slapen.. Daan 's nachts zo'n 11 uur en overdag een uurtje of 2 a 3.. zoiets dan... Leuke foto's meiden!! Hier vandaag ook eerste hapje van Daan! Hij vond het geweldig!! Niet bijgelezen.. drukdrukdruk..
hoi wat een geweldige foto,s van de kleinste kids!! zo hier vanmiddag heel de middag bezig geweest met de boel beneden heb alle hoeken goed meegenomen al me meubels van zijn plek gehad ...bedacht ik gelijk maar ff woonkamer te veranderen hihi je moet toch wat.. vindt wel weer leuk zo af en toe om te doen
Hoi hoi... Heb steeds geen tijd om hier te komen. Vanmiddag moest ik meteen naar mijn felicitatie aan Meiske er al weer vandoor... Maar goed... hoe ist? Zag leuke foto's voorbij komen op de laatste pagina's, wat worden de allerkleinste hier ook al weer groot he?! Tijd voor weer hele kleine beebjes, wie is nu de eerstvolgende, Maja? Bij ons alles goed verder... zal ff wat foto's plaatsen van deze week... x
't nichtje van Fenne (en dr beste vriendin) bleef een dagje bij ons afgelopen week... na 't middagslaapje mochten ze even samen in 't bed van Fenne... prachtig vonden ze het!