oh ga zo eerst ff kadootjes inpakken en dan nog paar dingetjes strijken Blehhhh gelukkig hoef ik niet veel te strijken ik haat het , en nog ff douche en dan lekker niks
Ik heb geen uien meer, net de laatste gebakken. Maar ik heb alle huismiddeltjes bijna gehad en niks helpt. Omdat het ontstoken is moet ik het ook van de ab hebben. Strijken is ook mijn hobbie hoor. We gaan Luuk boven brengen
gwen gister druk aan het puzzelen..denk dat ik van de week met meerdere stukjes ga kopen want ze maakt ze zo met 12 stukjes en is helemaal in too the puzzels Bekijk bijlage 54750
als je zo kijkt zijn de haartjes echt lang al ... heb het haast niet in de gaten mar groeid hard ikke vindt dat leuk
Ah wat een mooie foto's van Rosanna! Wat een poppie! Fijn dat alles zo goed gaat Naatje! Ik heb nog steeds de kriebels van jou bevallings verhaal!
Gwen haar haartjes worden inderdaad al erg lang! Mooi hoor! Ik kan ook niet wachten totdat ik kan gaan tutten met de haartjes van Iris!
Aaron heeft al vanaf maandag koorts. Tussen de 38 en 40.2 schommelt hij steeds. Hij loopt de hele dag met zijn handje voor zijn mond of op zijn wang... Dan zegt hij dat hij pijn heeft. Dus het moeten zijn kiezen wel zijn! Maar ik vind wel dat het nu wel erg lang duurt! De huisarts (een vervangend arts, mijn eigen is op vakantie) zei dat het misschien ook wel een virusje kan zijn, maag of darmen ofzo. Kunnen kiezen zo lang duren? Met koorts enzo?
Het lijkt mij wat lang hoor Thirza. Ik moet vanaf 3 dagen koorts rond de 40 graden de huisarts bellen. Kunnen het niet zijn oortjes zijn? Geef je al iets van Chamodent?
Inderdaad heeft ze al lange haartjes Joma Ik heb vandaag zulke mooie foto's gemaakt (close-upjes), even verkleinen zal ik ze zo showen
Thirza, ik vind het wel heel lang duren voor kiezen hoor. Volgens mij duurt dat nooit zo lang toch? Tessa heeft er gelukkig nooit echt super veel last van gehad dus ik weet het niet goed. Naatje, wat een pracht van een dochter hebben jullie zeg. En ze lijkt idd op Mike. En ik vind het nog steeds een wonderbaarlijk verhaal van jullie! Gelukkig is je vriend rustig gebleven. Dat had je net nodig. *************** Wij hebben een heerlijke zaterdag achter de rug. Vanmorgen 3 dealers bezocht en het word waarschijnlijk toch de seat altea xl. Die zit het fijnst en heeft de meeste ruimte. Binnenkort even een proefrit maken. Ook met autostoel enzo proberen. Morgen weer zo'n lekker dagje niks doen. Is lang geleden voor ons. Bij ons zijn de weekend altijd vol gepland. Is het niet met werk, dan wel met wat anders. Fijne avond allemaal.
Leuk hoor, autoshoppen. En een dagje niks doen morgen is ook wel lekker. De eerste foto's zijn natuurlijk van mijn boef
Even snel gescrolled.. Wat een mooi meisje is Rosanne zeg! Echt een plaatje.. Ik krijg ook vreselijke kriebels zo En ik blijf je bevallingsverhaal mega spannend vinden Naatje.. SM ook al zo snel bevallen, brr.. lijkt me behoorlijk eng.. Naweeen zijn zo niet cool! Je ligt gewoon nog te puffen en pijn te lijden terwijl je je kind al gebaard hebt, erg oneerlijk. Hoi stoere Luuk Ga ik nu op de bank. Ben moe. Heb vandaag op zolder de laminaat vloer gelegd met mijn broer. Was even doorbikkelen maar het is nu wel af, jeej! Heb nu alleen ontzettende steken in m'n doos en bij m'n stuitje. Even kalm aan doen dus. Morgenvroeg verjaardag van schoonpaps (blegh, echt geen zin in) en morgenmiddag verjaardag van vriendin. Hoop dat Lune tussendoor gewoon slaapt, anders houdt ze het niet vol 's middags. Nouja, we zien wel. Ik ga op de bank. Fijne avond meiden!