Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Kijk en vergelijk :D

Sara 6 maanden

2. supermummy

Nora 6 maanden

3. supermummy

Hmmm als ik het zo samen zie lijken ze aan de ene kant wel op elkaar en aan de andere kant ook weer heel verschillend.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou je ziet toch duidelijk verschil hoor! :) Ze lijken heel erg op elkaar maar toch ook weer niet...

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel mijn vakantie is 21 t/m 27 mei ik ga dan 22 mei naar de toppers heen voor de rest tot nu toe nog vrij. zou wl een dag met bryan en schoonzus naar apenheul gaan maar weet niet of dat nog doorgaat nu ze uit elkaar zijn

pfffff ben gaar van het shoppen hahaha
    maar ben redelijk geslaagd heb een nieuwe zwembroek voor bryan, een zomerjas, en blouse voor bryan verder nog een blouse voor martijn en nog wat kleine spulletjes die ik nodig had hahaha bij de broodjes winkel lekker 2 broodjes gehaald en dan straks sporten heerlijk gewoon
    nu nog ff verder met dingetje hier in huis moet ook gebeuren he hahaha

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Net weer terug van het cb.
    Alles was op zich prima. Gewicht 11 kilo (thuis een halve kilo lichter:() en 86 cm.
    Ze deed alles keurig wat ze moest doen en had hele verhalen tegen de arts, erg lollig. Ze liep qua taal voor zei ze. Ik moest even aan Fenne en Julia denken haha!
    Wat iets minder was, was dat de arts een hartruisje hoorde. Ze luisterde ook wel erg lang vond ik, maar dat was dus daarom.
    Ik hoefde me niet ongerust te maken zei ze, komt wel vaker voor en is meestal onschuldig. Ze vroeg of Lune een slechte conditie had, snel moe was na inspanning. Die indruk heb ik niet, maar zal het eens na vragen op het kdv. En of er mensen in de familie waren die hartklachten hadden en/of op jonge leeftijd zijn overleden op vaak onverklaarbare wijze. Lekker dan..
    We hoeven er dus niks mee te doen. Volgend jaar moet ze weer heen en dan luisteren ze nog een keertje.
    Toch zit het me niet helemaal lekker. Maak me niet echt zorgen, heb wel vertrouwen in de arts, maar toch..

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    mooie cijfertjes maja...

lekkere kletskop dus ook... en dat hartruisje getsie.. maar goed je hoort het heeeel vaak en inderdaad meestal verdwijnt het na verloop van tijd... maar kan me helemaal voorstellen dat je je een scheur in je broek schrikt.. bah bah...

zo ik ben een soort van afgefikt...loop natuurlijk alweer een poos te hollen en te vliegen en dan kom ik eens in de zoveel tijd mezelf tegen.. zoals nu... moe moe moe... maar goed... eten staat klaar we eten bami...en vanavond lekker voetbal kijken... pootjes omhoog en chillen met die dikke billen...

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Misschien dat ik morgen weer ff meelees, en anders volgende week.
    Fijn weekend allen :).

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    he maja.. wat een naar idee he.. misschien kan ik je ietwat zorg wegnemen.. lisa had t ook.. bij de geboorte en ook met een jaar nog.. met de 3 jr controle was t weg...

ik ga ff multitasken.. Anna een fles, poffertjes voor de rest en ikzelf shoarma.. yammie.. maar t moet wel tegelijk.. zucht.. nou ja.. dat kan ik dat kan ik dat kan ik..

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik moet maandag naar t cb met marijn.. ben benieuwd.. heb werkelijk geen idee wat ie weegt..

11. supermummy

Maja, ooh ik zou dan eerlijk gezegd ook schrikken of eigenlijk 'van een koude kermis thuiskomen' ..... pfff niet leuk.
    Ik weet wel dat het meestal heel onschuldig is en ze er vanzelf overheen groeit.

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Regen is stom! :( Ik wilde gaan hardlopen, kan ook wel in de regen natuurlijk maar das nie zo prettig...

13. supermummy

Woow goed voornemen!
    Jammer van de regen dan wel.
    Hoe gaat het met jouw lijnen? Jij was toch ook bezig of niet?

Ichtus,hmmmm lekker poffertjes mag je voor mij ook wel een portie maken!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ghehe ben het nog steeds van plan :D Ik probeer wel gewoon gezond te eten enzo. Maar denk dat alleen lijnen het toch niet gaat worden dus ga ik om de dag hardlopen. Of nou ja hard, me conditie is nog ver te zoeken, maar het begin is er!

15. supermummy

Ooh oké, een beetje conditie opbouwen is natuurlijk altijd goed.
    Zou ik ook eens moeten doen ;)

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vincent heeft op me ingepraat dat lijnen onzin is. Ik moet gewoon 6x per dag een kleine portie eten en bewegen. Nou dan doen we dat maar he! Ben tot nu toe 2x geweest en 1 kilo kwijt in een week.
    Niks voor jou die hardloop lessen op je mp3?

17. supermummy

Ja misschien wel, lijkt me wel lekker effe gedachten op nul zetten!!!En dan kan ik gewoon gaan wanneer het mij uitkomt.
    Ik heb alleen geen mp3, ik ben echt heel dom maar hoe werkt zoiets eigenlijk ? Doe ik dat dan downloaden vanaf internet die hardlooplessen...
    woow ik ben helemaal enthousiast ik was echt naar iets aan het zoeken om iets te gaan doen. Wij wonen nu in een andere wijk, waar ik makkelijk s avonds laat ook zou kunnen joggen.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja inderdaad gewoon een mp3 speler kopen. Daar zet je ze op, aanzetten en gaan met die banaan!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whhhaaaa Vin is saggo, geloof dat ik de regen toch maar ga trotseren...

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hardloopbegeleiden via de mp3 das pas echt geweldig had ik maar een mp3 speler dan deed ik dat ook meteen...

Deel Deze Pagina