Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh balen dat Kas ziek is, beterschap voor hem!

Maja ook draaierig en misselijk, is niet leuk. Wel een goed excuus om drop te eten en zoute stokjes yummie!

Debie heerlijk effe zonder kids naar de kapper.
    Ik krijg ook steeds meer zin om eens een avondje weg te gaan met manlief zonder kids, ik heb alleen geen oppas in de buurt.

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    debie lekker even tijd voor jezelf, geniet er van!
    Oeh maja das eng ja als je je zo voelt. Ik ken dat. brrrr
    Beterschap voor Kas!
    SM: ja das lastig idd geen oppas in de buurt.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Hoi!

Kas alweer ziek. Beterschap... Het word echt tijd voor de zomer. Wanneer komen de kijkers? Morgen? Veel succes.

Finn met meiden laarsjes :D Schattig toch?

En lage bloeddruk hier ook. Moest regelmatig met m'n benen omhoog omdat ik anders echt omviel omdat ik zo duizelig was. Nou ja, beter te laag dan te hoog toch? Nu heb ik het trouwens nog. Die van mij is altijd aan de lage kant.

SM je nachtje overleeft! Heerlijk ook dat je zo lang mocht slapen zeg.

Ik heb de boodschappjes en dingen weer binnen. Ben ook gelijk m'n rijbewijs wezen verlengen. Heb het gewoon alweer 10 jaar! En ook nog eens 10 schade vrije jaren. Op naar de volgende 10

Tessa is op het kdv. Ik zit nu even aan de koffie en dan ga ik aan de slag hier. Wilde buiten de ramen ff doen, maar het is aan het regenen. Dan maar niet...
    Vanavond lekker wokken. M'n moeder wordt 58 vandaag. Nog even de kadootjes inpakken zo.
    Heb ik verder nog wat boeiends te melden? Neuj, geloof het niet. Ja, ben ongesteld en heb een zere buik.

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    doen jullie kids dat ook: Onder een luidkeels: "Finn gaat een brief wegbrengen" pakt meneertje een brief uit de kast en stopt die door onze brievenbus naar buiten ;)
    En net in de winkel: "Finn uit de wagen? Op de grond liggen?" Gek kind is het

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha :D Tessa doet iets soortgelijks. Als ik een kaartje heb klaarliggen op de verwarming bij de voordeur, dan stopt zij hem dus IN de verwarming (radiator). Er zitten van die gleuven bovenop en als je daar iets in gooit, dan kun je heel de kap van de radiator afhalen om er bij te komen ;)

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh heeeeeel fijn ja! hahaha

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wij gaan een boterham eten en dan kijken of meneer vandaag wel slapen wil. Moeten om half 4 bij de VK zijn en zou fijn zijn als ie dan een beetje is uitgerust

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ilse is veel met poppen aan het spelen en vanalles naspelen.

Boney hier ook sinds 4 weken nieuw rijbewijs, wel lekker zo'n pasje

9. supermummy

Hier ook een nieuw rijbewijs, ik heb nu een Spaanse.
    Ook 10 schadevrije jaren wahahaha maar dat is niet gek in mijn geval want ik rij echt nooit!

Hier doet Sara ook hele gekke dingen hoor......
    Ik weet niet waarom maar ze trekt iedere avond bij het tandenpoetsen de stop uit de wasbak en duwt haar tandenborstel er dan in. Die valt dus helemaal naar beneden, kan ik weer met een tang/schaar die tandenborstel eruit gaan vissen ;)

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha die sara. Vind het geweldig zulke dingen, bij andere kindjes dan...

M'n koffie is op, ik ga overeind. Nog even wat doen hier in huis. En dan vanmiddag met m'n camera naar de fotozaak. Ze hebben nu lenzen in de aanbieding en ik wil heel graag een andere lens.
    Doei

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wahaha das ook een fijne actie ja, je tandenborstel door de gootsteen gooien.

Wat me ook verbaast is dat Finn een hele boel liedjes uit z'n hoofd kent en die meefluisterd. Alleen zingt de oppas nog wel eens andere liedjes dan wij thuis en dan vraagt ie of ik iets wil zingen en dan ken ik het niet. Vind ik altijd heel sneu voor hem.
    Zondagochtend lag ie even bij ons in bed en werd er in het donker (rolluik) "10 kleine visjes zwommen naar de zee" in mijn oor gezongen. Helemaal goed. Das toch zo lief dan he!

