Ow jongens, ik word helemaal naar van die duizeligheid en dat rare gevoel in m'n lijf. Zo gauw ik iets ga doen begin ik te zweten, krijg het benauwd, hartkloppingen en word duizelig.. Heb al zoute drop gegeten en zit nu aan de chips maar helpt nog weinig. Volgens mij had ik dit bij Lune niet zo erg. Vind het zelfs eng voelen. Debora, de stofjes vallen tegen? Hmm.. Wat vervelend. Kan je er een foto van maken? Misschien kan je de echte kleur daar wel goed op zien en vindt Mrijn het wel mooi? Wou ook graag nog een bestelling bij je doorgeven. Heb je toevallig nog een foto van dak dekbedje wat je gemaakt hebt voor Mrijn? Mys, minder goede en goede berichten dus van jouw kant. Wat zou het fijn zijn als je in aanmerking komt voor een maagverkleining! Lijkt me een hele zware ingreep maar in jouw geval lost het ws wel veel op. Meiske, jeej nog een bezichtiging Wanneer hoor je weer wat van die andere mensen die voor de 2e keer kwamen kijken? Haha Debie Jij bent er idd al lekker vanaf nu! Wil ik ook wel! En dan weer gewoon dat andere leuke doen
he getver maja, doe maar voorzichtig hoor De stofjes zitten in de wasmachine dus zal morgen een foto maken. Heb geen foto's gemaakt van de andere spulletjes, dus moet je anders even aan Mrijn vragen
Ok. Vraag ik Mrijn even. Mrijn? Heb je toevallig een foto van de dekbedovertrekjes? Heb je die streepjes met verschillende stofjes van stenzo ook? Die wil ik ook namelijk.. Maar weet niet goed welke achterkant ik dan wil. Rode stipjes lijkt me wel leuk.
Ja die heb ik ook hier liggen; de blauwe versie, hij is er ook in het wit (achtergrondkleur) Rode stipjes lijkt mij ook erg leuk!
maja liggen en de benen goed omhoog, bij mij hielp dat goed. meiske heerlijk dat je huis zo schoon blijft maar wel te hopen dat je het natuurlijk verkoopt. debora ik vond alles aan meisjes dingen vreselijk en ga steeds meer overstag en het nog leuk vinden ook en neee het echte plassen zeg ik echt nog niet
Finn heeft besloten niet te slapen. Dacht ik wel... Ach ik heb ondertussen een moodbord kunnen maken voor zijn kamer. Er komt hier geen babykamer dus ga ik los op zijn kamer (baby komt bij ons en daarna bij Finn) En ik wil het meteen helemaal goed doen. Maar met zoveel ideeen is het beter om een beeld neer te zetten en dat uit te voeren anders wordt het een puinhoop. (mezelf kennende) Ga meneer de boef maar een eens uit bed plukken. hij zal wel balen; had z'n slaapzak achterstevoren aangedaan, en das nu juist z'n nieuwe hobby: slaapzak uittrekken... Wij eten trouwens pannenkoeken vanavond, ben zo inspiratieloos... En Marc heeft ook zelden een idee wat te maken dus tja...
