gezellig, ilse gaat zo naar bed kan ik ff stofzuigen en dweilen debora heerlijk he, en idd dat weer, pffffff
@Thirza.. meid ik zou je graag ff een hart onder de riem steken.. dat downgevoel herken ik wel.. heb ik ook bij tijd en wijle (schrijf je dat zo?).. Zooo niet fijn.. dan kruip ik t liefst mijn bed in of zou ik wensen dat ik helemaal vrij, alleen zou wonen en heerlijk mijn eigen ding kon doen.. gelukkig gaan die periodes hier altijd weer over.. ik moet eigenlijk altijd iets hebben om naar uit te kijken.. kunnen kleine dingen zijn.. zoals een dagje weg, uit eten, feestdagen.. vakanties.. hoeft niet dichtbij te zijn.. als t er maar is.. als dat er niet is en ik weet dat de komende maanden t leven een sleur wordt van alledag dan deprimeert me dat bijzonder erg.. zodra ik dus dat gevoel voel opkomen zoek ik direct iets om naar uit te kijken.. plan een avondje weg met ed of een dagje met vriendin.. nu kijk ik uit naar morgen.. ed vrij, kids vrij.. heerlijk relaxen.. dan de pasen.. volgende wk zaterdag met lisa een dag weg.. in mei met vriendin een dag naar de libelle nogwat fair..jur jarig.. en zo kom ik de maanden wel door.. maar goed.. dat ben ik.. daar heb jij wellicht niets aan.. hoe dan ook knuffie.. MEISKE.. hier zijn de kids morgen pas vrij.. ze wilden bij oma eten tussen de middag dus vandaag heb ik wat langer "vrij" ben dus lekker in huis bezig.. anna en marijn slapen.. ed komt straks thuis en ga ik met jur naar de ha.. daarna naar zwolle shoppen en hopelijk eten bij McD. ... dan lekker naar huis.. kiddies badderen en spelen etc.. lekker gek doen.. ze mogen wat later naar bed vandaag gezellig.. en dan gaan eddie en ik er een gezellige avond van maken.. me like... euh... DEBIE.. en BONES.. have fun vanmiddag.. Debora... meid.. kunnen we helpen?? wat weet je niet meer?! hier.. een relaxte dag dus.. vanmorgen met Anna naar de ha geweest.. hij heeft haar hartje onderzocht en de longen.. allebei prima.. als hij een ruisje had gehoord had hij ons doorgestuurd.. hij vond de armpjes idd wel erg paars, maar t is niet erg.. zelfs als ze warm aanvoelen kan t toch met temperatuur te maken hebben.. dan waren ze kouder en de kleur trekt dan soms pas later weer bij... ze klonk prima en zag er gezond uit..MOOOOOOI Nu Jur nog.. zal ook wel niets wezen.. is altijd zo, maar normaal vind ik t ook niet... nou ja.. we zullen zien wat ze zeggen.. maak me er iig niet druk om.. Gister middag zwemles gehad.. en ja hoor.. hij moest duiken (daar mocht hij dus niet om afzwemmen) en deed t perfect.. zelfs de badjuf klapte erom.. ook de keren daarna mooie duiken.. nou jaaaaaaaaah.... dusss... dan had ie gistermiddag dus gewoon kunnen afzwemmen.. baal er best van zeg.. nou ja.. heb me er al lang over heen gezet hoor, maar t blijft jammer...nu heeft ie in 10 mnd A en B.. is nog rap.. en ik ben hoe dan ook TROTS!!!..meteen Lisa opgegeven.. die zal rond november beginnen denk ik.. helemaal goed.. ze wil t zo graaag...
Thirza, hoi! WAt rot voor je dat je je zo voelt zeg. Ga maar even lekker met je neus in de wind. Dan waait je hoofd zo lekker leeg. Ik heb ook wel eens van die dagen. En bij mij helpt het echt om even hier thuis weg te gaan. Gewoon even met Tessa al is het maar boodschappen doen in een dorp hier naast. Of even op de fiets bij de paarden kijken. Gewoon even weg. Als we dan thuis komen is ook Tessa weer een stuk vrolijker en ik dus ook. Debora ook al aan het balen vandaag. HIer regent het niet meer, maar waait het wel hard. Niet echt weer om wat buiten te ondernemen. Jammer. De vooruitzichten zijn ook niet zo heel goed helaas. Maandag op vakantie... Duimen jullie mee dat alle buien weg waaien? O ja en hele leuke foto's gezien van Gwen. Schattig hoor. Ze is een echt modelletje. Tessa ligt inmiddels zo'n 20min in bed, maar ze ligt nog volop te kletsen. Ze heeft een heel klein beertje bij zich met kleren aan. Die ligt ze dus uit en aan te kleden. Was net al even om het hoekje wezen gluren. Ik hoorde 'blote benen, blote buik, broek uit' En dacht dus dat ze haar slaapzak had uit gedaan. Maar nee, Ronald z'n broek was uit.
