@ Joma; ja het oppassen doe ik nog steeds! Vanaf volgende week komen ze bij mij thuis. Zijn hartstikke leuke kids! En dan binnenkort ga ik op de vrijdag schoonmaken bij de opa van Vincent en misschien regel ik daar dan nog wel een paar adresjes dr bij. Dan kunnen we in ieder geval nog ff sparen dr bij.
Mogguh! Jeetje Meiske, spannend zeg! Ik vind 30 duizend onder de vraagprijs wel een stom bod Maar ze zullen wel weten dat het huis al een tijdje te koop staat dus dan had ik het ws ook geprobeerd Hoop dat ze jullie bod accepteren! Ik duim ook heul hard mee. Fijn ook at je kids het zo goed doen op school. Heb je ze goed opgevoed Hoewel, Kas is dus nog even de vraag hihi.. Mrijn, te gek dat dekbedovertrekje! Staat ook zo goed bij de rest van de spulletjes. Denk dat het op Lune haar kamertje net wat te licht en zacht is qua kleuren. Maar dat is fijn om nu te weten dus thanks voor de foto! Ik heb Lune net naar het kdv gebracht en Jeroen is aan het slepen met spullen om zo naar de stort te brengen. Ik ga alvast wat open sollicitaties schrijven, kan ik ze als de beeb er is op de bus doen. Daarna even douchen en relaxen en om kwart voor 12 gaan we weg, hebben om half 1 de echo, aaaah! Ik ga even aan het typen. Heb een stuk of 15 organisaties waar ik een sollicitatie heen wil sturen. Allemaal andere werksoort en doelgroep dus elke keer een andere motivatie.. Wordt nog lastig denk ik..
Veel plezier bij de echo maja!! En succes met je brieven Ik kan het kindje voelen! Echt heel vroeg, maar heb al 3 x eerder gedacht deze week van: he was dat... en nu weet ik het zeker Bij finn voelde ik het ook al met 16-17 weken dus op zich niet gek voor een 2de kindje denk ik. Vind het wel leuk!!
Wauw Debora, wat gaaf! Is toch bijzonder he? En jij gaat ook hard zeg! We schelen ook maar een paar weekjes De vk vroeg maandag aan mij of ik het kindje al een beetje voelde af en toe. Ik zeg 'eh, heel goed en heel vaak' Je ziet nu zelfs mijn buik al bewegen als het druk is. Zo lollig.
Aargh, wat zijn sommige mensen toch dom! Er is een topic in de lounge over jeugdzorg. Ik snap best dat als je er negatieve ervaringen mee hebt gehad je er een oordeel over hebt maar sjonge.. Sommige mensen zijn echt achterlijk hoor.. Lekker iedereen die bij jeugdzorg werkt dom noemen, dat ze niks goed doen blabla.. Ze moeten er zelf eens een poosje gaan werken.. Lekker commentaar leveren zo van buitenaf.. Zo, frustraties weer kwijt. Bedankt he
Sollicitatiebrieven schieten niet echt op, hebben jullie wel door zeker? Ik heb nog een geen inspiratie. Moet zeggen dat m'n hoofd er nu ook niet zo naar staat
Hihi ik weet uit eigen ervaring dat er ook HEEEEEL VEEEEEL fouten worden gemaakt bij jeugdzorg Maar om ze nou allemaal dom te noemen. Er zijn ook ontzettend goeie verhalen over jeugdzorg...
wat leuk debora. maja heb er ook geen hoge pet van op. Ik heb alleen nog maar hulpverleners meegemaakt die zelf dringend hulp nodig hebben volgens mij. Als ik op mijn werk met die gasten praat hebben ze allemaal zelf wel wat. Ach, denk dat wij de mutsen krijgen zullen vast ook goede zijn.
