Voor Fenne was de vakantie al geslaagd vanaf de 1ste seconde... we werden verwelkomt door Bollo de beer en Fenne was direct verliefd!
Geweldige foto's van Fenne! en een heerlijke week gehad dus, fijn! mmm lekkerbekjes en kibbeling... Sinds ik zwanger ben, heb ik zo'n zin in vis!! Links of rechts: finn wisselt nog veel maar heeft een voorkeur voor links. toetje eten gaat bv beter met links. over links en recht gesproken; we zijn Finn aan het leren welke kant wat is. En als ik nu zeg: Finn dit is rechts. Dan zegt hij: en dat is krom en steekt z'n linkerhand dan uit. grapjas! Hij kent ook al die liedjes uit z'n hoofd daar komt dat van
dit zijn echt van die momenten dat ik hem serieus helemaal zat ben!!!! hij is de hele week savonds wezen werken en nu gaat hij klagen dat ik te weinig in het huishouden heb gedaan ik heb toch goderverdomme ook 57 uur gewerkt of niet dan ben nu echt helemaal over de rooie hoor!!! zit dan natuurlijk ook super pissed boven
Super leuke foto's Wen! En ik vind het zo cool om te zien dat Fenne er altijd leuk uitziet Lune loopt regelmatig in alleen maillot en een oud shirtje Op een of andere manier vind ik het zonde om haar haar leuke kleertjes aan te trekken. Maar waarom koop ik ze dan Debora, ik had bij Lune ook een gigantische zin in vis. Heb toen regelmatig een keer in m'n uppie in de auto een portie kibbeling weg zitten werken Is nu wel minder maar vind het wel erg lekker! Vivi, zou voor mij ook een reden zijn om ruzie te maken. Jeroen moet zich echt niet bemoeien met wat ik wel of niet in het huishouden doe.. en ik werk niet eens. Geef hem maar een schop onder z'n hol8) Ik ga even onderhandelen over all stars van mp.
nou het donderde hier net behoorlijk hoor de buren zullen wel gedacht hebben vind het nog een wonder dat bryan niet wakker is geworden. normaal is het na een nachtje slapen wel over maar denk toch echt dat dat dit keer nie zo is. liefst ging ik er nu vandoor en als ik bryan niet had geloof ik ook echt dat ik nu in de auto zou zitten zo kwaad ben ik
Goedemorgen, Even snel, wij staan op het punt om weg te gaan. Maja, PB mij even jou nummer. Mochten we nog willen komen.... Doei
Goedemorgen, Wat een leuke foto's van Fenne op vakantie Vivi, laat die vent van jou maar de rambam krijgen. Stofdoek in zijn handen geven en hem het zelf laten doen. Pfff, dat zou Piet echt nooit moeten proberen te zeggen hier. Durft ie ook niet Moet zo weer op pad met Stijn. Hij moet weer voetballen. Gelukkig is het vanochtend op een redelijke tijd, maar volgende week moeten we om half 8 paraat staan Verder niet veel op de planning vandaag. Heerlijk niks doen. Fijne dag allemaal!
Mogguh! Bones, je hebt pb Veel plezier dit weekend! Meiske, jij veel plezier met voetbal! Lijkt me best een opgave om ook in het weekend ('s ochtends!) met de kids van alles te ondernemen. Gelukkig loopt er hier een papa rond die zulke dingen geweldig vindt en zelf gewend is van kleins af aan dus ik denk dat hij die taken graag op zich gaat nemen Hij wil ook zo graag een jongetje 'om ook een profvoetballertje van te maken'.. Heeft ie wel pech dat mama voetbal niet boeiend vindt en het dus ook niet toestaat dat ons kind een kant op gepushed wordt.. Lune werd om 8u wakker, lekker! Ik mocht alleen vandaag uitslapen en dat werd hem nu dus niet want tegen die tijd ben ik wakker genoeg om niet langer te hoeven slapen. Als ik dan weer in slaap val word ik een uur later helemaal brak wakker. Dus gezellig met man en kind opgestaan en ontbeten. Jeroen en Lune zijn boodschappen aan het halen (hun zaterdagochtend uitje.. shit.. besef me ineens dat dat uitje straks dus ws een sport wordt en ik dan boodschappen moet halen.. da's toch ook niet de bedoeling) Jeroen gaat straks helpen bij mijn oom en tante in de tuin, terras eruit halen. Ik wou dan een stukkie fietsen en daar een bakje koffie halen maar volgens mij gaat het zo regenen. Ze zon schijnt nu nog wel trouwens maar ik zie ook een donkere lucht aan komen. Hmm.. Ga nu eerst de zolder op, heb al mijn oude positiekleding gewassen en ga ik nu even uitzoeken. Wat past en wat nog leuk is. En er ligt nog een berg andere zooi wat ik nog moet uitzoeken. Ben ik dus nog wel even mee bezig. Fijne zaterdag iedereen!
Goedemorgen nog allemaal hier op het werk nu..drukke ochtend gehad en nu rustig.. @Viv jeetje kan me voorstellen dat je woest ben had hem ook de stofzuiger voor ze neus gezet...Zoiets zou Mars trouwens nooit zeggen..ik ik zeg eerder zoeits tegen hem haha wat dat betreft mag ik niet klagen. allemaal een fijne zaterdag...het is hier droog gelukkig..hoop morgen een beetje op lekker weer..dan ben ik met gwen samen en geen zin om heel de dag binnen te zitten ... ik ga weer ff wat doen doeggg
Werkze Joma! De soep voor vanavond is klaar. Tomaten/groentesoep met verse tomaten, ballen en een scheut kookroom. Jammie. Ik ga even met Lune spelen. Straks broodje eten en dan kan ze even slapen.