wat word hier heerlijk gekletst zeg!! ik zag een aantal mega knappe dames voorbij komen @naatje wat een dotje is roseane zeg echt super en ik ben super trots op je meid dat doet niet iedereen jullie na hoor! @dees ik hoop dat je je maandag een stuk beter voelt, ik weet uit ervaring dat bij een nierbekkenontsteking de ab binnen 48 heel goed werkt @ichy vind je hem op mij lijken??? Net zo knap natuurlijk hahaha ik hoor vaker dat hij op mijn broer lijkt en daarlijk ik niet op hoor hahaha verder van alles gelezen maar ben het alweer vergeten sorry hier vandaag naar mijn oma geweest, eerst ff met mijn moeder daar door de stad gelopen (is mijn geboorteplaats en ik kom er niet vaak meer) en daarna met mijn ouders naar mijn oma geweest ik kom er niet zovaak omdat het niet naast de deur ligt was pas om half 6 thuis dus toen maar lekker frietjes gegeten en nu ben ik gaar was toch niet helemaal fit na gisteren. helaas zit mijn vrij er nu op moet morgen weer beginnen ben benieuwd of het een wachtdienst word of direct een gezin...blijft afwachten
Juul was gister wat hyper en is van zichzelf redelijk onhandig en dan krijg je dit... Wij hebben zo'n poxyvloer en die tekent heel snel in voorhoofdjes... Ik weet niet of Juul haar streken van mij heeft... Ik vind haar het makkelijke, clowneske en vrolijke van Koos hebben. Het kletsen en kattenkoppuruh (bij ons thuis inmiddels een werkwoord) heeft ze zeker van mij!
Ja Mrijn, dat jurkje heb ik zelf gemaakt. Deze week ben ik bezig geweest met een ballonrokje (zonder patroon) Stofje ligt nu in de kliko. Niet gelukt dus8)
Die Juul.. ge-wel-dig!!!!.... Marijn komt steeds naar de camera toe omdat ie aan de achterkant wil kijken.. ook niet handig.. maar ook als ie wel blijft staan vind ie t toaal niet interessant als ik kiekjes wil schieten hoor.. dus kijken.. ho maar.. maar als anderen het doen gaat t beter.. dus ik laat t aan de vakmensen over...whahaha.. en aan een fatsoenlijke camera..doet ook wonderen...whahaha
Wat een leuke foto's! Van Luuk, Gwen, Julia en Sofie! Wat een poppies Ik ben gisteren met Aaron bij de HA geweest en hij kon geen ontstekingen vinden, long, oor, keel... Hij heeft ook geen diarree en volgens mij ook niet misselijk. Ja hij wil wel minder eten enzo. Maar hij is ook doodmoe. Hij slaapt al de hele week super weinig! Echt 30 keer per nacht wakker. Dus dan wil hij natuurlijk ook niet eten. Dus ik vermoed toch de kiezen omdat hij daar dus pijn aangeeft. Maar het duurt zo lang! Nou goed, anders volgende week nog maar een keer naar de HA! Maar zoals Aaron nu is herken ik hem echt niet. Hij is er echt ziek van! Zo zielig! Nou ik ga nog even bankhangen en dan vroeg naar bed! Die slapeloze nachten zijn voor mij ook zwaar... Bye bye!
Dank je Meiske. Voordeel is dat ik nu behoorlijk schor ben en dat schijnt erotisch te klinken Vivi, gezellig dus. Jammer dat de vrije dagen er weer op zitten. Mrijn, ja das het nadeel van een onhandig kind en die vloeren. Heul belangrijke info: ik ga ff poepen
Taart is altijd goed! Je kunt ook elke dag preventief een stuk nemen. Heb je nooit meer hoofdpijn (maar wordt je wel wat dik..). Ik ben trouwens jarig vandaag, dus heb je geen stukkie over voor mij? Heb nog helemaal geen taart gegeten vandaag.
Mrijn jarig??? GEFELICITEERD!! Als je een stukkie wilt, dan kun je het komen halen hoor. Ik zit nu vol *burb* Arme Juul zo gevallen Dees heeft een erotische stem Is dan weer een voordeel van je ziek zijn whaha!
ik ook aan een stuk taart en nu aan de chocolaaaa.... maar t laatste smaakt me niet zo....dus ed geniet ervan...