Wie wil er voor een uurtje of twee twee meisjes lenen. mijn dag tot nu toe 7:55 mama nog wat eten, dus nog een plak ontbijtkoek 0805 mama nog wat drinken, ondertussen zit ze onder de ontbijtkoek 0810 ilse stinkt en zit helemaal onder 0820 ilse huilen, ze valt, tuit beker lekt dus vloer poetsen. 0830 esmee stinkt, jawel, romper, broek, rug, benen, wipstoel, alles onder de poep, dus badje 0840 ilse denkt Esmee geen luier aan ik ook niet dus trekt hem uit 0845 esmee aangekleed, wil ilse broek aan doen ohhhhhh neeeeeeee mama bah., jawel de vloer ondergeplast 0855 was met bekleding wipstoel staat aan, ilse weer een luier aan 0905 mama op de bank met koude koffie 09:15 hele tafel onder de siroop, pokke ding is weer stuk, Esmee gillen en mama straks ook 09:55 weer een beker siroop om. Ben ook nog niet aangekleed, zucht, dit zijn van die dagen en dan kan je ook niet naar buiten
Ach debie... Ik heb echt met je te doen. Als je even weg wil kun je hier naar toe komen. Ik wil ook wel naar jou komen vanmiddag? Ik heb toch niks op de planning vandaag. Ja, vast wat spullen pakken voor de vakantie. Verder niks. Goedemorgen, Meiske, wat gaaf zeg een bod. Dat wil ik ook wel. En 30.000 onder de vraagprijs is heel normaal tegenwoordig. Helaas wel. Wij zijn begonnen met 324000 en zitten nu op 314000. Ik denk dat we geluk hebben als we het voor 300000 kunnen verkopen. Als we het ooit verkopen. Hoelang staat het nu te koop van jullie? Wil je mij de link van Funda even pb-en? Ben wel benieuwd eigenlijk. Debora, wat vroeg dat je al wat voelt zeg. Lijkt me opnieuw heel bijzonder. Maja, succes met je brieven. En nog meer succes met de echo. Toch altijd weer spannend zo'n controle. En ik hoop voor je dat die blauwe wolk blijft
@Maja.. ik heb ook gereageerd in dat topic.. heb er ook geen hoge pet van op, maar heb ook wel gemeld en dat vind ikook echt dat Jeugdzorg het eigenlijk nooit goed kan doen.. er is altijd wel commentaar... wat mijn broer en zijn kids betreft hebben ze wel goed gehandeld, maar ken ook gevallen waar dat zeker niet zo is.. als ik dan hoor op t nieuws dan medewerkers een bonus krijgen wanneer ze een uithuisplaatsing realiseren dan gaan mijn haren overeind staan..en als ik dan lees dat er bij chronisch personeelstekort er mensen worden aangenomen zonder enige hulpverlenende ervaring of opleiding en vervolgens een cursus van 3 dagen krijgen intern om vervolgens zelfstandig op pad te gaan met meerdere gezinnen onder hun hoede dan vraag ik me werkelijk af waar we mee bezig zijn... Ik zou t werk niet kunnen doen.. de druk moet gigantisch zijn...werk en sociaal gezien.. lijkt me vreselijk intens en moeilijk.. maar de overheid doet naar mijn mening te weinig
Debie, heel herkenbaar.... Helaas! Sterkte ermee! Precies wat jij schrijft is voor mij de rede dat ik hier niet veel ben de laatste tijd. Plus dat ik zelf niet zo lekker in mijn vel zit. Ik voel me chagerijnig, verdrietig en heb soms zo'n kort lontje... Echt heel erg. Zo herken ik mezelf helemaal niet! Ik zit even op buienradar te turen of het een beetje droog blijft, dan ga ik zo even met de kids wandelen. Even de neus in de wind. Voelt vast goed! Ik lees hier zo nu en dan wel even een paar pagina's bij. Maar echt bijhouden doe ik het niet. Volgens mij geen rare dingen gebeurd toch? Maja vandaag 20-weken echo? Spannend succes! Meiske een bod! Wat goed! Hopelijk wordt het wat! Mag wel tijd worden na ehh... ruim 2 jaar? En verder weet ik het eigenlijk niet hier! Knuffels voor jullie en jullie kids! En tot later! Als ik het ooit weer eens op orde heb hier in huis!
Goedemorgen, Maja, veel plezier bij de echo! Ook weer spannend denk ik. Debora, gaaf zeg, dat je je beebje nu al voelt!! Debie, ik hoop dat je nog een beetje rust krijgt vandaag. Thirza, leuk je weer eens te "zien" hier. Hier gaat alles goed. Ga zo even een boekje lezen met Sofie, luier verschonen en dan de kids van school halen. Ze zijn vanmiddag al vrij. Voor hen natuurlijk erg leuk, mama had het niet erg gevonden als ze nog naar school hadden gemoeten Vanmiddag nog even naar de wuper. Verder niet veel op de planning.
boney als je zin hebt mag je langskomen, gezellig, wil ook naar jou komen maar is jou huis straks een zooi met mijn dame
KOm ik vanmiddag wel even naar jou toe. Moet toch nog even naar Kruidvat. Als Tessa wakker is ga ik weg. SMs dan wel.