Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dat zou goed kunnen want het is de week van pinksteren hahaha

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zoetermeer! :D Das nogal uit de richting van jou haha. Mys die vroeg gister geloof ik ook wanneer er weer gemeet ging worden dus die wil misschien ook wel mee?

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zeker uit de richting hahha maar we verzinnen wel iets leuks toch??
    oja altijd leuk als ze ook mee kan

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    we wouden toch naar dierentuin rhenen gaan?? weet niet of dat haalbaar is vor jou??

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zal is ff kijken of dat te doen is met ov. Of zijn de partners ook welkom?

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    mag wel maar martijn is gewoon werken die week hahaha

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Sorry, maar Tessa heb ik om half 10 wakker gemaakt. :) Ik werd zelf om half 10 wakker en schrok natuurlijk gelijk. Ben gelijk naar haar toe gegaan (waarom gaan mama's altijd uit van het ergste...) en ze lag nog heerlijk te slapen en had gewoon moeite om wakker te worden.
    Heel m'n schema in de war. M"n schoonmama wil dat ik voor morgen 2 hartige taarten bak. Oeps. Moet om half 4 gaan werken en dus voor die tijd nog boodschappen doen en taarten bakken. We zitten nu nog in pyjamam.
    Ik probeer dus later te reageren. Eerst maar eens aakleden en naar de wuper. Doei

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oja de maandag kan ik niet dan is nog pinksteren en nog kermis hier martijn wil dan zijn ouders uitnodigen maarja dan hebben we nog de vrijdag, di,woe en do
    zodra ik iets van mijn schoonzusje gehoord heb laat ik het je weten oke???

en nu ga ik boven beginnen tot later
    ariel anders pb je me je mobiel nummer kan ik je altijd smsen

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O dat valt best mee met de trein trouwens! Iets meer dan een uurtje. En als ik dan met Vin mee rij dat hij me bij Utrecht Centraal af zet is maar 35 minuten!

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dat zou ideaal zijn, is van mij uit ook ongeveer uurtje rijden ietsje meer

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Veel succes met Lune vandaag Maja. Hopelijk valt het mee met de regen en kunnen jullie nog lekker even naar buiten!

Schandalig Boney, tot half 10 op je bed liggen kan echt niet hoor:$;)

Jjjjeeeeejjjj, de makelaar belde. Volgende week dinsdag willen die mensen nog een keer komen kijken. Klinkt positief toch?

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgens buienradar blijft het hier voorlopig droog:)

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo, toch lekker een stukkie gefietst:)
    We zijn naar de hertjes geweest, brood gevoerd. Lune vindt dat prachtig. Ze gaat ze dan eerst roepen: 'Hertje, kom!' En als het haar niet snel genoeg gaat zegt ze een beetje geirriteerd 'toe even!' Ik hoor mezelf dan..:)
    Laatst ook tegen de hond van mijn ouders, die liep haar in de weg. Zij boos: 'Toe even Lizzy! Aan de kant!' whaha!

Na het hertjes voeren door het centrum terug gefietst en even bij de babycare naar binnen. Loop me al een tijdje rot te zoeken naar een bodywarmer voor Lune en heb eindelijk een gevonden. Een glanzende zilveren van name it. Staat ook wel op amazingskids maar durfde hem toen niet te kopen. Ben er niet helemaal kapot van maar ik vind het zo ideaal met dit wel/niet warme weer. Vestje en bodywarmer erover vind ik dan ideaal. Zit ook lekker.

Lune zit nu aan een bak kiwi en peer voor de tv.
    Ik twijfel of we zo direct naar de wuper gaan of na haar slaapje. Nouja, nog maar even kijken.

Bones, jemig.. Tessa slaapt gewoon tot half 10:$ Wat lijkt me dat een keer heerlijk zeg:) Maar kan me wel voorstellen dat je dan schrikt als je wakker wordt. Daar ben je nou eenmaal moeder voor;)
    Succes met boodschappen halen, taarten bakken en op tijd op je werk zijn:D

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wauw! Echt wel!!:)

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat klinkt indd positief Meiske! Ik duim voor je!

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ichtus gefeliciteerd!!!

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @meiske dat klinkt zeker positief hoop dat ze dinsdag een bod gaan doen, heeft nu wel lang genoeg geduurd he

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo het eerste gedeelte van de boodschappen zijn binnen, martijn komt zo thuis eten dus ook lekker broodjes meegenomen en na het eten gaat bryan slapen hij had vanmorgen al 39,4 dus echt dieptepunt vandaag hij ziet ook heel bleek. Als hij wakker is gaan we naar de aldi zal er snel doorheen vliegen maar ff eruit is voorhem ook wel fijn hij is een echt buiten mens en tja wat we daarna gaan doen ik weet het niet dus als iemand ideetjes heeft hahaha

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Meiske, klinkt idd positief. Ik duim voor je.
    En over linkshandig. Tessa is duidelijk rechts, maar met het verfen van de week deed ze dat opeens weer links. Maar haar voorkeur heeft rechts.

Euh...

Heb nog steeds haast. Nou ja... Beetje dan. Tessa is super lief en vermaakt zich prima. Taarten staan in de oven. Ik ga nu haar brood maken. Denk toch dat ik ze wel even op bed leg, maar wakker ga maken na 3 kwartier of zo. Anders wil ze vanavond niet slapen.

Ben er weer vandoor.

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waar zit het knopje voor de slaapstand bij mijn kind??? Kwart voor 6 wakker vanochtend en nu nog niet willen slapen. Pfff, nou, ze bekijkt het maar. Ze blijft mooi een tijdje in haar bed. Er is nu toch niemand die ze wakker kan roepen haha.

Kas heeft Flip de beer te logeren (is de logeerbeer van Koekeloere van schooltv) Het gore ding zit al in de wasmachine. Zo nog even in de droger en dan mag hij ermee spelen. Ik vind dat dus echt vies. Elke dag is die beer bij een ander kindje en 's nachts ligt ie dus vaak bij de kinderen in bed. Blegh! Dat mag hier dus alleen maar als ik zeker weet dat Flip schoon is.
    En het vervelendste is, dat ik een verslagje moet schrijven wat Flip allemaal heeft meegemaakt hier;)

Deel Deze Pagina