Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vivi, heel erg lastig gevoelens voor iemand anders. Ik zelf heb het nog nooit gehad in deze relatie. In een vorige wel, maar die zat toen helemaal niet goed en ik kon bij hem uithuilen. Uiteindelijk niks geworden met hem. Is ook nooit wat gebeurd met hem tijdens die relatie. Maar het was reuze spannend.
    Maar praat dit uit met Martijn. Wij hebben ook wel eens een dip. En dan opeens barst die bom, dan praten en huilen we heel de avond en dan kunnen we er weer maaaanden tegen. Ga idd lekker eens weg samen.

Ik heb ongeveer 3 kwartier er over gedaan om dit te typen en ben dus al het andere vergeten. Even denken...
    Meiske, spannend zeg 2e keer kijkers.
    Joma tante geworden van een knul met een moeilijke naam :D Wat een kleintje zeg. Alles goed?
    Debie, idd petje af voor het studeren. Ik zou het echt niet zien zitten. Wel een heerlijk gevoel dat je nu bijna klaar bent.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Meiden, ik loop heel de dag aan niks anders te denken dan aan 'ons' huis. Zaterdag openhuizen route gehad. We zijn bij 3 huizen wezen kijken en 1 ervan is echt ONS huis. Ik zal zo even de link op hyves zetten. Praat daar wel even verder. Is makkelijker.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0

Ik ben rete nieuwsgierig dus zoef nu naar hyves:D

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb je de link er al opstaan? En zo ja, waar zet je hem? Ik blijf op f5 drukken maar er gebeurt niks:D

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha maja, ik heb er even een blog van gemaakt. Ben nu klaar. :D

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wow ik heb gewoon anderhalf uur kunnen slapen.
    Heerlijk zeg!

Boney inderdaad een prachtig huis! Ook wel heel erg groot he!
    Wat spannend allemaal.
    Wat me wel opviel is dat het maar een klein plaatsje is maar wel maar liefs 62 huizen te koop staan.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kopen kopen kopen!!!!:D:)
    Is een half uur rijden vanaf hier.. Ik kom koffie drinken!!!

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey heb gereageerd boontje;)

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heerlijk SM!

Ik ga Lune ophalen.. doei!

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    De koffie staat klaar maja :D Lijkt me reuze leuk!
    Ik ga koken. Heel makkelijk vandaag. Een kant en klare pot saus, kipfilet met paprika bakken en rijst.
    Doei

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ben toch zo blij dat ik met jullie kan praten hierover, scheelt me een hoop zorgen en gepieker want tja als je het alleen moet doen is het stuk moeilijker dan met jullie super lieve adviezen!
    Ik ga vanavond weekendje weg eens op de tafel gooien

12. supermummy

Is inderdaad een goed idee Vivi.
    En als een weekendje niet lukt avondje uiteten, lekker optutten en Bryan een avondje + ochtendje naar opa en oma :)

13. supermummy

Wat ik me eigenlijk afvroeg.
    In het overzicht op hyves kan iedereen daar nu meelezen?Daar staat nu bijvoorbeeld die Blog van Boney. Kunnen alle contacten nu dit stukje zien?

14. supermummy

Ik heb dadelijk weer volle bak hier.
    Om een uur of negen staan er 4 volwassenen en 2 kinderen voor de deur die allemaal blijven eten en slapen. Mijn schoonzusjes + aanhang moeten morgen vroeg een vlucht hebben en blijven bij ons slapen omdat we dichtbij de luchthaven wonen. Vind het wel gezellig alleen jammer dat ik morgen weer vroeg op moet.

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeetje.. succes met de meute! Idd wel gezellig maar ik denk dat je morgen nog meer koffie moet drinken;)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Eten is op. Is toch macaroni geworden. Was lekker. Zelfs Lune heeft haar bord leeggegeten:$
    Jeroen en Lune zijn nu buiten aan het spelen.

Jeroen zit nog meer op een blauwe wolk dan ik:D Hij is stiekem een beetje bang dat ze donderdag iets anders zien hihi..

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja wat een geweldige foto

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    heb geen hyves meer dus kan helaas niet naar het huis kijken, boney. Maar aan de reacties van de anderen te zien is het mooi :) Hopelijk komen jullie je eigen huis gauw kwijt.

Tjee SM volle bak vanavond! Veel plezier!

Mooie foto's weer joma!

En die foto van Lune is om op te eten zo schattig!

Ik wilde vandaag een filmpje maken van Finn, terwijl hij aan het dansen is, maar dat werd drama. Kan hem wel neerzetten.
    Echt zodra hij een camera ziet wil hij hem hebben of raakt hij in paniek. Deze keer was het beide. Eerst willen hebben en daarna moest ik "foto" op de tafel zetten...
    Als ie in paniek is dan praat ie minder duidelijk, dus hopelijk verstaan jullie hem. hij was aan het dansen en zingen op "de wereld is mooi" op Youtube. Alleen zie je hem dus niet dansen...
    duurt even met uploaden dus komt eraan....

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes met de visite Supermummy!

Wauw, wat een mooie foto van Lune:)

Ga zo even hyves kijken Boney!

O leuk, een filmpje van Finn.

Deel Deze Pagina