Goedemorgen Echt heerlijk weer wordt het ja. Het zonnetje schijnt al lekker, dus zo eerst de was maar buiten hangen. Wel een kutnacht gehad. Sofie roept al een tijd lang dat ze UIT wil. Nu vannacht riep ze al om 2 uur. Eerst heb ik nog rustig gezegd dat het nog lang geen tijd was enz, maar toen werd ze toch boos! Oke dan, als je er uit wil, dan ga je er toch uit....Heb haar dus beneden gezet en ik ging weer naar boven. Ik was nog maar twee treden op weg naar mijn bedje toen ze de ernst ervan wel inzag. Dus haar mee naar boven genomen en toen is ze gaan slapen....tot 6 uur. Pfff, erg vermoeiend. Alle tips zijn welkom!
Goedemorgen. Iedereen gaat vandaag van het mooie weer genieten! Heerlijk. Tessa en ik gaan de inkopen doen die ik gisteren niet kon doen. Eerst even naar de markt. Meiske wat een rot nacht zeg. Sorry, ik denk dat ik geen tips voor je heb ivm langer slapen. De rest: ook goedemorgen! Ariel, veel plezier bij de geiten. Ik ga tassen pakken en weg. Doei
Meiske: ik ga enorm duimen voor jullie!! En wat een rot nacht zeg... helaas geen tips, finn wordt ook wakker rond een uur of 2 en het enige dat hier werkt is bij ons pakken. Joma: leuke foto's! en je hebt Luuk weer stoer geknipt zeg. Maja: hopelijk is de pijn weg na een nacht slapen Ichtus: genietze vanmiddag Ariel: veel plezier bij de geitjes! Boney: shopze! Hier vandaag een drukke dag: eerst Finn wegbrengen naar de oppas. Doe ik vlak voor de lunch zodat ie even wennen kan. (is een rare tijd voor hem om te gaan) Hij doet daar z'n middagdutje. Dan moet ik naar de andere kant van Den Bosch fietsen naar de bedrijfsarts. Dan naar huis, boodschappen doen en het eten voorbereiden, en dan naar een dorp dat naast Den Bosch ligt, fietsen voor de fysio. Marc haalt Finn dan op, en dan gauw eten. Vanavond naar Alice in Wonderland met m'n schoonbroertje en zijn vriendin. Die wilde een keer met ons naar de bios. En het kon niet anders dan vanavond. Schoonzusje komt oppassen. Denk dat ik morgen weer gebroken ben... Zal wel niet lekker kunnen lopen dan. Ach ja... Ben benieuwd wat de bedrijfsarts zegt.
iedereen is aan het genieten zo te zien Zo grappig: net op de fiets met Finn; iedereen die je ziet is ofwel aan het poetsen in huis/ ramen etc ofwel in de tuin bezig. Heerlijk!!
Lune krijgt een vogelhuisje op dr kamer Heb deze net gekocht bij de Xenos, voor 8 euro! Gaaf toch? Bekijk bijlage 60977
Debora, succes bij de bedrijfsarts straks. Ben ook benieuwd wat hij/zij zegt. Meiske, pff.. Wat een k*tnacht zeg.. Vind het wel een leuke oplossing trouwens, gewoon eruit gaan en haar laten staan beneden Lune heeft ook wel van die fases. Hier helpt het altijd om te zeggen dat ze moet slapen en haar weer neerleggen. Dan gaat ze huilen natuurlijk, dat laten we dan voor 10 minuten en dan weer heen. Neerleggen en weer weg, huilen, na 10 minuten weer heen etc. Gedoe We zijn vanochtend met z'n drietjes op de fiets naar het centeum geweest. Op zich gezellig zou je denken maar Lune is zo ontzettend strontvervelend, echt niet normaal. Steeds wegrennen, overal aanzitten, niks willen, huilen, klieren, zich op de grond gooien, niet willen lopen, niet getild willen worden etc. Jeroen en ik werden er echt gek van. Op de fiets ook steeds 'nee, daarheen!'.. 'spelen, uit!' ..'neeeeeeee, niet uit! fietsen, wheeeeeh!'. AAAAAAAAAAAAAHHHHH!! Fase? Hellup?
is maar goed dat ik even kijk hoe ik fietsen moet naar de fysio... Ik dacht dat ik in empel moest zijn, maar ik moet in Engelen zijn. (de een ligt recht van Den Bosch, de ander links) Dan was ik mooi te laat gekomen. de fysio had me aan de telefoon verteld hoe te fietsen vanaf: als je het dorp binnenkomt, dus dan had ik het verkeerde dorp gehad!