12. supermummy

Knap zeg Debora!
    Volgens mij is Finn ook wel een kletstante of niet?

Hier sta ik soms ook met mijn oren te klapperen.....
    Sara zingt ook hele Spaanse liedjes mee. We hebben in de auto altijd dezelfde Spaanse kinderliedjes CD. Als ie opstaat zingt ze niet mee maar op onverwachte momenten zingt ze ineens hele zinnen.
    Ook telde ze een paar dagen geleden in het Spaans;
    un dos tres.... kleine pauze quatro cinco seis, kleine pauze
    siete ocho nueve En dat terwijl we niet eens Spaans met haar praten.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wow zeg knap van sara! Lijkt me mooi om te zien hoe ze al die talen leert. Toch heel bijzonder dat die kleintjes dat zo snel oppikken en gebruiken!

Finn is een kletstante ja. Das ook werkelijk het enige dat ie doet. Hij kan echt niet alleen spelen bijvoorbeeld. Maar die mond staat nooit stil.
    Vorige week zagen we het kindje van de baas van Marc. Die is 1,5. Heb hem de hele avond niet gehoord: zat lekker op de grond met wat auto's. Af en toe kwam er een zacht: autoooo uit. Ik wist niet wat ik zag! Sowieso de hele tijd alleen spelen, had Finn niet gekund maar die was gewoon de hele tijd aan het ratelen geweest, die blijft maar praten....

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn telt trouwens ook, maar die begint dan bijvoorbeeld bij 7 en eindigt bij 13. Dan telt ie weer van 1 tot 10, dan van 4 tot 12. haha

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boney, gefeliciteerd met je moeder! En eetse vanavond:)
    Kijkers komen trouwens om 16 uur vanmiddag. Net even gedweild, dus nu helemaal klaar.

Grappig om te lezen wat jullie kindjes allemaal uitspoken:D Sofie doet nog niet echt rare dingen geloof ik.

Debie, heerlijk zeg alleen naar de kapper. Geniet ervan!

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa telt ook. Zo schattig. Maar meestal is het: (langerekt) eeeeejn, tuweeeeej
    En dan stopt ze weer. 3 weet ze schijnbaar niet. 4 en 5 weer wel.
    Als we verstoppertje spelen (nog steeds mijn favoriet) dan zit ze met haar handjes voor haar ogen: 'eeeeejn, tuweeeeej ik kooooom' :D
    Ondertussen pies ik in m'n broek van het lachen.

Meiske, lekker weer een opgeruimd huis. Zorg dat het lekker fris is binnen. Wij waren afgelopen zaterdag bij een huis... Dat was dat huis waar ik niks mee had. Kwam denk ik door de geur. Er woonde (denk ik) een man alleen met 2 kinderen. Dat was duidelijk te zien. Hij had ook niet schoongemaakt of opgeruimd, maar gewoon overal wat schoonmaakmiddel neergegooid volgens mij. Je rook een hele sterke citroen schoonmaaklucht en daardoor nog de lucht van een vies huis. Bah! En de vloeren waren ook nog eens erg vies. Nee, dat was echt geen aanprijzing van je huis.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow ja, en op het aanrecht stond de onderste plastic bak uit de koelkast vol met schimmel! Ieuw!

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    :$Jakkes. Zou dan ook gelijk klaar zijn met zo'n huis!
    Hier is het hele aanrecht leeg;) En alles ruikt schoontjes en fris:p

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En ze komen al voor de 2e keer. Dat scheelt denk ik wel.
    Ik hoop zo voor jullie dat het lukt! Ik duim.

Peter was net even thuis en is nu weer vertrokken richting makelaar. We gaan eens babbelen. Wij vinden dat de makelaar te weinig onderneemt. En als we wat aandragen van hier of daar extra adverteren dan vind hij dat niet nodig of het helpt toch niet. Beetje ouderwets geval die vent...
    Peter gaat nu een aantal voorstellen doen en anders gaan we over op een andere makelaar.
    Ik ga m'n camera spullen pakken en langs de foto zaak. Daarna Tessje ophalen.
    O nee, eerst de was nog ophangen. Doei

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Getver Boney, das wel heel smerig en dat voor een open huis!!
    Meiske! ik hoop zo dat deze mensen een goed bod gaan doen

Deel Deze Pagina