. grappig hoor..
Ik ga het ook zeker niet pushen hoor... Fenne vindt het potje ineens heel interessant... ze wil er dan met dr blote billen op zitten en maakt een plasgeluidje... ze staat dan op en gaat kijken of er een plasje in zit, dat is alleen nog niet gebeurd. Als ik ga plassen dan wil ze mee en moet lachen als ze de plas hoort kletteren... de interesse is er dus helemaal... dacht ik probeer gewoon eens iets, als ze het niet wil dan hangt dat vel er nog even voor niets. Maar ze gaat er wel steeds kijken en weet dan ook te vertellen dat ze mag plakken als ze op potje plast... dus wie weet!
heb ik iets gemist wat gaan jullie morgen doen?? waarom wil nooit iemand hier meeten snik snik als jullie nu eens allemaal naar sizzel gingen dat was niet zover weg voor mij
mooi huis zeg... Sizzel ik zeg showen die fotos... ik weet dat jij het weet Wen... enne potjes stickersysteem voor de leuk.. helemaal leuk.... hahaha