zooo ben er na wat speurwerk bijna achter wie die gast is... niet boeiend dus... en nu ga ik zo voeden en dan naar bed... ben moe.. kussieee
helloooo ladies... ik kom even melden dat ik er ben.. maar heel druk ben.. oh maja... ik hoop echt dat die fikkies snel ophouden bij jullie ik vind het maar een naar idee.. slaap lekker meiden...
Mogguh, Jeetje, ben echt blij dat ik Lune zo naar het kdv breng.. Jemig, in de 15 minuten dat ze beneden is, is ze al mega vervelend.. Haal haar wel eerder op want moeten naar het cb. Denk dat ze daar met deze buien niet echt gaat doen wat 'hoort'.. Oeoeoeoe, ze zit nu weer op tafel.. Ik doe haar de kleren aan en we springen in de auto.
mogguh.. MAJA.. die buien hebben hier wel een tijdje aangehouden.. maar hier was anna toen net geboren.. ook overal op zitten, niet luisteren, schreeuwen, jengelen...etc.. nu gaat t gelukkig stukken beter.. ik wordt echt GESTOORD van mijn schoonmoeder.. gister kwam ze de kids ophalen om naar school te fietsen.. Jur wilde z'n zomerjas aan.. prima.. liep ze te mieren dat t veel te koud is etc. bla bla.. dus ikdenk vanmorgen.. doe je winterjas maar aan.. dan zeurt ze daar iig niet over.. en ja. hoor.. "DAS toch veel te warm.. een winterjas..." GRRRRRRRRR... ik word daar zooo moe van he... nou ja.. moest ff galspuien.. tis een schat hoor, maar ook tevens de grootste bemoeial op aarde.. zucht.. Hebben jullie kids ook dat ze de afgelopen wk ineens veel vroeger wakker worden??? Anna was om 6u al wakker.. gister ook al.. en marijnook om 7u al.. das echt vroeg hoor... geeft niet, maar t viel me echt op.. komt misschien ook wel omdat t nu zo vroeg licht is.. tijd om de klok te verzetten zondag... Hier ga ik weer mijn normale poetsrondje doen.. de ochtendchaos wegwerken en de was etc.. bla bla..en dan ff naar de speeltuin met mairjn en anna.. tot laterr
goedenmorgen hier eindelijk 5 dagen vrij na 9 dagen aan een stuk werken pfffff wat ben ik daar aan toe. Ga vanmorgen maar eerst eens poetsen, om 11 uur met bryan naar de dokter want het gaat nog steeds niet beter heb ook niet het idee dat de ab werkt. en vanmiddag ga ik met mijn pap en bryan naar de stad!! heerlijk van het weergenieten
heb niet bijgelezen dus als iemand update heeft!! oja en vanavond ga ik weer spierpijn krijgen hahaha ik vind het waarempel ook nog heel leuk hahaha op naar de zomerbuik
HEY VIV.. volgens mij valt er neit veel te updaten hoor.. tis rustig hier.. Geniet van je vrije dagen meid.. en ook t weer.. hoop dat de ha iets voor Bryan kan betekenen.. knuff ik ga wat doen..
@Dees.. als die gast iemand van ons is vind ik het des te sneuer.. tis toch duidelijk dat er om reactie wordt gevraagd... als je dan de hele dag meeleest kan ze net zo goed ff melden..maar goed.. ik zal wel gek zijn..
nou ik ga wat doen.. en HOP HOP HOP... in de benen.. aankleden en dan aan de slag.. deuren open.. muziekje aan.. en gaan met die banaan... schoonpapa is jarig vandaag.. die wordt 65 jr.. dus daar mag ik vanmiddag ook nog ff mijn giegel laten zien.. nou toedels..
