soms vraag ik me werkelijk af waarom ik nog moeite doe wat opruimen betreft... **ZUCHT** * Gaat Marijn in bed gooien.. die is op (niet geslapen) en haalt kattekwaad uit..grrrrr, daarna voor de zoveelste keer de bezem erdoor, dan de andere 2 bed klaar maken etc en als ed dan thuis is richting school..* denk dat ik daarna een douche pak en op de bank plof of mijn bed in duik... Koes koes
Debora hier blijft Nora ook bij ons op de kamer het eerste jaar of misschien zelfs wel de eerste anderhalf jaar Ik vind het hartstikke fijn en handig om haar naast me te hebben. Voor Sara zei ik vantevoren al dat beeb vanaf dag 1 op eigen kamer kwam etc en nu ik ben echt 360 graden gedraait bij Nora. Daarna ga ik ze ook proberen samen op een kamer te leggen.
is hier heel normaal.. 3 x per jaar worden alle klassen gepoetst door de moeders.. schoomaaksters zijn er wel, maar die stofzuigen alleen.. tis allemaal wegbezuinigt.. dus doen we hetzelf.. en das wel nodig ook.. bij de kleuters liggen steevast de muizenkeutels in en onder de kasten.. IEUW!!!... echt ranzig.. er wordt een rooster gemaakt en je helpt mee in de klassen waar je kids hebt zitten.. dus nu groep 3 en in juni groep 1 en 3.. ik vind t best hoor.. tis maar een uurtje.. dan is de hele school weer schoon.. en wat die kamerindeling betreft. ach zo... duidelijk. ik zou t niet kunnen. een jaar een kind bij me op de kamer.. vond 2 nachten al erg.. dan doe ik zelf geen oog meer dicht..hier gaan ze na de geboorte direct op hun eigen kamertje.. dat rooming in is niets voor mij....
nou lekker druk ichtus! Plof jij starks maar lekker op de bank idd. jeetje Ha SM ben niet de enige gek Ik vond dat echt fijn om hem 's nachts dicht bij me te hebben; even m'n hand op z'n buikje en dan was ie weer rustig bv. ipv te laat ontdekken; huilen; bed uit etc etc
goedenavond meiden Ik heb maar een paar bladzijdes terug gelezen..kan het ff niet bijhouden hier druk , druk sorry allereerst @Mys super van de vrijstelling en 3 mei afrijden das vlot , zal vast goedkomen.. bale van je knobbel en je klachten ben benieuwd hoe dat verders afloopt.. en 20 kilo goed hoor ..maagverkleining als je denkt dat dat de oplossing is en je geen ergere risico,s mee heb dan is het een leuke optie! @Meiske weer kijkers super het is voorjaar dan is het meestal een goede tijd, hoe is het eigenlijk afgelopen met die mensen die nog een keer komen kijken??? ff verder lezen... @Maja bale van je duizeligheid, lijkt me helemaal niks, en 20 weken alweer gefeliciteerd wat gaat het hard @Boontje hoop dat het helpt het gesprek met de makelaar en dat hij zijn best gaat doen @Debie esmee al weer 20 weken gaat hard!! is de verkoudheid en de infectie al minder of weg?? @Ichy gelezen die moest aan de sop....leuk toch hhahaha nee hoor doe het veel is ook niet mijn hobby .......al denkt iedereen dat wel whahahah Knufff @Debora gelezen maar weet niet meer wat knufff dan ook... en leuk dat je het druk heb met de overtrekjes... @Daisy uhm Elvis kan ook lekker klinken hoor! @Ariel hoi meid hoe is tie verders met jullie??en doe je nog oppassen??thuis?? en is het te doen?? leuke kids?? @Mrijn ook ff tussendoor gelezen , hoe is tie met jullie ?? en hoe is met je paard gaat het goed??? geen vervelende steigers meer gehad?? hoe je dat ook noemt??! @Dwaasje hoe is het met jou ?? bevalt je werk je nog goed?? @Sm ook gelezen en is je huissie al zo goed als klaar en naar je zin?? de rest knufff
Nou hier alles goed hoor druk met de dagelijkse dingen en alles en nog wat.. gwen ook alles goed maar die probeerd nu echt uit..maar dan heeft ze mooi pech nee, is nee en geef er echt niet aan toe.. heb wel 2 slaapzakjes kunnen vinden in dun 100% laken katoen ideaal !! Ben nu 8 kilo Kwijt!!! ben ook maar weer eens me hometrainer gaan gebruiken thuis doe iedere dag 20 min fanatiek fietsen op dat ding en is nog lekker ook fiets dan ongeveer 35 km per uur rond de 13 km dus das ook al beter.. Oh vandaag waren de foto,s binnen en de canvas doeken binnen van de foto sessie hier bij de supermarkt zijn echt leuk geworden ik dacht ach doe maar gek neem gewoon heel dat pakket heb vanmiddag nog ff foto,s van de doeken en van de foto,s gemaakt ...dus kwaliteit wel wat minder zo maar wil ze straks ff laten zien en anders staan ze op mijn Hyves.... nou ik ga ff douche pakken heb net gefiets op de hometrainer ff opfrissen nu
Aaah zo. Bij ons hielp mijn moeder en een paar andere moeders altijd aan het eind van het schooljaar en aan het begin. Waren altijd dezelfde mensen... En daar kwam ook niet de beste poetsploeg blegh Wel goed dat het zo mooi geregeld is. Weet je ook dat je kind in een schone klas zit. Wel zo fijn. Ik zou als we een groter bed hadden Finn nog wel naast me kunnen hebben. Vind ik heerlijk, en hij ook. Alleen in een bed van 1,40 m is dat wat krap... Ach elke mama en elk kindje is anders! Is maar goed ook
zo joma wat goed, 8 kg!! knap hoor! Leuk zo'n foto sessie. Zag hier ook een advertentie hangen laatst maar das met Finn niet zo'n goed idee denk ik haha Gwen is gewoon al een supermodel!
haha finn met zijn laarsjesik vindt het schattig en thanx ben ook blij met die 8 kilo eraf maar we gaan nog ff door woog 73 en nu weer 65 en voelt fijn
zal ff de canvas doeken laten zien..zijn 40/40 heb er een foto van gemaakt dus zal wel minder zijn..in het echt is hij supermooi ff uploaden dit is er 1 Bekijk bijlage 62467
jammer dat ze niet zo mooi zijn als in het echt maar het idee is er.. nu ff de foto,s heb ik ook een foto van gemaakt..zitten hoop grotere foto,s bij deze vindt ik zelf zo schattig..uhm eigenlijk allemaal wel Bekijk bijlage 62469