Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goed gedaan joma...

balen vivi.. hopelijk knapt hij snel op

2. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik ga zo ook maar eens een keer lekker vroeg te bed is ook nie verkeerd he

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @lianda ik was ff filmpje kijken, maar panningen is zeker goed idee wij gaan daar ook vaker heen super gezellig!!

Nou ik duik mijn bedje in truste allemaal

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej meiden

Zoals jullie misschien al ergens opgevangen hebben zijn wij op 11 maarte de trotse ouders geworden van een zoon: Joep. Hij woog bij de geboorte 3050 gram en alles gaat goed. Nou, een hectische week achter de rug, we hadden een afwijkende hielprik dus op dinsdag stond de huisarts op de stoep met de mededeling dat we naar Maastricht moesten voor verder onderzoek.... daar gaat de kraamtijd, meteen naar het ziekenhuis gegaan (vond zelf dat dat moest, ik kon toch geen rust meer vinden). Bloed en urine afgenomen en afgelopen donderdag kregen we te horen dat alles goed was. Hetzelfde verhaal als bij Sarah, daar kwam ook een verhoogd risico op galactosemie uit. Maar om dat 2 keer mee te maken is niet grappig! Ons mannetje heeft veel last van krampjes en dan vooral in de nacht dus het is even hectisch. Maar wel genieten weer van ons kleine mannetje.
    Ik heb echt niet meer bijgelezen hier, het gaat voor mij te snel, ik kan jullie met geen mogelijkheid bijhouden.
    Ik zal nog even een foto plaatsen van Joep. Ik hoop de komende tijd meer te kunnen lezen hier.
    Nog bijzondere dingen gebeurd?

Liefs Anette

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Bekijk bijlage 60407

ons mannetje, een uurtje oud
    De bevalling is super gegaan, 4,5 uur heeft alles geduurd. Thuis bevallen ipv ziekenhuis wat wij eigenlijk zouden willen maar dat hebben we niet meer gehaald. Toen de vk kwam had ik 8 cm ontsluiting en 3 kwartier later was ie er

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Anoek van harte gefeliciteerd en wat een mooi mannetje.

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Anette Gefeliciteerd met Joep! Klinkt al een goeie en snelle bevalling en wat een prachtig ventje!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Anette van harte met je mannetje Joep geniet ervan en fijn dat alles goed is!! mooi mannetje hoor!!!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MOGGUHH....

Prima nachtje gehad.. Al helemaal gedouched en in de kleren iedereen.. jur en lisa naar school.. Marijn is aan t spelen.. anna krijgt zo een fles..

was staat al aan..droger ook.. vaatwasser is al leeg.. heb energie teveel dus ga ff lekker door t huis.. kids eten tussen de middag bij oma dus kan ik ff lekker doorgaan..

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ANOEK.. nog een keer GEFELICITEERD met Prachtige JOEP.. fijn dat alles nu goed is meid.. GENIET ER LEKKER VAN!!

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wow Ichtus heeft energie voor 10! Lekker hoor!
    Ik heb net een schoonmaakschema gemaakt, misschien heel kinderachtig maar het werkt misschien ? Zo kan mijn man wahaha en ik ook zien wat hij moet doen ....

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Anoek, nogmaals van harte gefeliciteerd met Joep:) Leuke naam en fijn dat de bevalling zo vlot is gegaan! Wel schrikken van de hielprik en gek dat Sarah dat ook had. Maar toch alles goed, dus kunnen jullie nu lekker gaan genieten! Heerlijk met de lente en de zomer voor de deur:)
    Wat vindt Sarah van haar broertje? Hoe reageert ze op alle veranderingen?

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeetje Ichtus, hoe actief kan je zijn?:D Idd flink gebruik van maken. Wat zal je straks tevreden zijn over het resultaat:)

SM. zo'n schema is vast ideaal voor mannen die niet uit zichzelf opruimerig enzo zijn. Dus ik geef het een goede kans hihi..
    Hoe was je nacht?

Ik ben moe! Gister een drukke dag gehad en Lune was om kwart over 6 wakker vanochtend en ik moest echt nog wat slaap inhalen van de nacht ervoor. Is dus niet echt gelukt.
    Heb van alles op de planning voor vandaag (stofzuigen, dweilen, stoffen, keuken opruimen, was opvouwen, wc's schoonmaken, centrum in) dus ik denk dat ik eerst nog een klein uurtje ga slapen, daarna heb ik vast genoeg energie.
    Heb Lune net op de fiets naar het kdv gebracht en heb direct even boodschappen gehaald, is dat gebeurd.

Het zonnetje schijnt hier trouwens al volop! Bij jullie ook?
    Deze week sowieso mooi weer he? Lekker voor Wen die een paar dagen weg gaat, hebben ze goed uitgekozen!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen

wens iedereen een fijne zonnige dag... moet zo eerst aan de arbeit en dan gaan we naar me ma mars gaat daar een daggie helpen en wij van het zonnetje genieten...

paar foto,s van vanmorgen net gemaakt

Bekijk bijlage 60458

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier ook mooi zonnetje maja.. ik ben lekker bezig. toch vind ik het altijd lastig.. schoonmaken met Marijn in de buurt..maar goed...t wil prima hoor.. is meer een onterecht gevoel dat ik heb..

voor iemand die slaaptekort heeft heb je behoorlijk wat op de planning.. SUCCES!!!..

JOEHOEEE... anna rolt zelf van buik naar rug.. gooit haar bolletje de lucht in en dna opzij.. en voila..ik lig weer op mijn rug.. heb r 3 x teruggelegd op dr buik, maar steeds draait ze snel weer terug.. vind t prachtig.. en zij mijn reactie ook..whhahahaha...Marijn zij meteen.. TOPPIE!!.. hoe lief is dat...

Nou Anna ligt er weer in.. ga ik weer verder...

tot koffietijd..

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689