lieve Ichy!! Van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!! En ik vind het echt super van ed!!! Lief hoor! Hij heeft er aan gedacht en aandacht aan besteed! Super hoor!! Geniet van je dag!! Ennuh.. je mamma is gewoon bij je vandaag!! Dikke kus!
ik sluit me aan bij sizzel ichy, je mama zit gewoon de hele dag nar je te kijken....en vergeet niet in je hart is ze iedere sec van de dag bij je!! maak er een mooie dag van
grrr ik had net heel verhaal getypt doet hij het niet!! nou ja zoals jullie dus zien zijn we heel vroeg op (inmiddels meer dan uur) en dat nog wel op mijn vrije dag pffff. Het arm kereltje hoeste zich wakker tot kokhalzen toe zo zielig. Nou ja dan ben ik wel op tijd wakker om dadelijk boodschappen te doen en te poetsen kan ik vanmiddag relaxen!!
Jullie zijn lief... ik doe er verder niets aan hoor.. Ed heeft gebak gehaald gister dus ik meot verplicht gebak eten..whahaha.. Natuurlijk mooie tekeningen gekregen van de kiddies.. en verder wordt t een gewone dag. poetsen, met jur oefenen in het zwembad en werken.. om 10u komt ff dinnetje een bakkie doen.. kon geen nee zeggen, maar t liefst ben ik gewoon alleen vandaag...nou ja.. is ook wel gezellig..
@Viv.. arme Bryan.. je ging toch naar zo'n speciaal centrum met m?? of longartss of iets?? weet t neit meer zo goed.. gaan de onderzoeken nog verder?
OH ff grappig.. Op zappelin vertelde de Oma van Mega Mindy dat zij jarig is vandaag.. Lisa helemaal happy.. mama is gelijk met Mega Mindy jarig...whahahahahahaha.. ging ze op school vertellen.. Hoe lief is dat.!!
@ichy ja ik ga nu met bryan naar een longarts in het astma centrum in groesbeek, eerste keer viel ons beetje tegen want was echt zo van dat hij te dik was, nog meer medicijnen en tot over 3 maanden. Ik moet 9 april met hem terug en we hebben al gezegd als er dan niets uitkomt blijven we maar bij de ka want ga niet ieders keer zover rijden voor niets. Moet wel zeggen dat die andere medicijnen redelijk aanslaan tot nu toe maar 1x benauwd geweest en dat hebben we thuis kunnen redden dus mijn voorgevoel zegt dat we hier voorlopig op blijven staan maarja zal ff afwachten. kijk ook dit weekend nog aan en als de ab weer niet aanslaat ga ik maandag weer naar de ha en eis ik longfoto's want ben heel bang dat hij longontsteking heeft
Ichtus, gefeliciteerd met je verjaardag! Lief dat Ed toch wat voor je had gekocht! Whaha, gelijk jarig met Mega Mindy, bofkont Vivi, Bryan dus nog steeds niet beter. Een troost, ik was nog vroeger wakker (5.45) Sofie heeft zich redelijk gedragen vannacht. Nu nog wat langer slapen en ikke is blij. Ik ga zo het fietsstoeltje ophalen, nog even langs mijn moeder en een voorraad mierenlokdoosjes kopen. Pffff, pokkebeesten!
@meiske jij zult dan toch wel gesloopt zijn he?? bryan gaat morgen uit logeren dus hoop toch zo dat hij dan wat beter is anders kan ik mijn avond op mijn buik schrijven. We gaan morgenavond namelijk naar het mega-piraten feest super gezellig met allemaal die ned artiesten en ik heb zondag nog vrij dus kan me lekker laten gaan hahahha
Mogguh, Ichtus van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Lekker gebak eten vandaag, vervelend voor je Hier ook vroeg, uur of 5. Maar gewoon omdat ik wakker werd en niet meer kon slapen. Tegen half 7 viel ik weer in slaap en om 7u was Lune wakker. Shit Zie een beetje op tegen vandaag. Lune is echt in een niet toffe fase en het gaat zo regenen dus kunnen niet naar buiten.. Ben net al mijn vriendinnen langs gegaan voor een kopje koffie maar niemand kan, iedereen moet werken. Sjielug he? Dus verder dan een bezoekje aan de wuper en heel misschien een stukje fietsen als het stiekem toch droog is kom ik niet..
Wat een leuke foto's trouwens van je dochters Meiske Mooie meiden toch! En die taart is ook gaaf zeg!
hier regent het ook maar ze voorspellen vanmiddag droog dus kan ik dan met bryan ff naar buiten heeft hij ook nodig en nu ga ik beginnen moet poetsen tot later
Yep! Of wacht volgens mij heb ik ook die week vakantie, ff vragen maandag wanneer met oppas kindjes nou met vakantie zijn, was geloof ik ook die week.
ik heb mijn schoonzusje gesmst wanneer zij naar de apenheul wil en dan kunnen wij dan ook plannen. wat zullen we dan eens gaan doen?????/? waar woon je ook alweer ariel?