Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik kom net deze foto tegen. Dit is Sofie :D Met Tessa op het strand vorig jaar.
    Men, wat verlang ik daar naar zeg.
    Zwangerschapspagina

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vallen Converse gympen nou juist klein of groot. Tessa heeft nu maatje 23.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Boemboemboemboemboem....

Het heien gaat gewoon nog steeds door. Al ruim een week nu. Word er echt niet goed van. Hoor heel de dag niks anders...
    Ik ga weer even de hort op. Doei

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!

Bones, converse (all stars?) vallen groot. Dus 1 maat kleiner nemen. Lune heeft nu 22 en ik heb all stars in 21 en die passen goed.

We zijn net op schoenenjacht geweest in een andere plaats. En we zijn geslaagd!:D Voor Lune dan he. Het zijn best stoere schoentjes geworden van Jochie. Wel in 23, anders zou ze er zo weer uitgegroeid zijn volgens de verkoopmiep. Ze lijken wel wat groot vind ik omdat het een vrij grove neus is en ze zijn ook wit en dus nog wat te groot.. Maar ze zitten haar goed en ze zijn leuk dus prima.

Nu nog een paar all stars er bij in 22 en voor straks slippers of sandaaltjes en klaar.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aaargh, Lune doet echt alles wat niet mag..
    Nog even en ze mag zich op de gang vermaken, grr...

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa zegt ook de L niet. Dus leuk is neuk. ;)
    "papa neuk" Roept ze dan als ze het naar haar zin heeft

Leuke schoentjes Maja. Ik zit ook te zoeken voor Tessa. Vind het best lastig. Wil een paar dichte, liefst 2 paar, en een paar sandaaltjes of zo. Vorig jaar had ik een paar van ecco. Die waren echt super. Maar de meeste vind ik gewoon niet leuk.

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa draait trouwens woorden met een K of een P om. Kop is pok enz

Lopen is Mopen
    Slapen is Mapen
    Dan ligt ze lekker op het grote kussen en dan zegt ze "hekke mapen"

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier wordt de L wel goed gezegd.. dus hier is het lekkuh lapuh..
    of koekje lekkuh mmm.. gister zegt ie ineens.. pijn lip.. en wijst naar zijn mondje.. op zich een makkelijk woordje, maar dat ie echt zijn lip bedoelde waar ie pijn had.. vond ik echt super leuk..

Hij ligt erin, Anna ook... heb veel gedaan vandaag.. nu doe ik t rustig aan..anders ben ik op als ik mag werken.. ja mag.. heb er zowaar best zin in...

Nou ik ga nog ff lekker in t zonnetje zitten..

koes koes

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Super leuke schoenen maja!

praten: finn zegt nog altijd kraan tegen banaan. Hij zegt heel veel dingen heel goed maar kan soms bij de makkelijkste dingen in een keer alles omgooien. Ook niet altijd, alsof hij zich vergist. en hij ratelt zo snel dat Marc hem vaak niet verstaat en hij zelf niet meer uit z'n woorden komt. Ik was ook zo; vanaf dat ik praten kon hield ik niet meer op...

Meneertje wordt de laatste tijd om 2 uur 's nachts wakker. Normaal komt ie dan bij mij liggen, maar vannacht riep ie 4 x en toen was het ineens stil. Marc stond net met 1 been uit bed haha
    Maar hij was wel om kwart voor 6 alweer mama aan het roepen.

Het is trouwens al maaaaaaanden alleen maar mama, en het wordt steeds erger. Ik kan me echt niet omdraaien of hij roept. Hij kan al die tijd ook al helemaal niks zelf, moet er echt naast zitten. Meestal vind ik dat niet erg maar nu het fysiek niet lekker gaat vind ik het minder...

Hij is trouwens net achterover van de trap gevallen, ongeveer 4 treden. Ik loop altijd achter hem, maar deze 1 x dus niet... Hij heeft een flinke bult op z'n hoofd en was goed geschrokken.... En ik ook

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    geniet lekker van de zon ichtus!

Grappig dat verschil tussen Sara en Nora, dat Sara al zo snel heel actief was.

