hoooi ff vertellen.. t proefzwemmen vond ik SUPERGOED gaan, maar de badjuf vond het duiken niet goed genoeg...dus nog een ronde voor B dan maar.. hij vond t jammer en ik snap t ook niet.. er waren kids bij die helemaal niet goed doken.. maar goed.. hij is er inmiddels wel overheen.. stoere BINK.. Hij ligt nu met vreselijke buikpijn op de bank.. heb na 2 uur huilen en krijsen van de pijn.. (met tussenpozes) de hapost gebeld.. na 45 met kruik moest t beter zijn anders langskomen.. dat werd iets beter, maar toen ging ie overgeven...dus hapost weer gebeld.. nu ee afspraak staan voor 15.15.. en je raadt t natuurlijk wel.. ineens voelt ie zich een stuk beter.. ZUCHT....nou goed.. hij kan nog steeds niet staan van de pijn en lopen al helemaal niet.. zul je zien als ik daar ben is er niets meer aan de hand.. dat heb ik altijd en vind dat zooo stom staan.. nou goed.. we wachten wel af...
Jammer van het niet afzwemmen voor Jur Ichtus. Snap helemaal wat je bedoelt. Je gaat dan met andere kinderen vergelijken. Had het ook met Stijn en heb echt serieus bijna ruzie gekregen met de badmeester toen.... Klinkt niet lekker die buikpijn Beterschap voor hem, ben benieuwd wat ze bij de hap zeggen. Vanochtend langs het voetbalveld stond een fotograaf met een enorme telelens. Bleek dus dat hij foto's van de spelertjes maakte, die je vanaf morgenavond op een of andere site kunt bekijken en evt kunt kopen. Ben benieuwd of Stijn er ook nog op staat. En hoeveel je voor zo'n foto moet dokken Ik was even over 12 uur terug. Piet had fijn Sofie een half uurtje op de bank laten slapen. Snapt hij nu nog niet dat hij haar wakker moet houden?? Nu wilde ze natuurlijk niet nog een keer gaan slapen.
Net de HAP weer afggebeld... meneer speelt alweer.. dat bedoel ik dus.. zodra ik een ha of de hap bel gaat t ineens weer prima.. volgende keer maar meteen bellen...zucht...moest t wel in de gaten houden.. overgeven en zulke buikpijn was neit normaal.. nou jaa..zal wel loslopen vond t iig onzin om nu nog kostbare tijd te verspelen om daar heen te gaan.. Eddepet is vandaag jarig.. er hangt nu 38JAAR bord op t raam..whahaha.. en we relaxen lekker nu... ik ga er weer vandoor.. reageer vanavond of morgen weer hoor.. knuff
Ik weet niet wanneer Wen hier komt spieken dus ik zal alvast antwoord geven8) Die geruite weet ik zo niet maar die hebben ze nu ook op amazingkids.nl. En die andere heeft ze via mp. Op amazingkids heb je nu best veel verschillende coole all stars.
Ichtus, wat gek dat Jur ineens zo'n pijn had en moest spugen.. Idd maar in de gaten houden. Zou leuk zijn als er leuke foto's tussen zitten Meiske! En beetje jammer van Piet.. Heeft Sofie nog geslapen? Wij zijn even Hoogezand (plaats hier in de buurt) in geweest. Hebben lekkere turkse broodjes enzo gekocht voor straks bij de soep.
hoi wat rustig geweest hier..scheelt weer terug lezen @ichy gefeliciteerd met Ed feliciteer hem maar namens mij @Lune hoi leuke foto,s oh ja ik ben op zoek naar een dunne 100% katoenen slaapzakje voor gwen... moeilijk te vinden iemand een idee????? dus bedoel niet diegene die je kan kopen maar echt van dat lakenspulll...
Leuke foto's van Lune! Dikkie Dik is zeker cool! Sofie wil altijd het verhaaltje lezen waar er een hond zit te poepen Het valt me op dat veel van jullie kindjes binnen schoenen aanhebben. Is dat elke keer toeval of niet? Hier wordt er nl niet op schoenen gelopen binnen Joma, geen idee waar er van die slaapzakken te koop zijn.
Ik heb net op de site van de voetbalfoto's gekeken. De foto's worden morgen op de site geplaatst, maar 1 foto is alvast te zien. En laat dat nou net Stijn in aktie zijn Wauw, wat ben ik trots op mijn zoon!
Oh, de kwaliteit wordt wel minder als hij verkleind wordt. Stijn is de jongen in het blauw-witte shirt
Wow, wat een stoere foto van Stijn! Vette actiefoto!8) Lune heeft soms schoenen aan, ze wil ze nooit direct uitdoen als we thuiskomen. Hier waren we dus net weer thuis en 10 minuten later had ze de schoenen uit. Ze loopt het liefst op haar all stars maar ze mag niet met schoenen op de bank of op haar zitzak dus dan wil ze ze op een geveven moment toch wel uit In principe heeft ze dus geen schoenen aan binnen. Meestal gaan de sokken ook binnen 3 minuten uit Blegh, maagzuur.. ff tussendoor.. Joma, ik heb een keer zo'n slaapzakje bij de Bentex (ook wel Hans Textiel geloof ik?) gekocht en volgens mij ook een keer bij de Wibra of Zeeman. Debie, all stars vallen een maar groter. Lune heeft nu maat 22 en ik heb 21 gekocht tijdje terug. Ze heeft rond de zomer wel 23 denk ik dus heb nu een paar in 22 gekocht. Jeroen gaat naar voetbal met mijn vader en oom. Ik ga zo op de bank, ben helemaal niet fit. Heel moe en maagzuur. Net ook flink duizelig en voelde me wat grieperig. Jeroen heeft Lune naar bed gebracht en ik heb even een dutje gedaan, daarna ging het al wat beter. Maar zo wel lekker op de bank met een kopje thee. Oe, eerst even het geld overmaken voor de all stars die ik net heb gekocht op mp.
Blegh maagzuur. Da's niet fijn Enne niet ziek worden hoor! Welke allstars heb je gekocht?? Ben niet nieuwsgierig hoor
Ik ga even ik hou van Holland kijken met Stijn. Eva is ook weer naar beneden gekomen. Ze had buikpijn. Maar gek he, eenmaal op de bank was het ineens over Dus ze gaat zo weer lekker naar haar bedje toe!