Haha wat een schoonzus. Duidelijk dat ze nog geen kindje heeft. Ik ga spullen pakken. Over een half uurtje weg. Gezellig naar ma. Tessa vind dat ook erg leuk daar.
haha fijn zo'n schoonzus Gelukkig ook geen last van. Boney veel plezier bij je ma. Ik ben aan het twijfelen hoe laat ik zal gaan: vroeg en nog even de stad in of laat zodat Finn nog slapen kan. Maar dan loop ik het risico te laat te komen. En of ik fietsen ga of met de trein... Fietsen is 3 kwartier maar de trein is voor mijn bekken net zo vermoeiend: de wagen duwen doet pijn, en soms is er niemand om te helpen dat ding in d trein te krijgen. mmmm kweet nog niet.
Lukt draagdoek nog?? Heb ook bekkenklachten.. en als je goed knoopt lukt dat nog wel. Maar ja... dan zou ik niet op de fiets stappen, dus dan zou het wel weer de trein worden.
Zijn hier eigenlijk al kindjes bezig met zindelijk worden?? Samantha gaat heel soms aangekleed en al op het potje zitten, maar vind het allemaal doodeng. Maar goed, ze heeft obstipatie, dus dat maakt het er niet makkelijker op.
he dames weer even snel... BOTJE.. mmm ik schrijf je naam. wilde ergens op reageren maar ben het kwijt..vrumd Deborah.. ik leef werkelijk met je mee hoor BI is hell!!! Daisy wat leuk weer te lezen.. wauw nogsteed BV Super hoor... ICHY bah bah.. Eddepetet laat thuis blegh nou ja het is niet anders GAST: tjsa er zal een reden zijn dat iemand als gast meeleest.. als ik erop let is het irritant dus ik let er maar niet op... WAT EEN WEER HE>>>>>>SUPERRRRRRRRRRRRRRRRR
nee dat gaat echt niet meer Baal ik enorm van wat dat was zo makkelijk geweest. Hij wil ook niet meer, dus het knopen lukt niet zo goed, hij wiebelt te veel
Finn wil heel graag mee naar de wc en op het potje enzo maar wel met kleren aan. Zonder kleren vindt hij het ook doodeng.
Ik HAAT de Wehkamp! AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!! Net bijna een uur zitten rondneuzen en dingetjes in het winkelwagentje gepleurd.. geeft ie een melding: er is iets fout gegaan. Neem contact op met de klantenservice via het emailformulier. En dit is niet de eerste keer, is me al vaker overkomen. :x Heb een pissig mailtje gestuurd. Ik ben echt wel vrolijk hoor, maar van zulke dingen word ik echt strontchaggie. Ik ga stofzuigen. Ze zakken maar in de poep.
Ja, ook wel herkenbaar. Ik heb sinds de zwangerschap nog maar drie keer gedragen. Wordt al moe als ik eraan denk... want eigenlijk gaat het wel prima... maar Samantha wil lopen... dus zit ook niet stil genoeg. Kom wel een stuk verder met Manduca.. maar wanneer ze dan eindelijk zit, word ik benauwd van de borstband.. .
Finn heeft ook last van obstipatie, misschien dat ie het daarom ook niet wil. Ik laat hem maar, denk dat het van de zomer makkelijker wordt. Finn wil dus ook zelf lopen. Ook de wagen is niet favoriet, maar dan ben ik tenminste geen pluk haar kwijt als ie het zat is en idd die borstband daar heb ik ook last van, zo benauwd.
Tis wel heerlijk weer he! Wel wat wind, maar dat geeft niet. Denk dat ik sowieso eerst Finn laat slapen. Die heeft rode ogen van de vermoeidheid. Dan kijk ik wel hoe ik ga. fietsen is 3 kwartier. Met de bus en trein en dan lopen ongeveer het dubbele...
Ben benieuwd wat voor mail je terugkrijgt. Mijn mailadres was volgens hen ineens ook die van mijn moeder, en haar klantnummer bestond ineens niet meer. Dus ik ook om 8:00 's morgens boze mail gestuurd. . krijg ik een mailtje terug dat ze het mailadres gingen verbeteren. maar ja, toch nog onbekend klantnummer. Dus ik weer boos bellen. Krijg ik zo'n doos aan de telefoon. Hadden ze mijn moeder 5 jaar jonger gemaakt, dus de combi klantnumer geboortedatum klopte niet meer. En maar zeggen dat zij dat niet gedaan hadden. Alsof mijn moeder zomaar ineens 5 jaar jonger wordt...
Ja, ik denk dat ik haar van zomer (in mijn verlof ofzo) eens lekker met blote kant laat lopen, misschien legt ze de link.... Nu na het douchen plast ze ook wel eens op de grond, en dan roept ze wel ohoho, nat! Heb al paar keer uitgelegd dat dat het moemnt is om haar potje te halen... maar dan staart ze me gewoon aan. Heb haar wel een keer in hoge nood op het potje moeten zetten... (weet niet meer waarom het echt moest) en toen vloog ze eraf alsof er een wesp in zat... ik hoop niet dat dat een invloed heeft gehad...
wat een geweldig weer he.. heb net een uur in de brandende zon gezeten... heeeerlijk.. Anna lag te slapen in de wagen buiten... zo lief.. en Marijn in de zandbak te keuvelen.. wat een genot....
Marijn zit nu aan een boterham met gesmolten kaas.. hij is sowieso gek op kaas maar als ik het gewoon op brod doe laat ie t brood staan nadat hij de kaas eraf heeft geplukt.. na 30 sec in de magnetron is dat probleem ook opgelost...
Hihi... laatst geprobeerd haar erin te luizen met geraspte kaas... maar ze vond mijn boterham er lekkerder uitzien (hagelslag)