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hoi hoi

ff vraagje ik wil een album maken vor bryan van o tot nu iemand een niet te dure site waar ik ook leuke achtergronden erbij kan maken?/

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    pffff hoor net van mijn schoonzusje zij en mijn schoonbroertje uit elkaar zijn, slaat eigenlijk in als een bom. Wist wel dat ze in sommige dingen qua mening verschilde maar dat het zo erg was wist ik niet..........ze zet er wel bij weet niet of het voor altijd is dus hoop voor ze dt het goed gaat komen!
    Vind het wel raar want bryan is helemaal aan haar gewend als tante, ze komen ook vaak oppassen enz dus ook voor hem hoop ik dat het goed komt!!!

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He bah vivi, dat is nooit leuk om te horen. Waren ze lang samen?

Meiske, hoe is het? Kijkers al geweest? Doen jullie mee aan de openhuizenroute? Wij niet. Wel gaan we naar drenthe aankomend weekend. M'n schoonmama is vandaag jarig en viert het aankomend weekend. We gaan daar naar 2 huizen kijken.

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Vivi ik ken wel een leuke site maar dat is een spaanse.
    En jammer van je schoonzus/broer, maar ja als het niet gaat dan gaat het niet. Maar wie weet komt het nog goed.

Ik ben lekker druk geweest vandaag; ik heb de dames in bad gedaan, alle vloeren geveegd en gedweild, de afwas, een was aangezet en opgehangen en opgevouwen, met de meiden naar de groenteboer geweest, naar het speeltuintje geweest en eten gekookt pffffffffff en ik moet gewoon om 16.30 nog gaan werken.

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @botje al vanaf dat ik zwanger ben, dus we hebben in die tijd een hele goede band opgebouwd en ook met bryan daarom vind ik het ook zo moeilijk
    @sm ja is ook wel maar toch he

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh das geen leuk nieuws viv...

hopelijk is het goede kijker geweest voor Meiske en krijgen ze hun huis eindelijk verkocht!

Tjonge sm druk geweest idd

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo dan, lekker druk geweest SM!

Ik heb m'n koffie op en ben klaar om te gaan werken. Fijne dag nog allemaal en tot vanavond. Doei

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wou net even kletsen maar Lune wordt net wakker.
    We gaan even de hond uit laten bij m'n ouders, stukje fietsen en naar de winkel. Heb alleen nog geen idee wat we gaan eten. Inspiratieloos..

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune zit nog even een kiwi en een peer weg te werken voor de tv. Verantwoord en onverantwoord tegelijk, moet kunnen:D
    Ze is trouwens echt dol op fruit, doe je haar echt een plezier mee. Jullie kids dan? Ik geef haar minstens 2 a 3x per week een kiwi voor een vitamine boost. Is toch heel gezond kiwi? Of zit dat in m'n hoofd en denk ik alleen maar dat ik goed bezig ben..?;)

Wat lijkt Nora op Sara! Ik zie het nu idd ook, in het begin vond ik het helemaal niet namelijk. Mooie meiden! Dat wordt over een jaar of 12 dikke ruzie en ook dikke vriendschap, straalt er nu al vanaf:D

Bones, jullie gaan dit weekend naar Drenthe? Nog tijd om te meeten? Ik denk ik wel, ligt even aan de planning die ik nog niet weet. Lijkt me wel leuk:)
    En spannend, 2 huizen kijken.. Heb je een link? Ben erg benieuwd. En nu vast al jaloers:D

Vivi, wat rot voor je schoonzus en zwager. En voor jullie ook.

Ben ook benieuwd naar Meiske haar kijkers. Hmm, ik denk visueel en zie nu mensen Meiske intensief bestuderen. Best vreemd.

Debora, volgens mij is Finn erg grappig als hij praat:D Kan je es een stukje opnemen? Lijkt me leuk:)

Lune draait ook veel letters om. Kip is nog steeds 'pik' en een knoopje is een 'pnookje' hihi.. De -L- zegt ze vaak wel goed, hoewel leuk ook 'neuk' is. Maar 'lekker' zegt ze weer wel goed. Lune is trouwens nog steeds 'Nune' hihi.

Ow, fruit is op. Zal spul pakken en in de auto. Fiets staat bij m'n ouders dus ruil ik om, kunnen we nog even met de kop in de zon lekker stukkie fietsen:)
    Heb ook bedacht wat we gaan eten, heb een keer geen zin om te koken (heb ik eigenlijk bijna nooit) dus ik haal een zak poffertjes die ik ga bakken, lekker met boter en poedersuiker erbij.

Deel Deze Pagina