Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoop van wel.

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ok, das mooi, geef veel te veel uit, net weer een baby alive voor ilse, ze vind poppen zo leuk op het moment

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hahaha!:D
    Ik denk dat ik meer lol had:p

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Hallo lieve allemaal , daar ben ik weer even om mijn snoet te laten zien .

Om maar even met de deur in huis te vallen vertel ik even ego over mij zelf , zal daarna een poging wagen terug te lezen in de veeeeeeeeeeeeeeele pagina's

Hier vandaag bij de Chirurg geweest voor mijn zo genoemde knobbel , hij heeft gevoeld en ik moet morgen een echo van mijn buik laten maken , over 2 weken kan ik dan terecht bij de chirurg opnieuw om te kijken hoe of wat , .
    Hij dacht aan een vetknobbel , maar ook omdat ik steeds zo'n pijn heb aan een zenuw die ze perongeluk mee hebben gepakt tijdens de KS ... dus even afwachten ..

Verder ben ik in dat gesprek ook even onder de loep genomen ivm mijn overgewicht , 20 kg is leuk ,maar niks in vergelijk bij mijn totale gewicht ,
    hij vertelde me dat ik in aanmerking kom voor een maagverkleining , dit is iets waarvoor ik op 28 april terug moet komen voor de info middag en screening ... ben erg blij hiermee , dacht namelijk niet in aanmerking te komen voor een maagverkleining maar dat ik dus wel zo ..

Ook heb ik vandaag mijn tussentijdse toets van het auto rijden gehad , het ging erg goed tot mijn auto uit sloeg , toen was ik helemaal de kluts kwijt ,... verder heb ik wel de bijzondere verrichtingen goed gedaan en dus heb ik daarvoor mijn vrijstelling .... en 3 mei om 15.50 moet ik op voor mijn examen !! :D :D :D erg spannend allemaal dus ..

Verder gaat het wel redelijk , de vakantie voor het uitstrooien van papa is geboekt , 3 tot 10 sept ,... kan ik nog even wennen aan het auto rijden * er vanuit gaande dat ik slaag *

uhmmmmmmmmmmmmmmm

Bryan ,... ja erg puberig maar wel heerlijk ...
    hij begint echt vollop met zinnen te maken en weet zich nu goed te verwoorden ... ook de ondekking van zijn pummel *piemel* en ballen is erg interesant ... zoals hij gisteren zo leuk zei ,
    pummel is leeg mama .... * vervolgens handje naar achter* ... hier zit wel iets in mama * ballen * whahahahha
    daar sta je dan als mama zijnde whahahahah :) maar oke ..

heeeeeeeeeeel verhaal

HOE ISSIE HIERO ????

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wat dat betreft is Finn al wat makkelijker geworden: als ik nu zeg: 1 is genoeg, dan zegt hij het zelf ook en is het goed. En bij bepaalde dingen bv: mama doet dat even. Herhaalt hij ook en is het goed. Of hij zegt het al uit zichzelf. Maar hij mag bv wel samen met mij de fles diksap vasthouden als ik drinken maak of de melk, en dan samen gieten. Maar bv een schaar, ja dat doet mama dus even. Het heeft even geduurd maar door het te blijven herhalen is het nu goed. Hij weet dat hij ook heel veel dingen wel mag. (zolang het maar geen gevaarlijke dingen zijn)
    Zeurstemmetje doet Finn ook. Altijd tijdens het eten. Minder prettig, dat irriteert snel.

Jullie hebben het druk komende dagen!! Maar ook een hoop leuke dingen! Ben benieuwd naar het huisje en natuurlijk je echo! 20 weken alweer...

Olifantje in het bos: die kende ik dus wel maar dat valt me zelf niet in. Toen ik het las dacht ik: ooooh ja! :D

In bad: Finn gaat 2 tot 3 x per week in bad vanwege z'n huid, maar dan wel altijd samen. Nou ja we hebben geen groot bad dus hij in z'n badje en ik onder de douche. Vind ie prachtig. Hij doet ook alles zelf wassen.

