hoi leuke lune gezien wat een gruittig smoeltje geweldig! oh filmpje van Finn ik wacht sm pffff wat een drukte
het is rustig nu hier mars was om 18 uur thuis en is er 19 uur gelijk met gwen naar bed gegaan.. ze wekker gaat om 00.30 hij moet vanacht om 2uur uitzettingen doen dus gezellig hier de kids liggen op bed wahaha
Is wel Finn op z'n niet zo best hoor Wilde niet slapen vanmiddag en was weer voor het eerst bij de oppas geweest. Maar is nog steeds niet geupload. tss
zucht... alles gelezen, geen zin tot reageren.. morgen heeft ed cursus op t werk.. nu schijnen ze iets van een presentatie te doen met laptop maar de laptop van leidinggevende (priveding) is stuk dus nu moest ed die van hem maar meenemen.. DUSSSSS.. laat dat aldi lekker zelf regelen zeg.. sjonge.. Ik heb m natuurlijk niet echt nodig en dat zegt ed dus ook.. dus moet kunenn vind ie.. In theorie kan dat ook wel, maar dat slaat toch nergens op.. dat moet t werk toch op orde hebben of ben ik nou gek.... ben er iig behoorlijk sjaggo onder.. Nu heb ik ook weer keelpijn.. grrrrr... was er net weer een paar dagen af.. Jur had weer buikpijn vanmiddag.. om 14.15 was t weer over dus alsnog maar naar school gebracht.. (wilde ie graag..) heb toch maar ff afspraak met ha gemaakt.. Lisa is al 2 wk hees zonder reden.. gaat ook maar niet over... en ik voel me nu gewoon totaal genegeerd en onbegrepen, maar das mijn probleem..dat lost zichzelf wel weer op... en met een beetje mazzel de rest ook weer.. dan doet jur z'n buik weer normaal, schreeuwt lisa me weer de oren van t hoofd..(is nu wel lekker rustig ) blijven de handen van Anna roze en blijft marijn de heerlijke gezellige vent die hij nu is...en misschien..heeeeeel misschien komt Ed intouch met zijn vrouwelijke kant en gaat hij op mijn manier denken.. zou dat niet geweldig zijn?!!!... tis een illusie..dat weet ik.. maar dromen moet je nu eenmaal hebben vind ik.. zucht zucht zucht zucht zucht.......zo.. genoeg gezucht voor de komende dagen.. kan ik er weer ff tegen..
pff ichtus, adem in adem uit... En hopelijk zijn alle zieke snel beter en komt Ed tot de conclusie dat ie gewoon moet luisteren naar z'n lieve vrouwtje Knuf meis
Zo en nu dat gelukt is ben ik er vandoor. Trouwens; ik heb heel erg aan Finn kunnen merken dat we vorige week veel samen zijn geweest en alles op "mijn/onze" manier hebben gedaan. Vandaag dus weer werken en hup m'n peuterpuber is terug... Ligt niet aan de oppas denk ik hoor, maar waarschijnlijk de overgang ofzo
blijven ademen he Ichy!!!! en ja dromen mag altijd, maar over de laptop je hebt helemaal gelijk...want ja wat als jullie er geen 1 hadden... dan is het antwoordt denk ...ja maar we hebben er wel 1 dus probleem opgelost...NOT Oh filmpje ff kijken........