mogguh.. niks te melden.. Anna hoest en da vind ik zielig... Marijn is hees.. zal wel t zelfde hebben als Lisa.. ik heb geen zin om te werken, maar tis maar 1 avondje.. dan donderdag pas weer.. ben lui vandaag...
Lekker lui zijn Ichtus! Ik ben op het werk, lekker druk Ik ga denk ik vanmiddag eieren verven met Sara. Wel maar 4 ofzo want ik lust geen eieren Sara ook niet alleen mijn man. Hier zijn deze dagen allemaal van die paas processies. Heb je dat in NL ook ?Kan ik me eigenlijk niet herinneren. Gisteren trokken ze hier door de straat. Met een optocht, een Jesus christus op een versierd plateau en erachteraan op een plateau de heilige maagd ...... (het was niet Maria!) Ik keek echt mijn ogen uit wahaha. Kleine kinderen en baby's werden boven de hoofden naar voren getild om de maagd aan te kunnen raken,gejoel,gegil en geklap.... Sara vond het maar eng allemaal en riep de hele tijd tonto tonto tonto (stom,stom stom) Ik zal zo eens een plaatje neerzetten dan weet je ook waarom ze het eng vond.
he bah SM.. dat izet er mee ruit als de KKK.. die rascistische beweging dan een vredelievend christelijk festijn.. BAH..
iK BEN MOEEEEEE.. zo futloos... en nog steeds geen ongi.. voelt al dagen alsof t er aan zit te komen, maar nog steeds niks.. en nee niet zwanger.. dat heb ik natuurlijk al gecheckt......zou ook niet kunnen hoor (nou ja.. wat al niet kan..) maar je weet maar nooit.. anyhoe.. tmag nu wel s komen vind ik...
Had ik ook last van hoor Ichtus de eerste keer dat het eens echt doorzette was ik zo weer 3 weken verder....
Hola... thanks voor de complimenten over m'n mupke... ben ook echt heel trots hoor Sizzel... maar ik ken hier geen mama die dat niet is op haar kind(eren)! Leuke foto's van Gwen gezien... lekker ding! En een scary foto van SM, jeetje... daar word ik zelfs bang van! Ichtus, las dat jullie je zorgen maken over Marijn... ik zou toch ook wel langs de huisarts gaan, je gevoel zegt echt veel vind ik... bah, wel rot hoor!
HALLO pffffff was ik op tijd klaar rijd er iemand achter op me, niet al te veel schaden maar zag wel beschadiging van bumper, krassen en trekhaak dus zal wel toch weer het nodige zijn, reed ook nog een bovenop die andere was weer een gedoe zeg eer de politie daar was en alles geregeld was ik pas om half 6 thuis
heb ff van vandaag terug gelezen is niet druk geweest, wel een paar mooie dames voorbij zien komen! @sm geloof graag dat sarah bang was ik vond het idd ook op de kkk lijken precies zoals ichy zei verder ben ik gaar moet nog 2 dagen van 9 tot 3 en dn zit het er hopelijk op (als het superdruk is mogen ze me nog 1 dag inzetten maar verwacht ik niet gezien de uren die ik gemaakt heb) ben blij als ik vrij heb hoor heb het in mijn rug vanmiddag verkeerde beweging gemaakt en weet niet of de botsing het erger gemaakt heeft maar doet wel pijn
jeetje viv...Gelukkig niet al te veel schade en heb je zelf niks! Wel even de rugpijn in de gaten houden hoor!
Ik heb niet veel terug gelezen. Gisteren een drukke dag gehad. Stijn moest natuurlijk voetballen. Daar ben je de halve ochtend al zoet mee. Nog boodschappen gedaan, met 4 kinderen schoenen kopen voor Stijn. Daarna naar Bart Smit waar ze allemaal wat van hun geld mochten kopen. Piet zijn broer is vrijdagmiddag met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Hij zag helemaal grauw en lag te shaken op de bank. Het ziekenhuis in 100 meter vanaf hun huis, maar de ambulance was er pas na een half uur. Ze weten nog niet precies wat er aan de hand is (geweest) Eerst dachten ze aan zijn hart, maar dat is het niet. Hij is nu gelukkig wel weer aanspreekbaar. Piet is gisteren nog even bij hem geweest en ik ga vandaag even kijken.
Finn was al weer vroeg wakker, en ik dus ook. Marc mag vandaag blijven liggen, die had gisteravond een verjaardag. Finn moest alleen wel een "wakker worden papa" in z'n oor schreeuwen Voordat hij mee naar beneden wilde