Ik heb weer gewerkt vandaag. Wel pijn nu maar ja, heb morgen om uit te rusten.
    Finn heb ik maar niet naar bed gebracht. Hij slaapt toch niet. Hij is met z'n step aan het spelen (kan ie sinds eergisteren) Marijn kon ook steppen las ik! Zo leuk om te zien als ze weer iets nieuws doorhebben.
    Maar het plezier zal zo wel voorbij zijn dus ga ik dit gauw posten.
    Laat de laptop lekker op tafel staan, kom ik af en toe spieken. Hebben we beide een leuke middag zo!

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hey mys!
    Goed van de bijz. ver. nu op naar je examen. Komt helemaal goed!!
    En ben benieuwd naar het knobbeltje. Hopelijk is het niks gevaarlijks en kunnen ze er iets aan doen.
    Wel goed dat je in aanmerking komt voor een maagverkleining! Goed laten informeren en wie weet gaat je dat helpen. Schijnt toch wel heftig te zijn, hoor....

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja ik weet dat het heftig is hoor ,,.... maar goed het gaat me ongeveer 30% schelen in mijn gewicht en dat houd in , onder de 100 kg ... daar doe ik onderhand een moord voor ,
    ik heb nu zo'n last sinds de laatste tijd van smetplekken * als ik het goed zeg * ... bijna tot bloedens toe onder mijn hangbuik ,... dus ja en voor mij zelf en me gezonheid is het gewoon veel beter ,.... we zullen eens zien wat uit de info en screening komt ...

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    kan me voorstellen hoor meid! Smetplekken zijn vreselijk, ik heb ze vaker gezien. Hopelijk pakt het allemaal goed uit!

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Dat denk ik ook, maar jij "mag" nog en dan ga ik wat leuks doen :D;)

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    wahahaha geweldig debie

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha Finn zet z'n dublo op het zadel van z'n fiets en zegt:kom maar blokken lekker fietsen. En gaat er dan mee rond lopen

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee mystery
    Goe van je bijzondere verichtingen, die heb je vast binnen en volgende keer gewoon je rijbewijs in een keer. 20 kilo mag dan niets zijn op je totale gewicht maar die ben je wel mooi al op eigen kracht kwijt. Wilde meer tikken maar ben t ff kwijt, kids kwamen tussendoor

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    heerlijk he die kinderlogica, blokken fietsen. Hier krijgt pop drinken, ze is helemaal happy met haar cadeautje. Ga alleen niet vertellen dat dat ding echt kan plassen

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    joepie heb een bod van 650 voor onze tent, gaan wij toch die grote kopen

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    gave tent debie!
    Enne nee zou ik ook nog niet zeggend dat die pop plassen kan. haha
    ooh wat erg zeg...
    Ik vind zulke dingen echt vreselijk. Kan maar beter geen meisje krijgen geloof ik...

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    jeetje krijg de stofjes voor MRijn binnen, ziet er zo anders uit in het echt!! De beschrijving is patchwork blauw/ecru/rood en op de foto is dat ecru nog aardig wit. nou in het echt is het beige... shit

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

20 weken alweer Maja, gaat snel! En morgen de echo. Ben benieuwd of er nog steeds een piemel aanhangt:D Ook nog de bezichtiging van het huis. Leuk hoor!

Zo Mys, die bijzondere verrichtingen heb je alvast binnen! Goed zeg.
    Ik hoop dat de maagverkleining voor jou de oplossing is! En wat al gezegd is, 20kilo ben je wel al kwijt. Ik vind het reuze knap!

Over in bad gaan: Ik ga eigenlijk nooit meer met Sofie in bad. Toen ze kleiner was gingen we wel eens 's ochtends als de kinderen naar school waren samen in bad. Nu gaat ze samen met Eva en Kas. Vindt ze ook leuk!

Grappig zeg, dat de blokken van Finn een rondje op zijn fiets mogen meerijden:D

Makelaar belde net: zaterdag weer een bezichtiging:) Wel andere mensen dit keer. Zo blijft het huis lekker schoon whaha!

Ga nu even een boekje voorlezen.

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    heb Finn toch maar even naar bed gebracht, die zat zo te gapen. Ben benieuwd of ie slapen gaat.

Jeetje wat stormt het hier... arme Marc moet straks 15 km naar huis op de fiets

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Da's balen Debora!

En een pop die kan plassen vind ik ook helemaal niks.
    Toch vinden kindjes dat wel helemaal geweldig. Dus Debie, maak Ilse blij door te zeggen dat ie echt kan plassen:p

Deel Deze Pagina