hihi ichtus, schoonmoeders o en hier was het 5 uur vanmorgen en ze kwam vanaf 12 uur al elk uur, gaaaaaaaaaaaaaap geen idee ook wat ik moet doen vandaag, vrees dat mijn humeur nog meer gaat dalen
Goeiemorgen ! Dees ooh weer gezeik met je baas! Sterkte meid! Die gast die meeleest boeit mij werkelijk niks..iedereen kan toch meelezen op een openbaar forum. Maja wahaha lang leve het KDV! Lekker droppen dat kind! En moet je naar het CB voor de 2 jaars check? Ik moet ook dadelijk maar voor Nora, ik ben benieuwd! Ichtus, Anna komt s´nachts niet he? Knap zeg, hier komt Nora nog steeds s´nachts het wordt wel steeds later het is nu al 5 uur. Ze krijgt dan rond 21 uur de laatste voeding en slaapt tot een uur of 5. De laatste voeding later heb ik geprobeerd maar dat hielp niet. Ik denk dat Nora wel toe is aan wat meer vaste voeding dus ga vanaf volgende week rustig aan de groentehap invoeren.
@DEBIE... oh hemel wat heftig.. elk uur.. sjonge... sterkte vandaag... @SM.. nee ze slaapt door idd.. fijn dat nora steeds langer slaapt.. oh marijn vraagt om een schone luier.. nu echt weg dan...
Zoooooooo, terrorpeuter op het kdv gedropt, heerlijk! Zo even stofzuigen en 2 dozen uitpakken en uitzoeken die nog op zolder staan. Verder heb ik geen doel voor vandaag. Misschien rij ik wel even naar de prenatal. Wie gaat er mee? Debie, klinkt als errug vermoeiend.. Trek je het allemaal nog een beetje de laatste tijd? Ichtus.. Alsof je het over mijn moeder hebt. Irritant die opmerkingen.. Mijn moeder denkt ook altijd dat ik er op haar commentaar zit te wachten over wat Lune aanheeft.. 'Dat broekje vind ik haar niet leuk staan'. Dan zeg ik altijd iets van 'Goh, wat vervelend voor je'. Verder laat ik het maar. Ze kan zich toch niet inhouden. Oja, Lune wordt ook vroeg wakker de laatste tijd. Zelfs als ze later naar bed gaat. Vivi, geniet van je vrije dagen! Gast: moet eerlijk zeggen dat ik me er nog niet zo aan stoor. Maar als ik er eenmaal op ga letten ws wel Doe m'n hoofd nog even in het zand. Misschien kom ik daar die gast ook wel tegen. Zal ik hem de groetjes doen van ons allemaal?
Hahaha, SM.. Jij snapt mij Moet idd voor de 2 jaars check. Zal wel loslopen. En Nora ook al weer aan de groentehap. Jeetje, wat vliegt de tijd toch.. Is gewoon bijna eng.
Goedemorgen, Die gast kan mij ook niet echt boeien. Maar goed, als daar om gevraagd word kun je je idd best even melden. Het is waarschijnlijk gewoon iedere keer de zelfde. En ik log automatisch in elke keer. Of eigenlijk staat dit scherm gewoon altijd open... De gast is er nu weer trouwens. Dees! Hooooi! Neem lekker de tijd meid, we zien je wel weer Wel leuke foto's gezien van Luuk! Lekker ding is het toch. Ichtus, hoe is het nu met Anna? Maja, toch bij het huis kijken? Gewoon doen joh. Je kan er immers niks mee verliezen. Net even met ma gebeld. Ga daar eind van de ochtend even heen. Tessa slaat haar slaapje een keer over. Gelukkig kan dat voor een keertje weet ik. En met een beetje geluk slaapt ze in de auto op de heenweg. Euh... Even weg geweest. Tessa even voor k3 gezet. Kom ik terug zit de kat m'n schaaltje yoghurt uit te likken Ieuw. M'n ontbijt is dus ook klaar.
Zal meteen ff zeggen dat ik standaard ingelogd wordt wanneeer ik hier kom, dus ik ben geen gast . Alles gaat prima hier. Lekker aan het groeien enzo. Gister voor het eerst weer zwangerschapsgym, had er absollut geen zin in, maar viel me mee.