Goedemorgen, Sofie was vanmorgen 7 uur wakker. Niks profijt dus dat de klok vooruit is gezet. Super Maja, een jongen Kan Jeroen alvast een voetbal kopen Heerlijk zeg, hier schijnt het zonnetje weer! Straks nog even de ramen zemen. Morgen de kamer stoffen en dweilen en dan kunnen de kijkers weer komen.
pff ben beetje depri vandaag, heb jullie toch verteld over zaterdag en dat ik een hele lieve schouder had om op uit te huilen alleen probleem krijg hem niet uit mijn hoofd heb het idee dat ieders keer dat ik hem zie hij me steeds meer aandacht geeft weet niet wat ik ermee moet hoor jullie snappen wl dat ik gevleid ben door die aandacht maar hou van martijn hoor das zeker!!
Meiske spannend kijkers! Komen dezelfde als afgelopen week? Boney,ja kind kan je natuurlijk niet binnen houden nu ze een nieuwe glijbaan heeft Vivi tjaa meid..... wat je er mee moet? Niks natuurlijk, tenminste als je niet een moeilijke situaties terecht wilt komen!
nee wil zeker niet in moeilijke situaties tereecht komen daarom hou ik boot al zoveel mogelijk af maar hebben jullie dat nooit gehad zo'n goede klik met een andere man???
Jawel hoor! Tuurlijk is het moeilijk. En spannend ook. En net dat beetje extra aandacht.....wat je op dat moment nodig hebt.
Goedemorgen, Houdt het hier echt niet bij met reageren. Lees wel constant mee maar steeds als ik reactie wil geven komt een van de kids. Esmee gaat gelukkig wat beter, hoest en bromt en knort nog wel maar wel vrolijk en geen koorts meer, Verder vannacht 1 keer voor voeding gekomen en moest twee keer speentje brengen maar verder wel lekker geslapen. We zijn gister begonnen met het geven van een paar hapjes wortel en madam was gelijk boos dat het lepeltje stopte. Zelf snot verkouden maar dat overleven we wel weer. De studie ben ik vandaag grotendeels aan het afronden, alles printen en dan opsturen. Het is allemaal al goedgekeurd, moet alleen nog een presentatie houden 28 april. Meikse succes met de kijkers. Lekker koekjes bakken voor de geur Maja ook zo'n lage bloeddruk, ik werd echt niet goed ervan, was steeds dizzy, hier ook heel veel zoute drop gegeten. hier moesten we ilse ook om 7 uur wakker maken.
vivi lastig meid, hier weleens een goede klik maar dan echt vriendschappelijk, nog nooit ook maar iets van gevoelens voor een andere vent gehad in de 14 jaar dat ik met paul ga
nou je gevoelens is een groot woord hoor!! komt misschien ook omdat hij er juist toen ik het nodig had voor me was ga het verder ook gewoon negeren!! wat ik me wel afvraagt zegt dit iets over de relatie tussen mij en martijn?? ook dat hij het niet erg vind dat een ander arm om me heen slaapt ect.
Vivi, ik heb best vaak dat soort gevoelens gehad. Ben er inmiddels achter dat het weinig zegt over mijn relatie. Ja, op dat moment, dat het even niet lekker loopt. Maar ik weet van mezelf dat ik gewoon gevoelig ben voor aandacht van bepaalde mannen (sloerie!!) Ik doe er alleen niks mee. Ik heb dit in elke relatie tot nu toe gehad dus accepteer het maar. En kijk op dat moment waar het aan schort tussen mij en Jeroen. Meestal is het dan zo dat we die periode wat uit elkaar aan het groeien zijn en dan is het weer tijd voor een avondje samen weg, aandacht geven aan elkaar en goed en veel praten (en seksen) Jeroen is voor de lange termijn dus ik moet er voor zorgen dat het leuk blijft. En hij ook Misschien wordt het bij jullie ook tijd voor een goed gesprek en aandacht voor elkaar?
dat weet ik niet vivi, als een man een arm om mij heen slaat als troost of paul een andere vrouw troost door een arm vind ik niet dat dat iets zegt over mijn relatie, of dat voor jou wel zo is dat kunnen alleen jullie beoordelen. ook denk ik dat alle relaties zijn ups en downs hebben. Door dit zeg jij maar ik hou van martijn en als het goed is zorgt dat ervoor dat jij weer met beide benen op de grond staat en dat je ervoor zorgt samen dat je relatie weer op pijl komt of iig je gevoelens, gedachten of hoe je het wilt noemen
Tessa intussen lekker buiten aan het spelen? Fijn dat jullie weekend zo geslaagd was Bones! Debie, knap dat je intussen ook je studie aan het afronden bent! Met 2 kleine kids die niet helemaal fit zijn en gebroken nachten.. Petje af! Meiske, dit zijn die kijkers die voor de 2e keer komen toch? Spannend hoor! Ik zit helemaal een beetje op een blauw wolkje ook al is het nog helemaal niet zeker.. Dwaal steeds af met mijn gedachten en heb echt nog geen flikker uitgevoerd hier. Zo eerst maar even douchen en dan ga ik aan de slag. Ga ik onder de douche wel bedenken wat we gaan eten vanavond. Oe, ingeving! Stamppot zuurkool. Hoewel, ga ik ws de hele nacht nog proeven. Hmm. Rijst met kip en sajoerboontjes is ook lekker.
ohhhhh, vergeet helemaal te reageren om maja en waarschijnlijk een jongen, echt leuk, kun je lekker alle kleding nieuw shoppen zonder dat ieman roept dat je al zoveel hebt
oeh de vriendin van Mars neefje ligt nu te bevallen in het ziekenhuis..pfff wat spannend vindt ik dat weer..... moest ff kwijt
maja en debbie thanks Ik denk idd dat maja het heel goed verwoord, ik ben idd ook super gevoelig voor aandacht van jongens is ook heel goed voor mijn eigendunk en tja dat martijn en ik weer eens wat tijd aan elkaar gaan besteden zit helemaal wat in, momenteel leven we beetje heel erg langs elkaar heen en hebben we best vaak ruzie. maar ik weet zelf ook dat dat ook weer overgaat is gewoon weer een fase!!! Word ook tijd dat we eens een weekendje weg gaan ik ga het vanavond direct voorstellen thanks voor jullie lieve woorden meiden, ben blij dat ik het hier kwijt kan anders moest ik het helemaal alleen oplossen jullie zijn schatten!!!!