Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ...

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en toen vond ik t niet leuk meer.....

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo en nu heb ik geen zin meer in het uploaden en verkleinen.. ik ga lekker bij edje zitten..

tot morgen weer.. ergens..

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie en leuke foto's heb je gemaakt Ichy!!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aargh, ik word helemaal gek van dat stomme maagzuur! Zo kan ik toch niet slapen?
    Ik heb al vla gehad, helpt niks. Rennies helpen niet. Water niet, lege maag niet, volle maag niet.. Word er kotsmisselijk van en mijn slokdarm staat in de fik. Ik had altijd medicijnen omdat mijn maag sowieso al een maagzuurprobleem heeft door een vroegere maagontsteking, misschien mag ik die medicijnen wel gebruiken. Mja, wil me ook niet steeds volproppen met van alles en nog wat.
    Ik hou op te zeuren en zal rechtop gaan slapen. Er zijn wel een miljoen ergere dingen in de wereld. Dus. Klaar.

Prachtige foto's Ichy! Wou ik nog even zeggen:D

Trusten allemaal!

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ouch Maja heel vervelend,,, en al helemaal omdat je nog maar op de helft bent! Pfffff ik zou toch gewoon nog voor een ander middeltje gaan, is toch niet uit te houden.

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @maja volgens mij mag je ook gaviscon nemen en het schijnt dat dat beter en sneller werkt dan rennies (heb ik van een kraamvrouw gehoord)

pffff ik ben gaar we lagen om 4 uur pas in bed pfffffff
    we waren naar het piraten festijn geweest heel gezellig tot we naar huis moesten, eerst werd mijn vriend lastig omdat we wouden gaan, toen kwamen we bij fiets had hij platte band dus ik laat maar staan spring ik wel achterop nee meneer ging lopen (hele groep zich aan het ergeren) toen sprong hij bij zijn neef achterop dus wij aangefietst zijn we halverweg zijn we ze kwijt, gaat mijn telfoon martijn hij was zijn neef kwijt grr die had geen telefoon bij zich dus zijn vriendin helemaal over de rooie en kwaad op martijn vanwege het gezeur eerder allemaal was ze al kwaad, nou ik eerst terug gefietst om met martijn mee te lopen maar met hem was geen land te bezeilen, heb ik mijn vriendin gebeld en ben ik in mijn eentje helemaal terug naar tent gefietst om te kijken of zijn neef nog ergens te vinden was. ondertussen troostende schouder gehad van een bekende ( dat leg ik jullie nog wel keer uit) nou uiteindelijk bij tent gekomen niemand natuurlijk. Dus maar weer terug gefietst om bij ons in het dorp telfoontje te krijgen dat hij gelukkig al thuis was. Nou daar rijd je dan als meisje alleen in het donker met allemaa lbezopen gekken pffffffff nooit meer he!!!!

En nu ga ik met martijn bryan en de buurtjes naar de speeltuin dus tot later allemaal

8. supermummy

Pfffff Vivi wat een gezeik.
    Als ik dit zo allemaal lees ben ik zo blij dat we die periode hebben gehad en nu brave huismussen zijn die geen alcohol meer drinken.

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo weer terug van de speeltuin heerlijk uitgeleefd.

@sm geloof me dit gebeurd dus echt niet vaak hier hahaha, zowiezo maar zelden dat we samen drinken maar zo vind ik het ook niet leuk hoor

10. supermummy

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hoooooi....

SORRY SM.. ik kan je niet helpen...

ViV.. knuff

verder niks te melden.. rustige zondag.. straks naar neefje.. die wordt 3 jr vandaag...verder geen bijzonderheden...

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sm wil het wel doen, maak ik ff een account aan

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nou, krijg geen bevestigingmail van ze

14. supermummy

hmmm raar....

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mij lukt het ook niet SM.

Wij zijn weer terug van het weekend Maastricht! Was leuk, alleen moesten we een stuk met de bus omdat er aan het spoor gewerkt werd. En op de terugweg heb ik dus moeten overgeven. Schaamde me dood. Heb wagenziekte en als ik zwanger ben kan ik het helemaal niet hebben. (Bij finn ook gehad, alleen was dat bij m'n pa en nog een x bij m'n schoonzusje in de auto, dus minder erg) Was zo blij dat er dat er van die zakjes hingen.... blegh zeg

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sorry sm, twee keer geprobeert met verschillende mail maar krijg t niet voor elkaar

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nou mag ik niets meer daar met email, zegt ken je al maar inloggen kan niet want dan bestaat het niet

18. supermummy

Thanks meiden!
    Ik heb net iemand anders laten bieden!

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, maar baal dat het niet lukt, ga het vanavond toch proberen, nu wil ik een account grrrr

20. supermummy

had je misschien al eens een account?

Bah debora balen dat je zo moest overgeven!

Deel Deze Pagina