Ja leuk he? Heb ze idd ook op internet gezien voor veul geld.. Toegeven, die dingen zijn ook wel wat leuker maar ik vond dit een leuk alternatief Ik gooi Lune op bed, even rust.
oeh jee fijne fase van Lune. Gaat echt wel over hoor!! Echt wel, moet wel Finn kan dat ook goed hoor Tis echt een dramaqueen. Je had hem net op de fiets moeten horen: neeeee wind niet aan Finne haren, wind niet spelen met Finne haren NEEEEEEEEE Tja wat moet je daar nu tegen doen, de wind doet wat ie wil natuurlijk! En altijd zelf willen lopen natuurlijk. Heel logisch vanuit zijn oogpunt, maar idd niet altijd veilig... Meneer rent ook gewoon weg, de straat over etc. Het begint te komen dat ie stopt als ik zeg dat we gaan oversteken, maar heeft even geduurd
zucht.. of ik ben ineens een paniekmoeder geworden of de kids ontwikkelen steeds zorgelijke, maar nietszeggende dingen.. Vanmorgen haalde ik anna uit bed.. blauwe handjes.. op zich niets bijzonders, maar ze waren niet koud.. ook haar onderarmpjes waren blauw.. als snel werd dit paars. ook de handpalmen en de nageltjes werden wit.. echt een lijkkleurtje... vond t doodeng.. ha gebeld.. en die zegt.. zolang haar mondje of gezicht niet blauw wordt heof ik me geen zorgen te maken.. toch wil hij haar volgende wk zien..met t verzoek of ik als het weer gebeurd (gebeurd regelmatig, maar niet zo erg als vnamorgen) foto's wil maken... bah..
jeetje ichtus das schrikken! Ik vind je alles behalve een paniekmoeder! ik zou allang bij ha op de stoep gestaan hebben...
hee zo debora lekker al veel weggeweest dus, doe je het wel een beetje rustig, lees fietsen, fietsen, fietsen, is niet rustig he. maja leuk ding en dacht echt dat je Ilse aan het beschrijven was. Soms denk ik ook echt dat we het fout doen als ik andere kids keurig zie lopen en luisteren. zucht ichtus Schrikken weer.
HIer ook even tijd voor mezelf. Leuk huisje maja. En dat voor dat geld Debie, Esmee alweer een kuur las ik. Balen zeg. Maar ja, de lente komt er aan, misschien is het dan snel beter. Debora, succes met alles vandaag. En ik moest wel lachen om Finn die niet wil dat de wind in z'n haren komt Tessa ligt in bed. Ik heb net even de canvas doeken vast roze gemaakt. De beide oma's zijn volgende week jarig. Wil wat leuks maken met Tessa haar foto er op. De doeken heb ik een kleurtje gegeven, dat is weer eens wat anders dan altijd die witte achtergrond. Tessa mag straks als ze wakker is de randen verven. Vind ze vast leuk. Fijne middag allemaal. Geniet van het mooie weer...
jeej ichy.. heftig.. ik was allang bij de ha geweest!! hopelijk niets ernstigs zeg.. debora.. succes!! maja.. leuk vogelhuisje!! bones! Schilder ze!! sollicitatiegesprek.. nou... het ging op zich best goed.. alleen denk ik, dat mocht ik aangenomen worden, ik het niet ga doen.. ben er nog niet overtuigd van dat dit iets voor mij is.. en dat had ik namelijk wel verwacht... en als ik twijfel ga ik het dus niet doen! Ben daar heel makkelijk in.... ga er trouwens toch niet van uit dat ik aangenomen wordt hoor! maar ja....you never know... en nu zo met Nora spelen.. lekker straks als daan wakker is naar buiten! Tis 20C hier.. serredeur staat open.. HEEEERLIJK!
oja... Daan draait van de rug op de buik!! Onze knapperd!!! Meestal gaat het eerst andersom.. maar dat lukt 'm nog niet! Komt wel.. hij draait nu de hele dag en ik mag 'm weer steeds terugleggen.. whahahaha... dagtaak.. Nora vannacht tot 05.00 wakker geweest.. geen idee wat ze had.. fit was ze in ieder geval niet.. zielig hoor.. geen koorts.. gewoon aan het jengelen... nu is ze erg moe.. (raar he..) maar wel gezellig gelukkig!
Jullie hebben dus heerlijk weer daar! Nou hier hoor... het is saai weer erg bewolkt! Sizzel, nou dan valt het gelukkig niet tegen als je ze niet aannemen, omdat je zelf ook niet kapot bent van de baan. Ichtus, ik zou het eerlijk gezegd niet pikken van de HA om volgende week maar effe langs te komen. Ik vind je ook helemaal geen paniekmoeder! Hier is Nora huilerig. Haar eerste tandje komt door. Ze heeft een klein bultje. Dadelijk komt de afwasmachine-meneer ik hoop dat ie te maken is.