Ichtus, toch fijn dat je even naar de HA bent gegaan. Gelukkig dus niks aan de hand. En jur nu wel duiken... Slimmerik, dat had hij eerder moeten doen. Wanneer moet hij nu afzwemmen?
thirza knuffel meid, hoop dat je nog even naar buiten kunt. ichtus beetje jammer van zijn duiken maar 10 mnd is toch supersnel????? ga esmee maar even wat bruine bonen voeren zo.
Gelukkig konden we tussen de buien door lekker even weg. We hebben een paar boodschapjes gedaan en nu liggen Aaron en Iris te slapen. Dus even rust in huis. Het wordt alleen nu wel wat moeilijker om weg te gaan met 2 kindjes. Want de supermarkt is vanaf hier toch wel 15 minuten lopen. En het is echt te ver voor Aaron om heen te lopen. Dus dan neem ik de tandumbuggy mee. Alleen Iris is nog te klein om achterin te zitten maar ze is te groot om erin te liggen. Dat past niet meer. Zittent glijd ze helmaal weg en hangt ze in een hele rare houding. En liggen dan ligt ze dus krom... Beide niet zo comfortabel... Iemand tips? (Behalve auto. Als Erik in groningen werkt, zo'n 3 keer per week, dan kan ik niet de auto gebruiken. Met auto heb ik geen probleem.) Bedankt voor jullie knuffels meiden... Ik heb denk ik gewoon een after-winter-dip. . Komt wel weer goed. En ik moet "gewoon" wat meer huis-mama's ontmoeten. Al mijn vrienden werken overdag en ik werk soms savonds. Dus ja, dan zie je overdag geen hond! Best saai soms! . Hoe laat had Maja de echo? Want ik ben ook best nieuwsgierig!
He thirza: hier ook zo'n dip helaas... Lastig met de duo wagen zo. Heb geen tips want heb er geen ervaring mee. sorry!
de foto's van het stofje voor Mrijn. Het lukt mij dus ook niet om het goed op de foto te zetten. Het is iets geliger in het echt:
Finn vind het trouwens prachtig als ie zelf lopen mag. En houdt dat zeker een uur vol. Alleen wil hij soms geen hand geven en dan vind ik het hier bij het winkelcentrum met de drukke weg toch wel gevaarlijk. We doen het een paar keer per week, als het even kan qua weer. Nu is het ook maar 5 min lopen als we met de wagen gaan, en een kwartier als ie zelf lopen mag haha
Aaron kan wel heel goed lopen en in de stad kan hij ook zo een uur mee winkel in winkel uit. Alleen de weg ernaar toe dat lukt dus niet. Dat is blijkbaar te saai . Ach nog eventjes en dan kan Iris goed zitten. Dan gaat de tweelingbuggy ook weer goed!
sow weer even met de deur in huis ik ben net in het ziekenhuis geweest , de echo liet wel iets zien maar wat wist hij niet , moest direct blijven voor een ct scan , die heb ik inmiddels ook gehad , toen dat klaar was vroeg die man mij wanneer ik weer een afspraak had , ik zeg over 2 weken ... oohh zegt hij , dan moet u maar even bellen of het eerder kan ,... ik zeg kunt u me nu niks zeggen , nee zegt hij ik zeg nou dan loop ik wel naar de chirurgie afdeling en dan vraag ik naar mijn dokter ... die hebben we al gebeld zegt hij , maar zit in een operatie .... * gvd * ... hoe maak je een mens onzeker he bah bah .. maar alla . ... ik zeg nou dan ga ik een eerdere afspraak regelen ,... dus ik naar de assistent ... nu kan ik morgen om half 11 terecht .... grrr
Hij slaapt... Het is een wonder! Hij slaapt al een week niet meer, maar hij was weer zo aan het gapen (gister ook) dus dacht; probeer het gewoon, en hij slaapt! effe rust
klopt mys, zo iemand mag niks zeggen. had m'n moeder ook. Rot is dat he... Wel fijn dat je morgen terecht kunt, scheelt 2 weken spanning... pfff meis knuffel...
mja nou ik vind het allemaal erg geheimzinnig hoe het nu gaat , daar kan ik niet goed tegen , ben erg nuchter normaal maar dit soort dingen maakt me onzeker ... puur omdat ze de chirurg al gebeld hadden ... en ook omdat hij zo raar reageerde op het feit dat ik pas over 2 weken terecht kon ..... misschien verbeeld ik het me allemaal wel hoor maar goed .. het doet me geen goed .
kan ik me voorstellen. mijn moeder heeft vanalles aan haar enkel. (is gebroken geweest en de plaatjes kwamen naar buiten gegroeid, na een jaar nog steeds ontstekingen) Die vent van de scan had ook meteen naar de arts gebeld en m'n moeder kon ook pas 1,5 week later weer terecht. Is schijnbaar dus heel normaal ofzo. He bah meid, hopelijk is het niks geks...