Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ben nu echt opschieten.... fijne dagg allemaal!!!!!

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Anoek! Van harte gefeliciteerd met JOEP! Wat een stoere leuke naam zeg!

Goedemorgen lieve dames,

Hier ben ik weer eens. Druk gehad met werk en sociale contacten. Vandaag lekker vrij. Beetje rommelen in huis. Niet veel op de planning eigenlijk. Heerlijk. Vanavond nog 2 uurtjes werken voor de thuiszorg.
    Ik heb niet terug gelezen eigenlijk. Heel snel even gekeken. Wat mooie foto's gezien, maar om alles te lezen was echt te veel.

Hier nog een foto van m'n meisje. Mijn prinsesje.

Bekijk bijlage 60481

Het is toch net een engeltje zo?

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Marijn komt net bij me.. vraagt om een doekje voor zijn mouw.. zit er allemaal kots op ROOD.. euh...was da??

Ik dacht eerst bloed...maar hij geeft geen pijn aan of iets...ed gebeld..wat hebben jullie gister gegeten.. rode kool misschien of iets.. nee.. geen rood spul.. de ranja die hij krijgt is niet zo rood, maar heel waterig.. ik weet t niet...hij is verder heel vrolijk en spuugt niet ofzo.. zucht... in de gaten houden maar..

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hoi JOMA,,,DOEI Joma..

Goede morgen mooie GWEN...

mogguh.. Bones.. en idd ik mis de krans boven haar hoofd...lekkere krullen hoor..

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ze heeft trouwens een pyjama aan met auto's er op. Ik was een pyjama vergeten en die vrienden hebben 2 jongens en een meid van 11. :D Vandaar een jongens pyjama.

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    banner weg????...grrr

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zal eens even zoeken naar nog meer leuke foto's.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zie hem gewoon hoor.

Het zijn trouwens wel wat veel foto's. Is volgens mij ook alweer even geleden dat ik hier wat foto's neer heb gezet.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi, dat snotje:D
    Wat een schatje is Tessa toch:)
    En dat jurkje is leuk he, die gestreepte van name it. Hij is alleen zo snel te klein, echt jammer. De mouwen zijn direct te kort (bij Lune tenminste;))

Ichtus, wat gek dat Marijn rood gespuugd heeft. Was het veel? Is hij misschien verkouden dat het wat geirriteerd slijmvlies is ofzo?

Pff, ik wou even slapen maar komt er maar niet van. Moet toch even denk ik want krijg nu ook niks uit handen, zit maar een beetje te suffen.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En deze foto hoort bij DIT filmpje.
    Bekijk bijlage 60501
    Dansen met een legging op je hoofd :D Maf kind. Dat had ze van haar nog maffere moeder schijnbaar. Die had daarvoor ook staan dansen met die zelfde legging op haar hoofd 8)

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maja, het gaat nog net bij Tessa, maar de mouwen zijn idd aan de korte kant.

Ichtus, wat raar van Marijn zeg. Als het echt bloed is, dan ruik je het wel. Beetje ijzer lucht.

16. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh wat een moppie is Tessa toch! Mooie foto vooral die eerste! Lijkt echt op een engeltje, en daarna zo´n lekker nottie foto is dan weeer een lekker contrast.

Mooie Gwen ook weer gezien. Ze is weer prachtig, en wat een kunstwerk in het haar zo vroeg op de morgen.

Ichtus,aah bah bloed. Hou het maar in de gaten......
    En knap van Anna dat ze omrolt!!!

Maja jammer dat je niet nog effe lekker kon slapen.

Ik moet volgens mijn schema vandaag alleen maar bedden afhalen en wassen. En de rest van de dagelijkse shit natuurlijk eten koken en afwassen, maar het valt mee gelukkig.

17. supermummy

Ik heb trouwens de dubbele wagen, ledikantje (ja want Sara slaapt nu toch voor de echt in haar bed) en box (want die gebruik ik nooit) Op een soort van Spaanse marktplaats gezet ben benieuwd of het verkocht wordt.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    SM, ik ben trouwens vanmorgen (eindelijk) naar de HA geweest voor m'n handen. Vorige week was het echt heel erg. Alles lag open en deed pijn. Nu sinds een paar dagen natuurlijk weer een stuk minder. MAar goed, toch gegaan. Het is gewoon een soort van droogte eczeem. Heb een creme gehad om het vet te houden. En een hormoon zalfje. Dat mag ik maar een week gebruiken en daarna alleen als ik een 'opvlamming' heb.
    Hoe is het met jou handen?

19. supermummy

Wahaa ik wilde je echt hetzelfde vragen!
    Ouch is echt pijnlijk he open en kapotte handen!
    Het is nu na ik denk dik 4 maanden zo goed als over..... ik heb een creme (hormoon) gehad van de dokter die hielp niet.
    Daarna goed vet gehouden met een dure handcreme die hielp wel. Het is nu dicht en ik heb alleen geen vingerprint (? is dat een woord) meer.Is wel handig als ik geregistreerd zou staan met mijn vingerafdruk bij de politie voor criminele activiteiten.

Deel Deze Pagina