Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ZOOOOOO wat een pagina's.. ik heb maar even super gescrolled..

NAATJE.... ONTZETTEND GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN ROSANNE!!!!! wat een prachtig meisje zeg... en een bevallingsverhaal waardoor de rillingen over je rug lopen en de tranen over je wangen.. ik heb t al heel vaak gezegd.. JE BENT EEN TOPPER!!!.. en nu mag ook vriendlief zich tot dat niveau scharen.. wow zeg.. zo kalm gebleven...superrr...

euh.. DEES: ik heb net schoonmama gesproken over woensdag.. zij kon Jur wel van schoolhalen en met m naar zwemles dus dat is prima.. Lisa er ook bij vond ze voor ene hele middag wat teveel van t goede dus die moet ik ook meenemen als je het niet erg vind.. ??????? Ik kom rond 11u en verzoek van schoonmama of ik om 17u weer thuis wilde zijn....No Problemo.. ben al lang blij dat t geregeld is....HEB DR ZIN AN.....

DWAAS EN JOMA... jaaah.. tis bijnaaa zondag.. Nu zouden we morgen dus marijns verjaardag vieren, maar volgens mij is iedereen vrijdag geweest...Ik had dus niks in huis.. pfff.. had nog zoooo gezegd.. we vieren t zondag en als je dan echt niet kan mag je best vrijdag ff komen.. Dat deed dus iedereen.. NOU JAAAAH zeg...anyhoe... des te rustiger is t morgen en kan ik lekker rustig met jullie beppen.. Ed is er al lang blij mee.. die houd niet zo van die drukte op zondag....Maar er is wel taaaaart.. ovenbroodjes voor de lunch en als jullie zin hebben is er grill/gourmet eten voor 's avonds.. maar dat mogen jullie zelf weten.. geen verplichting.. er is genoeg..zie maar.. (wist nl niet of jullie wel of niet bleven eten dus dat hebben we maar zo opgelost.. ) ;)

euhhhhhh....

heb ik verder nog dingen gemist...??

zag wel eerst nog foto's van Bryan (viv).. WAT LIJKT IE OP JOUW VIV.. heerlijk ventje.. en ik vind m gewoon lekker gezond hoor.. niks dikkegs aan...lekker zo houden..

DEES.. zat aan de ab voor van alles?? helpt t al wat??

MARIJN had een GEWELDIG mooi dekbedje voor Juul.. ik houd daar dus echt wel van he.. is tie van VANDOOR???? ;)
    en GEFELICITEERD met je PAPS..

en toen zag ik dat ik nog iets van 30 pagina's moest lezen en toen heb ik t opgegeven...

MYSSS.. dikke knuffel meid....

IEDEREEN BEDANKT VOOR DE FELICITATIES!!!!!...

marijn is strontttttverwent... vond alles even mooi..

veul op wielen.. helemaal goed.. 2 reuze dingen van LittleTIkes..de driewieler.. wat blokken..kleding...boekje..

Gelukkig is ie echt helemaal weer opgeknapt.. is de vrolijkheid zelve..en heeft weer een vrolijk mooi koppie zonder snot en hangende oogleden....

FF koffie pakken.. zo terug...

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Luuk is het soms na 3 foto's al zat of hij gaat lollig doen en duwt steeds zijn neus op de lens :p

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ichy gezellig zin in morgen leukk kunnen we zeker lekker beppen:D

5. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Geweldig hoe Gwen zich gedraagt voor de camera. Ik zal eens demonstreren wat er gebeurt als Juul een camera ziet:D

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hoe vreselijk...

8. 40plusmama

Ja prima Ichy, heb je wel je handen vol woensdag ;)

Ik heb ab voor een urineweginfectie en keelontsteking. Mijn urine zat behoorlijk vol met eiwitten (dacht ik) en ik heb een flinke ontsteking. Ik zat op het randje van nierbekkenontsteking, vandaar de rugpijn en buikpijn. Als ik gisteren niet naar de ha was geweest had ik aankomende week een probleem gehad (dit weekend zelfs al waarschijnlijk).

Fijn dat Marijn zo is verwend, heerlijk toch?

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wahaha wat een draakie:D:D:D

10. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Let vooral op mijn enorme buil en blauwe oog...

11. 40plusmama

Whoehahahaha.... Ik vind haar zoooooooo de streken van jou hebben. Uiterlijk vind ik haar meer papa maar karakter volgens mij veel van mama.

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je Dees!

Sofie wil helemaal niet poseren helaas. Als ik dan zeg: kijk eens naar mama, dan krijg je dit soort foto's. Dan kijkt ze dus expres niet;):D

13. 40plusmama

Jemig Mrijn, hoe komt ze daar dan aan?

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :D wat een bekkie geweldig

15. 40plusmama

Hihi, leuk toch? 8)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou vindt de foto geweldig en lekker ondeugend bekkie:D

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whaha, die Juul:D Echt geweldig!!

Fijn dat Marijn zijn verjaardag zo goed geslaagd is Ichtus!!

Helemaal vergeten beterschap te wensen voor Dees. Dus bij deze. Ik hoop dat de abkuur snel gaat werken!

18. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wat een super jurkje! Had je dat nou zelf gemaakt??

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat jurkje geweldig hoor!!

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kun je trouwens ook hoofdpijn krijgen van te weinig eten??
    Ik hoop het wel. Ik heb erg weinig gegeten vandaag en zit nu dus aan een grote punt taart. Iets met bosbessen geloof ik (zwager heeft het gebakken)

Deel Deze Pagina