Wat is het heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer! Ik lees alleen net de voorspelling voor deze zomer: heetste zomer ooit.. *slik* Ben je ook eind augustus uitgerekend..
Wahaha Maja ja idd dat is´slikken en zwanger en een hete zomer. Pfff hier was het afgelopen zomer een hele lange hete zomer! Ik heb ook gewerkt tot 37 weken omdat we hier lekker airco hadden. Nog een vraagje word jij extra in de gaten gehouden omdat Lune eerder kwam? Of is daar nooit een reden voor gevonden`?
Hoi hoi heb nog niet teruggelezen zit op mobiel nu bij me ma ,we eten hier me ma heb net ff opgepast moest arbeiten , vanmorgen is dees geweest voor haar haar en die van luuk gwen en luuk hebben lekker gespeeld en ook nog buiten heerlijk weertje zeg, zal vanavond als ik thuis ben ff wat foto,s laten zien JAAAAA leuk nieuws!!!! Gwen mag vanaf 13 april 2 ochtenden de dinsdag en de vrijdag naar de peuterspeelzaal!!! Helemaal leuk ik was gebeld en hadden plek voor nu al dus wel vroeg normaal is vanaf 2,5 jaar dus had na de zomervakantie pas verwacht..maar gwen is er helemaal klaar voor vindt ik ze zal het vast leuk gaan vinden. Nou ben er straks weer gaan nu eten en als gwen op bed ligt..dan heb ik relax avondje want mars is ook de hort op toedelsss
Airco is dan idd wel fijn! Dat heb ik hier niet in huis Denk veel onder de parasol met de pootjes omhoog en standaard een kan water met ijsklontjes naast me Ik word niet extra in de gaten gehouden. Hoef bijvoorbeeld niet onder controle bij een gyn. Wel heb ik het er met de vk over gehad en ze zei dat ze in de loop van de 30 weken bepaalde klachten die ik eventueel krijg extra in de gaten houden. Zo had ik bij Lune veel harde buiken en ben ik op het eind vaak ziek geweest. Maar ze kunnen toch niet veel doen. Bij Lune braken mijn vliezen spontaan en er is nooit een reden voor gevonden dus er iets ook niet iets specifieks waar ik rekening mee kan houden of je kan voorkomen. Lune en Jeroen zijn weer buiten aan het spelen. Poffertjes waren lekker
@joma dat zal gwen zeker leuk vinden ik hoor er meer van jullie zegen dat je pas met 2.5 naar psz mag gek is dat hier mag je vanaf 2 al!! Wij hebben besloten bryan pas met 3 te laten gaan omdat hij ook al naar kdv gaat net kdv maar gebeld dat bryan morgen niet komt vind het toch nog niets hij is nog duidelijk hangerig en hijgt nog als hij zich teveel inspant dus dan lijkt me kdv niet zo verstandig
Beterschap voor Esmee, die is ook al een flinke tijd aan het kwakkelen he! Mys niet meer gezien, wist zij nu al iets nieuws van die bult? Maja ok dus nooit een echte oorzaak gevonden.... Je gaat nu gewoon lekker overtijd lopen wahahaha hopelijk niet, want zo hoogzomer zal je het goed zat zijn. nog een weekje he dan heb je de echo spannend! Mogen wij ook weten wat het wordt?
Joma leuk dat ze naar de creche kan! Tot nu toe ging ze niet naar het KDV he? Zal ze idd wel helemaal aan toe zijn! Ik hoop ook zo dat er plaats is voor Sara in september bij het KDV. Voor ons is het niet noodzakelijk maar met 2 en een half is het zeker leuk voor haar om met andere kindjes te spelen.
Beterschap voor Esmee.. Sneu dat ze steeds zo loopt te kwakkelen. Hoop dat het mooie weer haar goed gaat doen.
weer luchtweginfectie, had al puffer met onstekinsremmer maar omdat ze koortst houdt nu amox. Deja vu van ilse krijg ik een beetje. Wilde al verwijzing kno arts, maar die doen pas iets met een jaar zei de ha.
Hoi meiden, Vanmiddag dus de bezichtiging gehad, na eerst 2 dagen me in het zweet gewerkt te hebben. Kan geen vuilniszak en sopdoek meer zien! Maar goed, de mensen die geweest zijn waren volgens de makelelaar heel erg enthousiast. Maar ze willen eerst hun eigen huis verkopen Gelukkig wonen ze in een erg geliefd straatje hier in het dorp. Vrijdag horen we meer. Wel spannend. Hoop echt dat ze ons huis kopen. Verder niks bijgelezen. Zijn er nog dingen die ik moet weten?