Hoe bedoel je wit in achtergrondkleur? Is die ene met een blauwe achtergrondkleur dan? Op de foto ziet het er ook wit uit.. Denk dat ik die wel wil (blauwe) en dan dus de achterkant met stippies Dat wordt dan formaat 120x150. Weet je ook wat het dan ongeveer gaat kosten? En ik wil er nog wel een maar wil nog even zoeken naar een stofje waar ik gelukkig van word en als er eerst 1 is kan ik weer een poosje vooruit. Die patchwork vind ik trouwens ook wel heel erg leuk, die Mrijn ook heeft maar dan met lichtroze/rood/wit. En dan de achterkant met dat rode ruitje wat er ook al in zit. Lijkt me leuk Nog ff bakkie chips nemen. Dan maar dik
Waha zal ik ook wel hebben denk ik hoor Is maar goed dat die dame van jou ook een lekkere stoere kant heeft
Thanks Debie, ga zo direct even liggen met de beentjes omhoog. Wat een rotgevoel is dit zeg. Leuk Debora, moodbord. Foto? Heb ook ooit eentje gemaakt voor ons huis maar is niks van terechtgekomen. Erg jammer want vind hem nog steeds gaaf. En leuk een nieuw kamertje voor Finn Lekker toch pannenkoeken? Vooral met kaas aan een kant, dubbelvouwen en even in de hete oven, mm.. Ik ga zelf spaghetti carbonara maken. Spekjes uitbakken. Room, kaas, knoflook, eidooier, zout en peper in een kom en daar de spaghetti en spekjes op. Met een bak sla erbij, jammie.
Ja precies: op de foto lijkt het wit alle 2 maar die ene is dus echt blauw... Voor die gestreepte met achterkant van stippies kom je dan op: (niet schrikken) 34,43 aan stofkosten En de andere is hetzelfde aan prijs... nu echt Finn halen... lekker chippies! mmm
kijk das een goed idee voor morgen om te maken even opschrijven moodbord is nog niet helemaal af, kom nog wat plaatjes tekort. Dei staan op de laptop en heb ik niet uit een tijdschrift. Misschien uitprinten... als ie af is maak ik een foto! nu echt echt Finn halen
Zoiets had ik zelf idd ook berekend. En wat vraag jij dan? En verzendkosten nog zeker? Mag je ook pb-en hoor Veel plezier met Finn!
zo, zit maar te wachten op een pakketje van esprit, gister waren ze vroeg en nu nog steeds niets grrr. Heb twee jasjes voor ilse besteld en van de week nog een bij ca gekocht dus wil even kijken welke het leukste is.
vervelend is dat he Debie heb ik ook vaak. En dan komen ze net als je even boodschappen bent doen, of Finn net slaapt en dan keihard op de bel duwen... Ik heb een jasje bij de H&M gehaald en van m'n schoonmoeder een gekregen van de Zeeman. Die is ook wel leuk dus voor als die andere in de was ligt Maja ik stuur je wel even pb
Yep! http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-GLZJIRFJ.jpg @Debora: Ik ben benieuwd naar de foto van de patchworkstof. Ik betaal hem hoe dan ook hoor! Het is mijn risico! Het matrasje is trouwens 8cm hoog.
hoooi... Mys... een heel verhaal zeg.. hopelijk is die knobbbel snel en makkelijk te behandelen.. en maagverkleining.. sja.. ik vind t maar eng, maar heb ook nooit aan die kant van de lijn gezeten dus kan er ook niets over zeggen... doe wat goed voelt...knuf meis. Debora... waarom geen beebkamer?? weet je zeker dat je straks een beeb bij Finn wil leggen?? hier kan dat echt niet hoor.. en ook over een jaar niet.. ik wil nu nog steeds niemand bij Marijn hebben liggen.. dan kan ik het slapen wel vergeten..misschien is dat bij Finn helemaal anders, maar jullie hebben toch nog een kamertje of wordt dat werk/studeerkamer of iets??
Hoi Mys fijn om je te lezen meid! Vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen dat is al heel wat!Succes ermee. Maagverkleining, poeh poeh, moet eerlijk zeggen dat ik nog maar heel weinig echte succes verhalen heb gelezen. Ik vind het super knap van je dat je op eigen kracht al zoveel bent afgevallen!
de kleine komt sowieso het eerste jaar bij ons op de kamer. Hebben we met Finn ook gedaan en dat vond ik heel fijn. Lukt het daarna niet met slapen op Finn z'n kamer samen dan hebben we idd nog een kamer over. Maar dat zien we dan wel weer. Ik ben nog niet helemaal uit over de verdeling van de kamers, namelijk. en zo leggen we niks vast