Meiske, ooh balen van je nachten! En ik herken het ook, zoveel geduld hebben en dan INEENS schiet je helemaal uit je slof...... en daarna schuldig voelen. Pffff ik begrijp je helemaal!!! Hier hebben we net de moeilijke periode achter de rug. Misschien is ze wel toe aan een groot bed¿
Sara was 1 kilo zwaarder en een paar cm langer. Maaruh Nora heeft afgelopen maand echt mooi ingehaald, ze is 1 kilo aangekomen afgelopen 2 maanden en dat is voor haar doen heel veel.
Net als bij Sara is de ingang van de vagina een beetje verkleefd (dat zie je vaak bij babies dat dat een beetje aanelkaar groeit) Maar hier hameren ze daar zo op dat je het met vaseline open moet houden en ieder bezoek kijken ze het na en maken ze het open met een wattenstaafje met vaseline.... Kijken ze daar in NL ook zo naar? Ik vind het een beetje overdreven, en bij Sara is het ook vanzelf opengegaan.
Tja waarschijnlijk zijn daar in NL nuchterder in...anders zou je het wel weten hihihih. Ik vind het eigenlijk overdreven en niet nodig. Dat gaatje gaat vanzelf wel open (is echt niet helemaal dicht) vind het een beetje zielig dat ze het open maken met een wattenstaafje.
Hihih zie nu in je onderschrift de cijfer(tjes) van Noah ook met 6 maanden.....wat een verschil he! Lekker zeg zo´n beer.
Klinkt lekker Supermummy! Fijn dat Nora weer goedgekeurd is. En nee, volgens mij kijken ze hier op het cb daar niet naar. Tenminste hier niet. Ariel, als ik haar al 2 minuten laat huilen, dan is ze zo over de rooie dat ze heel haar bed al heeft ondergespuugd. Ik laat haar wel heel even huilen hoor, maar heb echt geen zin om midden in de nacht ook nog eens een bed te verschonen. Ik weet nog wel dat Kas ook zo huilde, maar dat was 's avonds als hij moest gaan slapen. Bij hem werkte het wel, het steeds een aantal minuten later terugkomen. Ik heb net bij honig wk-shirts besteld. De kinderen zijn er dus over 4 weken (dan worden ze pas geleverd) al helemaal klaar voor!
Nee dat kan inderdaad niet de bedoeling zijn. Misschien een groot bed inderdaad? Dan kan je dr in ieder geval nog bij gaan liggen haha
Gefeliciteerd met Noah's eerste tandje Heeft hij er veel last van gehad? En een groot bed, we beginnen eerst maar met een juniorbedje. Die hebben we al gekocht en staat al in het nieuwe huis. Moet alleen nog geverfd worden. Maar ik vrees dat ze dan echt eruit komt. Vind het nu nog wel makkelijk dat ze er niet uit kan
Hier ook een juniorbed, maar marijn kan er niet uit..dat scheelt een boel.. Marijn heeft dat ook gehad ... dat ie er snachts uitwilde.. heb m ook een keer beneden gezet.. maakte wel indruk.. maar nog steeds heeft ie t wel s.. ik laat m uiteindelijk gewoon huilen.. heel soms huilt ie lang (10 min en dat is snachts heel lang..) maar meestal is ie binnen 2 minuten weer stil gelukkig.. Errug frustrerend.. knuffffff NOAH eerste tandje.. geweldig.. Anna krijgt er ook 1 volgens mij. .wit puntje en zit al een week te kwijlen en te kouwen.. marijn was neit zo rap weet ik nog.. Jur dan weer wel.. leuk dat verschil.. Ik heb de keuken/bijkeuken en woonkamer gedaan.. en nu heb ik hoofdpijn.. de koffie is op en ik moet nog naar de wuper.. daar krijg ik dus hoofdpijn van. koffiegebrek.. Zo eerst maar ff omkleden.. (ongelukje gehad met de juspan die stiekem nog vol zat.. IEUW!!!) en dan Marijn eruit.. Anna een fles en dan naar school.. we eten soep vandaag.. geen kookzin.. nou ik ben er weer vantussen.. sorry voor het weinige reageren.. tijdgebrek...
Noah heeft er aardig wat last van gehad. En inderdaad een ondertandje. Zag alleen net met brood eten dat heel z'n mondje vol bobbels zit
Ik heb net op mp een Bobike fietsstoeltje voor achterop gekocht voor 35 euro. Niet zo duur dacht ik. Morgen ga ik hem ophalen. Sofie vraagt steeds of ze in het stoeltje achterop mag zitten. Dat vindt ze helemaal stoer, maar het stoeltje dat er nu op staat is niet zo goed meer en er zitten geen gordeltjes meer aan. Dus morgen is ze heul blij. Dan mag ze af en toe achterop zitten, want in het fietsstoeltje voorop vind ik het nog veel te gezellig!
Ik ben nu aan het zoeken naar leuk tafelzeil. Dan bekleed ik het kussentje opnieuw. Stoeltje is bijna niet gebruikt, maar ik vind het kussentje niet zo leuk.