Nee precies, en als ik nou een oproepkaart had gehad. Maar dat is telkens een hele onderneming om het te krijgen, vind 't wel best. Had je de mail van Wendy ook gehad, Wen? Zat idd ook al te kijken, we hebben toen destijds allebei een tas gekocht. Later heb ik er nog een schort gekocht. Erg mooi spul allemaal! Ojaaaaaaa, hoela hoelaaaaaa, Tess heeft net op het potje geplast. Ze snapte werkelijk niet, waarom papa en mama zo enthousiast aan het juichen waren. Het begin is er.......
Maja, maak me GEK! Dat klinkt echt zaaaaalig! Jammie, nou heb ik honger gekregen, maar ik doe aan de lijn, dus even volhouden. Ben nu 1 kilo kwijt in 2 weken. Nog 2 kilo te gaan, moet lukken voor de bruiloft van mijn zus (midden mei).
goedenavond dames hier weer gewerkt vandaag nog 2 dagen te gaan een van 6uurtjes en een van 5. Wel een super relax gezin doen veel gezellig kletsen en koffie drinken hahahaha Kom ik thuis hoor ik van mijn vriend dat bryan op potje gepoept heeft!!!! Hij had gezegd poepe (nu doet hij dat vaker) dus mijn vriend hem op potje gezet en ja hoor hij doet poepen deze mama is trots!!!! Verder eigenlijk geen nieuws 31maart moet bryan naar het bureau en 9 april naar de longarts ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
@suus wat is tess toch een knappe meid, het is dat jullie zover weg wonen anders zou ik haar zo aan bryan koppelen hahaha @maja heerlijk uiteten wil ik ook wel weer eens doen verder iedereen dikke knuffel
Heel veel plezier met uit eten gaan Maja... klinkt heerlijk!! En Suus aan de lijn?? Jij bent toch mega super slank!?! Stoer zeg van Bryan en Tess, zomaar actie op het potje! Cool! Heb vakantiestress, blegh haat dat... al die lijstjes maken en dan nog malen en onzeker zijn of ik niet dingen vergeet enzo... stomme eigenschap!
Maja hoe had je het uiteindelijk met Jeroen geregeld het avondje uit? Ik was nog aan het denken, een feestje begint toch nooit zo met een precieze begintijd? Dat hij maar later gaat. Mys was je nog bij de dokter geweest? Suus aan de lijn? Je wilt natuurlijk nog mooier en slanker dan je al bent verschijnen op de bruiloft van je zus. Wen een aantal hebben een date vandaag die zijn vast lekker aan het eten.
Ah gos... knapperd! Fenne noemt 't trouwens ook een teletoon! En aha, ze zijn samen op date... das waar ook!
Haiii! Weet thuis! SM, de bussen gingen toch wat later dus we hebben er geen ruzie meer om hoeven maken haha. Best jammer Maar ik blijf gewoon gelijk hebben, dat lijkt me wel duidelijk. Jeroen is nu dus weg en ik ben net thuis. Heb zoooo lekker gegeten. Gevulde varkenshaas met van alles en nog wat en roomsaus erover. Als toetje huisgemaakte tiramisu. Jammie jammie. Nou moet ik even heel hard lachen want de bus ging niet waar jeroen dacht dat hij langs ging Dus hij moet nu als een gek op de fiets naar het busstation fietsen. Redt ie denk ik nooit Wraak is zo zoet8)
Mooie Sara Lune vindt de telefoon ook echt geweldig. Pakt hem soms (mijn mobiele mag, de vaste niet), komt dan naar me toe en vraagt 'mama, Nune even bellen? oma bellen?' hihi.. Dan mag ze oma vaak wel even bellen en ze hebben dan hele gesprekken
meiden heb ff jullie advies nodig!! bryan heeft opeens uit het niets koorts 39.3 en steunt er beetje bij zo zielig jammeren ook is hij benauwd wat zouden jullie doen aankijken of arts bellen
Whaahaaa Maja, you crack me up. Heerlijk even gniffelen en Jeroen maar peddelen op die trappers. Ben een beelddenker en het is best komisch om te zien. En genoeg over dat lekkere eten van je! Klaar nu! Over en uit!!!!!!! Ooooh Sara, beauty! Als mijn dochter lesbisch wordt dan kies ik voor Sarah als partner. Mee eens SM? Viv, Bryan kan toch later verhuizen? Kijk, Tess natuurlijk niet, als ze enigzins op haar moeder lijkt. Speelt ook hard to get. Aan de lijn...de lijn....euhm, ik let een beetje op. Ik ben nu 2 1/2 kilo zwaarder dan na de bevalling (toen was ik door omstandigheden ook wel erg slank) en daar is mijn garderobe op aangepast. Ik woog dus 62 kilo en wil weer net onder de 60, dan is het prima. Nou ga ik even heeeeel banaal doen.....maar euh, ik ben zoooooo blij met de drol van Tess in het potje. Vanavond deed ze dus weer een plas op het potje en de vreugde (bij pa en ma dan) kon niet op. Toen we het symbolisch en via het ritueel in de wc deden en doorspoelden met een hoop gejuich en hemel-in-prijzen, ga ze ineens aan dat ik snel moest zijn, want al wiebelend zei ze: "oeh, Tess moet poepje, ook potje". Dus snel weer neergezet en ja hoor, een dikke keutel erin! Wauwie, was zo blij dat ik er zelfs een foto van heb genomen. Jan die verklaarde me voor gek, maar kan me niets schelen. Weet alleen absoluut niet wat ik ooit met die foto moet???!!!!
Nou, ik merk toch een hoop bezorgheid uit jouw bericht Viv, dus toch maar even bellen lijkt me. Dan weet je het gewoon zeker. Knuf!
Eh Suus.. Ik ben gek op foto's maar deze sla ik graag over Maar snap je enthousiasme hoor! Is ook echt super knap van Tess! Nog niks weer van jeroen gehoord dus hij zal de bus toch wel gehaald hebben. Hij heeft een erg goede conditie dus hij kan fietsen als een dolle. Vivi, ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik je zou moeten adviseren.. Het enige wat ik kan zeggen is luister naar je eigen instinct. Vertrouw je het niet, bellen. Of nog even aankijken.. Tja, geen idee. Beterschap voor het manneke! Komt er nog wat leuks op tv?
Hmm, da's zo afgelopen volgens mij.. Nouja, geeft ook niet. Ik heb nog een viva, flair en 101woonideeen liggen dus ik ga me met een dekentje op de bank nestelen.
Bel dan Viv! Die onzekerheid is net zo erg..... Maja, ik duik samen met je op de bank. Ladies, allemaal een fijne avond en nacht en tot.....morgen, volgende week....who knows. Enne Viv, sterkte vannacht, hopelijk valt het allemaal mee.