haaaaaaai allemaal! ik heb vandaag gewerkt en ben kapot.. druk bezig geweest met zorgdossiers opschonen, verpleegdoelen formuleren en interventies.. lekker denkwerk verrichten.. heerlijk! Maar nu weer ff lekker van de kinders genieten! kuss
hoi ach wat een leuke foto,s van Nora Hier alles goed vandaag was Mars werken en had geen zin om binnen te zitten dus denk ga ff wandelen ben gelijk doorgelopen naar me ma is 45 min lopen en windje tegen dus goed voor de conditie , daarna daar wat gedronken en zijn ze meegelopen naar de kinderboederij bij hun.. die is zo leuk en gwen vondt ook leuk en wilde natuurlijk niet meer weg... toen weer terug en heeft me ma me thuis afgezet... straks gwen naar bed en dan ga ik nog een kwartiertje op de hometrainer fietsen vanmorgen ook gedaan.. beetje conditie op doen.. dus ben goed bezig en Jaahh ben al 7 kilo kwijt nu dus ikke blij.. zal zo nog ff wat foto,s showen van vandaag
hooooi.. Raar van Ebay zeg.. dat t niet lukt.. Mooie Gwen.. en lekker aan de voet sabbelende Nora.. WOW lenigggg... Vermoeide hard werkende Sizz.. knufff en ik ga ff foto laten zien van Anna's Paarse handje van vanmiddag.. afgelopen week was t nog iets erger.. nu heb ik er maar een foto van gemaakt...
leuke foto's van gwen gezien.. poepie is het !! Debora, balen dat je je zo beroerd voelt.. hopelijk wordt het snel beter!! En sm? voor hoeveel is ie verkocht? ben benieuwd naar de foto's ichy!
Hellooow, Wij zijn ook weer in het land. Eind van de middag thuis, Tessa net in bed, Peter kijkt voetbal en ik loop nog wat te rommelen. zo ff thee maken. Tessa heeft zich weer voorbeeldig gedragen. Ben echt zo trots op haar. Eerst al 2x 2.5u in de auto. Gisteren en vandaag. Ze heeft niet geslapen, maar ze was zo lief. De verjaardag van schoonmama was echt super druk, maar het ging geweldig. Oma was echt super blij met Tessa haar zelf gemaakte 'fotolijst'. Ik heb er ook foto's van, zal ik morgen even laten zien. Ook het slapen ging prima. Hier geen last van het uur. Vanavond gewoon weer rond 19u in haar eigen bed. Hier nog schokkende dingen gebeurd? Vast niet. Ik heb niet zo'n zin om alles te gaan lezen
Hoi bones.. fijn dat t zo geslaagd was.. Handje ANNA.. afgelopen wk was ie nog donkerder paars.. ze heeft er geen last van, maar normaal vind ik t ook niet.. andere kids hebben t ook nooit gehad...
ik vind het er vreemd uitzien ichy...zou toch eens naar de huisarts gaan.. kloppen doet het in ieder geval niet toch?
nee dat vind ik ook niet.. heb een afspraak voor donderdag staan...hij wilde haar toch wel zien idd..