Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou heb de hap gebeld we gaan er zo meteen even heen, ik laat jullie wel wat weten

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks suus!!!

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Succes Vivi! Ik zou zelf niet gaan, maar met de voorgeschiedenis van Bryan kan je maar beter het zekere voor het onzekere nemen!

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sterkte Vivi!

Trusten Suus. Leuk dat je even kwam aanwaaien:)

Hoi SM:)

En ook direct doei, ik duik ipv op de bank in m'n nest.

5. supermummy

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou we zijn net terug van de hap
    de dokter denkt dat bryan ergens een infectie heeft vermoedelijk luchtweg maar het was nog niet duidelijk te zien maar gezien zijn situatie zijn we toch al gestart met de penicilline kuur want het zit ergens
    De arts vond dat we snel gekomen waren maar hij begreep het wel aangezien bryans verleden, als hij ook nog benauwder word moeten we ook weer aan de bel trekken!!

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik ga nu ook mijn bedje opzoeken, en bryan slaapt bij ons kunnen we hem het beste in de gaten houden!

Wat ik niet snap is dat ze helemaal afgaan op wat je daar zegt, dus hij heeft 39,8 koorts meten ze niet ff na, en bij de apotheek meot je maar ff weten wat zijn gewicht is (nu weet ik dat gelukkig wel maar toch) maarja genoeg gezeurd hahaha
    ik ga slapen morgen weer werken.

Slaap lekker allemaal!!

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hallooooootjes

vivi goed dat jullie weer thuis zijn.... beterschap voor Bryan

Hier echt een heel gezellige super fantastische avond gehad... en hij is nog niet eens over.... Sizzel is nog hier...en ik geniet met volle teugen...

morgen meer!!!!!!!!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi

was zeker supergezellig!!!!!en zeker fantastisch!!
    heb zeker genoten....
    ben net thuis gelijk ff wezen douche en nu naar bedje!

@Viv houdt hem maar goed in de gaten beterschap voor je kleine mannetje!

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedenmorgen

pffffff moet zo gaan werken en heb een bagger nacht gehad.
    Bryan heeft bij ons geslapen tot een uurtje of 5.30 en om 7 begon hij weer te jammeren bah! En in bed was hij ook zo onrustig het arm mannetje.
    Nu ligt hij met papa op bed tv te kijken, hij lijkt wel levendiger maarja dat was hij gister overdag ook en savonds opeens bam koorts. Wel is hij nog super benauwd dus gaan extra puffen en moeten hem ook extra in de gaten houden.

@dwaasje,ichy,joma en sizzel super dat jullie avond zo geslaagd was

allemaal fijne dag kom als ik klaar bn met werken nog wel kijken

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Vivi, beterschap met Bryan!
    En ik zou als arts denk ik ook afgaan op wat ouders vertellen. Betreft koorts en gewicht enzo dan he. Ouders kennen hun kindje toch ook het beste.

Dames, leuk dat de avond zo geslaagd was! Kan me helemaal voorstellen dat het erg gezellig was:)

Hier echt een drama nacht. Jeroen was er dus niet en ik kon niet in slaap komen omdat ik misselijk was (eten toch te zwaar denk ik), pilletje hielp ook niet echt. Lune is ook een paar keer wakker geweest en ik hoorde allemaal enge dingen. Schrok me op een gegeven moment dood toen ik een harde klap hoorde. Bleek later een doos met een kastje erin te zijn die omviel. Mja, op zo'n moment denk ik aan een enge vent in huis:D
    Jeroen was tegen 2u thuis en we sliepen tegen 3u en Lune was om 7u wakker.

Straks komt iemand om te kijken naar de scheuren in de muren, hoe dit herstelt moet worden en wat dat gaat kosten. Daarna ga ik weer even pitten. Vanmiddag gaan we op verjaardag van mijn neefje, die wordt 20 geloof ik. Of 21.. Ik weet het niet meer. Het is echt zo'n grote vent en ik heb vroeger heel vaak op hem en zijn zusje gepast. Ze zijn nu al volwassen.. Jemig, ik voel me oud zeg;)

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jeej vivi.. wat sneu voor bryan.. hoop echt dat hij snel nergens meer last van heeft. vind het zo zielig voor hem.. het manneke kan er gewoonweg niets aan doen en ook niets mee doen.. knuffie..

Gisteren echt gewoon een mega geweldig gezellige avond gehad! Wat heb ik gelachen zeg.. Joma je bent zooooo geweldig grappig.. wat een topmens! En Dwaas en Ichy.. Jullie natuurlijk ook!! (Maar dat wisten jullie wel he!!!) love you all!
    Dit gaan we snel een keer over doen!!
    Kwas om 02.45 thuis.. en was eigenlijk best wel moe.. whahahaha... de kids waren hier om 06.00 wakker.... en waarom... denk om mamma dit extra te laten voelen!! whahaha.. maar vandaag gewoon bikkelen en vanavond op tijd naar bed!!

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    maja.. balen van je nacht zeg.. ennuh.. ik zou bij een klap beneden ook menen dat er een enge vent in huis is.. whahaha..
    (heb een keer gehad dat nora's Ernie ineens begon te zingen.. doet ie altijd als je 'm aanraakt.. nou.. toen dacht ik dus ook dat er iemand was.. whahahahaha... ding had gewoon kuren want uiteraard was er niemand!!)

14. supermummy

Beterschap voor je ventje VIVI!

Klinkt als een hele leuke geslaagde avond ! Waar waren jullie heen? Heerlijk zeg een avond zonder man en kinderen (toch?)

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    we zijn in woerden gaan eten. bij de baron. gewoon makkelijk, maar heerlijk eten en ook nog eens niet duur..
    Het was heerlijk om zonder man en kids even weg te zijn.. (ik spreek voor mezelf hoor.. hahaha)

hoe is het gisteravond gegaan met Sara?

16. supermummy

Maja balen van je nacht! 4 uurtjes slaap is niet goed genoeg voor een zwangere (en niet zwangere) dame.
    Maar Jeroen moet/mag waarschijnlijk vandaag zijn roes uitslapen? ;)

Sizzel, woerden woow toch nog een hele reis voor de meeste.
    Maar leuk hoor!
    Sara en Nora behandelen mij erg goed afgelopen 3 nachten. Ik heb toch wel in totaal 8 uur geslapen per nacht dus dat is ongeloofelijk!

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoi ladies,

wat super dat de avond zo geslaagd was, had ook niet anders verwacht! Dolle pret natuurlijk!
    Enne.....fotooooooo's?????
    En dat zijn korte nachtjes voor jullie, maar eens in de zoveel tijd is dat het wel waard!

Viv, hopelijk gaat het snel beter met Bryan. Goed dat jullie toch gegaan zijn!

Vandaag weinig op het programma. Het is ook weer baggerweer....bah bah.

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    joma heeft (uiteraard) de foto's gemaakt! hahaha..
    die zullen nog wel volgen vandaag..

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Fijn sm dat de kids je hebben laten slapen! De aanhouder wint! super!

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Whaaahhhaaaa, waarom verbaast me dat nou niet.
    Nou, ik ben erg benieuwd.
    Ga even een broodje met Tess eten.

Deel Deze Pagina