Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

hmmm ziet er idd best raar uit Ichtus!

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    en sm nog goed verkocht?

ichtus zo zien mijn handen er ook vaak uit, meestal nog wat donkerder en vaak daarna rood.
    je moet eens kijken of je kan ontdekken wanneer ze blauw worden, dus hoe houdt ze haar armen dan, ik heb het bijv als armen iets omhoog heb maar wel dicht bij mijn lichaam.

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Handje ziet er idd niet normaal uit Ichtus.

Leuke foto's Joma!

Boney, leuk weekend gehad dus. Heerlijk dat Tessa zich zo voorbeeldig gedragen heeft!

Supermummy, ik heb een account bij ebay, maar het is inmiddels al opgelost begreep ik.
    Leuke foto's van Nora. Dat voetje in haar mondje whaha:)

Hier hebben de kinderen helaas wel last van het uur. Eva en Stijn dan. Eva kwam net nog naar beneden. Ze heeft echt nog geen slaap. Ben benieuwd hoe ze morgen uit bed komt;)

Ga nog even bankhangen.

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    DEBIE.. nu kwam ze net uit bed.. ze lag met haar armen omhoog langs haar hoofdje..

zelfs via google kan ik niets verontrustends vinden.. vind t niet normaal, maar ook niet zorgelijk.. lees wel overal "opletten of tong ook blauw is" nou dat zal ik s checken dan..das nl niet goed..!!

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga anna voeding geven en daarna lekker slapen.. ben moe en zo kan ik mooi het uurtje inhalen..whahaha...

tot morgen skatties...

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ichy meid goed dat je naar de ha gaat vindt het er ook vreemd uitzien hoor..

zo hier nu al slaap al is het eigenlijk nog een uur vroeger wahah hoop dat gwen dit ritme oppakt en ipv 6.15 nu een uur later wakker wordt zou lekker zijn

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he meiden...

even melden dat ik er nog ben...

goed weekend allemaal gehad... ik wel lekker rustig en genoten van de zon...

Even over dat handje Ichy.... Elise heeft heel lang.. tot een maan of 7 8 .. blauwe voetjes gehad precies zo als op de foto...
    Niet continu maar bij vlagen... Volgens CB en HA was er niets aan de hand en is het een doorbloedingsprobleem die erbij mag horen tot 1 jaar...

Goed dat je naar een dokter gaat hoor... beter 4x te veel dan 1x te weinig denk ik altijd maar...

slaap lekker dames ik duik mijn bedstee in...

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Kijk.. dat hoor ik graag.. en idd dit lees ik ook overal... dus t zal allemaal wel niks zijn.. thnx meis... knuffie..

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en nu echt naar bed.. wilde nog ff de laptop afsluiten..

koes koes

10. supermummy

Goeiemorgen dames!

Dwaas, ik vraag me altijd af, heb jij echt een bedstee???

Hier kwam Nora om 04.15 om een voeding. Niet erg, maar kon daarnaa niet meer in slaap vallen. Mijn man snurkt en als ik eenmaal wakker ben kom ik door zijn gesnurk niet meer in slaap.
    Ik moet dadelijk om 8 uur werken, dus het word vandaag weer record koffie drinken.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen,

ichtus denk echt dat het niet zo erg is, als je handen hoger liggen dan je hart zeg maar dan is het meestal gewoon zo dat de doorbloeding naar uiteinde lichaam, dit geval de handen niet zo goeed is, kan verder geen kwaad.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Ichtus, ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn met Anna haar handje dus kan er verder ook niet zoveel over zeggen..

Ik moest Lune wakker maken om 8u vanochtend. Ze moet voor 9u op het kdv zijn en als we niet willen haasten hebben we die tijd wel nodig. Zal nog wel even in het ritme moeten komen van de klok een uur vooruit.

Moet zo naar de vk. Ben benieuwd hoe m'n bloeddruk is omdat ik steeds wat duizelig ben en zal het ook even over het maagzuur hebben. Hoewel dat gisteravond wel weer meeviel.

Oe yes ik moet poepen! Dat scheelt weer in gewicht bij het wegen bij de vk8)

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hier ng neen kleine die in de war is door de klok....hij werd om half 8 wakker om te vragen voor zijn tut om zich weer lekker omte draaien en verder te slapen tot 9uur heerlijk hahaha

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo deze mama gaat wat doen maar wel op mijn gemakje haha mag wel na zo'n zwaar weekend hahaha

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen

hier werd gwen lekker later wakker , heerlijk die klok vooruit
    net een klantje wezen knippen, en al boodschappen gedaan..dus ben al ff in de weer

@maja succes bij de vk

@sm bah dat kan ik ook niet weer in slap komen als er naast me entje snurkt

@debie hoe is met esmee nu??

@viv gelijk heb je rustig aan

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zooooo, weer terug!

Alles was prima. Bloeddruk 100/55, verklaarde wel de duizeligheid. Dus maar weer aan de cup a soup, drop en chips. He, vervelend;)
    Ik was weer 1,5 kilo gegroeid maar ik kan het hebben zei hij:D

Ennn....... Hij heeft even snel gekeken met de echo en hij zei dat hij bijna zeker weet dat we een JONGEN krijgen:D:):D:)
    Maar hij durfde zijn hand er niet voor in het vuur te steken (dat vraag ik ook niet van hem hoor..) en dat we het donderdag wel van het echobureau horen, dat zij veel betere apparatuur hebben. Maar hij zei toen ook weer dat hij toch echt wel een balzakje en een piemeltje dacht te hebben gezien. Hihi...

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    leuk maja een jongen dan krijg je een koningspaar!! super toch

ik hoop zo dat we hier na mei gaan stoppen met de pil maarja vorlopig blijft het bij hopen!.

Nou de ramen van de keuken zijn gelapt nu de woonkamer, dan boodschappen en moet eigenlijk ook nog stofzuigen pffff dacht het rustig aan te doen maar waarom zie je dan vanalles wat eigenlijk moet hahahaha

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ohh Maja zou leuk zijn!! als maar gezond is

19. supermummy

Cool Maja!!!!!

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Allemaal uitslapers hier. Lekker hoor. Tessa heeft ook veel te lang geslapen. Nou ja, ik vind het niet erg. Lekker juist. Bij iemand anders slaap ik nooit en dus lag ik heerlijk in m'n eigen bed.
    We hebben een glijbaan van opa en oma mee gekregen. Ze wil echt persee naar buiten nu. Alles is nat, maar goed. Ik ga toch even haar jas aantrekken en de glijbaan afdrogen.

SM, kun je het nog wakker houden? Hoeveel koffie heb je op?

Maja een jongen :D Gaaf zeg dat hij even wilde kijken. En het is bijna 1 april. Zou wel erg mooi zijn toch een jongen er bij.

Ichtus, heb de foto gezien van Anna. Voelen de handjes dan ook koud? Tessa heeft het gehad toen ze in bad ging. Dan werden haar handen zo blauw als wat. Zal eens proberen of ik daar een foto van kan vinden vandaag. Volgens de kraam was het normaal. MAar langs de HA kan nooit geen kwaad.

Euh.... Sorry, maar Tessa wil echt aandacht. Doei

Deel Deze Pagina