smakelijk! ik ga ff snel de belastingpapieren zoeken.. ben al weer te laat met invullen.,. zoals elk jaar.. whahahaha..
SM, Jeroen mag idd langer blijven liggen vandaag. Ik mocht gister Maar ik schop hem er met een half uurtje uit want die kerel komt dus vanochtend langs. We weten alleen niet precies hoe laat. Eigen schuld voor Jeroen, hij heeft het zelf geregeld. Doe dat dan ook niet op zondagochtend Ach, hij heeft niet veel gedronken dus hij zal zich wel fit voelen. Lekker trouwens dat je nachten zo goed gaan 8u slaap is echt een luxe met 2 kleine kindjes. Ojee, zie ineens weer tegen straks op.. Gebroken nachten, aargh..
@SM heerlijk die nachten nu zeg geniet ervan! @Suus wat een schattige foto,s van Tess @ichy alles goed gegaan onderweg? @Sizzel was je laat thuis? @Dwaasje was gezellig en was goede keus hoor de(le) baron
Leuke foto's dames, zag er erg gezellig uit! En Elise is echt een mooi moppie, wat een heerlijk bekkie heeft ze, om op te vreten.
jeeee dames.... wat een heerlijke avond cq nacht heb ik achter de rug... Echt werkelijk ik heb van elke seconde genoten.. en wat hebben we gelachen he... ik heb serieuze buikpijnen...(spierpijn) van het lachen.. Geweldige fotos... en wat een schattige Elise zeg.... trots trots... Ik kijk nu al uit naar de volgende ronde!!!!!!!!!! wanneer is dat???? en waar???
@sizzel je hebt pb terug zo ga nu ff aanstalten maken het zonnetje komt door gaan we ff lekker naar het water rijden en wandelen ergens.. tot vanmiddag/avond
mogguh... WAT WAS T SUPERRRRR gisteravond.. zooo gelachen, genoten....heerlijk.. idd.. wanneer weer??? hier ook wat foto's gemaakt.. komen later.. Was om 1u ongeveer thuis.. en men.. eerst 1,5 uur gehoest...daarna uurtje geslapen om vervolgens weer een uur te hoesten. pfff.... heul irritant.. heb t eigenlijk alleen in bed zo erg... overdag gaat t best.. nou ja.. gaat wel weer over.. mag de pret niet drukken... Dwaas Joma en Sizz.. Thnx voor een superavond....luf ya all
ik ga ff wat opruimen hier dan eten en mijn PRACHTIGE jongste dochter wat te drinken/eten geven...en dan ben ik er vanmiddag weer....
geniet van je wonderschone jongste telg..... oh ja dat hoestje van jou klinkt niet best hoor.... veel plezier allen vandaag...
Hoi hoi Vivi, beterschap voor Bryan! Meiden, zo te zien en horen hebben jullie het ontzettend naar je zin gehad Heerlijk he, zo even zonder kinderen! Maja een kutnacht gehad. Balen zeg! Ik zou me rot schrikken als ik 's nachts wat hoorde en Piet zou er niet zijn. Ik heb een tijd geleden (toen ik dacht dat ik iets/iemand in de tuin hoorde, tot half 3 's nachts tv gekeken totdat Piet thuiskwam. Alle lichten had ik aangedaan. Pfff, was niet grappig. Natuurlijk vond hij dat wel Gisteren verjaardag van Eva gehad. Ze straalde de hele dag en was superblij met haar nieuwe lelli kelly's. Dinsdag hebben we een bezichtiging van het huis Dus ik ga nu puinruimen en alles grondig schoonmaken. Zo geen zin in, maar het moet toch nu gebeuren. Fijne dag iedereen!
volgens mij heeft ANNA last van tandjes ofzo.. knuistjes zijn favoriet en slapen lukt niet echt.. ze huilt ervan.. arm ding.. ik moet zo werken.. misschien toch maar ff eeen zetpilletje... ik ga er dus vandoor.. ben er morgen weer... koes keos
Ichtus dacht ik precies hetzelfde met Nora rond de 4 maanden. En die tandjes zijn echt niet gekomen hoor.