Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik sta echt met mijn oren te klapperen. Ik kan het me gewoon niet voorstellen......
    zegt ze dat echt?die logica dat die mevrouw niet lief is omdat ze geen goeie morgen zegt?:$;).
    Ik begin nu bijna te denken dat Sara een achterstand heeft.

2. supermummy

Nog effe diep door ademen Ichtus. En daarna heerlijk met de beentjes omhoog !

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    pfoe hee ichtus, lekker dagje... Straks maar heerlijk op de bank ploffen.

Finn flapt er ook de gekste dingen uit. Zo iets als Gwen gezegd had zou hij ook kunnen zeggen. Mongooltje dan weer niet dat woord kent ie niet, en dat houden we maar even zo :D
    Gisteren zei ie tegen mij (toen ie de tussendeur zelf had open gekregen, terwijl de klink omhoog staat, en ik dus zei dat ie niet zelf de trap op mocht) wegwezen mama, ga jij maar aardappels schillen... (wegwezen zeg ik wel eens tegen de katten als ze in de weg lopen of op het aanrecht zitten ;) )

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh ja en sm: niet denken dat Sara een achterstand heeft hoor! Finn liep bijna een jaar nadat Sara het deed ;) En met praten is ie vlug.
    En daarbij: ik vind het super knap om te lezen hoe Sara al die talen oppikt en combineert en gebruikt!

5. supermummy

Wahaha die Finn! Geweldig...

Nee denk niet echt dat Sara een achterstand heeft hoor.
    Maar dat jullie kids al zo goed verbanden kunnen leggen ??

Mongooltje zou idd wel herhaald kunnen worden als ze het eens gehoord heeft, maar om dan erachteraan te zeggen omdat je ook weleens zo gek doet?? Dat vind ik echt knap.

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @vivi wat is er met je auto meid? sorry heb een heel deel gemist
    @joma wat een prachtige meid :D een echt model

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hihi leuk he die uitspraken van de kids :D ....hier nog zo eentje maar af en toe zegt hij me toch dingen waarvan ik denk owww hoe komt hij me daar nu weer bij.

8. MissiiY

MissiiY Lid

1 sep 2009
    28
    0
    0
    NULL
    Purmerend
    Jay zegt ook wel eens als we in het stadje lopen, die meneer heeft stomme schoenen aan mama.
    Waarop ik antwoord oja?
    Ja, jij vind ze toch ook stom?

En dat zegt ze dan net ff te hard, waardoor ik dus echt voor joker sta.

En dat mongooltje zou ze ook wel van me broer kunnen hebben.
    Die is 17 en is rapper, dus kan ook daardoor zijn. Maar ze weet wat het is, want ze kan het wel beredeneren.

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    de een is sneller met het een en de ander op een ander vlak, sara is mss op een ander vlak weer sneller ;) .

dylan zegt b.v dat de onderbuurman psychisch gestoord is (maar dat is hij ook echt ;) ) sorry voor mijn spelling als die fout is (dyslectie ;) )

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    SM.. marijn zegt dat ook echt NIET hoor.. die komt niet verder dan.. drinken pakkuh, lekker sap, niet ranja.. en dat vind ik al heul wat..whahah..Jur zei dat soort dingen wel trouwens al heel vroeg.. maar dan idd in een drukke winkel wijzend naar een meneer.. MAMA DIE IS DIK ZEG!!!.. nou je gaat door de grond hoor.. en hij zong t liedje van leonardo di caprio van K3..
    maar kon de r en de g niet zeggen.. r werd L en g werd K
    dus resultaat..:

Pak me vast ik wil met je dansen
    net als op die KLote boot...

leuk als je met je peuter rond loopt.. NOT!!!!..

wat dat betreft is het maar beter zo.. hij is onverstaanbaar voor anderen en ik begrijp wat hij wil zeggen.. hij blij.. ik blij.. iedereen blij..whahaha...

11. MissiiY

MissiiY Lid

1 sep 2009
    28
    0
    0
    NULL
    Purmerend
    Kikkert, hier precies hetzelfde.
    Hoe komt ze erbij.

Vanavond zegt ze, mama hou je mond en doe ff normaal.
    Terwijl ik met me moeder aan de tel zat.

:S

Maar doe even normaal zeg ik ook wel eens tegen haar en ook wel eens dat ze der mond moet houden. Ze kopieeren alles hoor.

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @miss het zijn idd net papagaaien :D ik vind dat opzicht wel leuk maar met 2 jongere ooms die vanalles eruit flappen soms iets minder ;)

13. MissiiY

MissiiY Lid

1 sep 2009
    28
    0
    0
    NULL
    Purmerend
    Kikkert, dat zelfde probleem heb ik hier. Me broer komt vaak met ze vrienden langs(zijn allemaal stapelgek op Jay)
    En die flappen er inderdaad van alles uit!!!

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hey suus.. ff vraagje aan jou..

en Debie...

als juf he..

euh... Wij hebben hier op school de lesmethode (het circuitmobel) de bloeiwijzer .. of zoiets. .werken in groepjes.. kennen jullie dat???

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @miss hoe is het trouwens met jou (sorry heb het ff gemist, ben hier niet zo heel vaak ;) ) en met je meissie en je man natuurlijk niet te vergeten

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    mooi he hoe je jezelf soms terughoort!!!..zo af en toe is het net een grote echoput!!!.. die kinderen van ons..

17. MissiiY

MissiiY Lid

1 sep 2009
    28
    0
    0
    NULL
    Purmerend
    Lief dat je het vraag Kikkert.
    Hier gaat alles erg goed! Jay heeft nu alleen een dubbele oorontsteking en een loopoor. Dus dat is nu ff wat minder.
    Verder zijn we lekker gesetteld in ons huissie en kunnen we het geluk niet op.

Met Jay der vader hebben we overigens nog steeds geen contact. Hij heeft alles stopgezet vanaf het moment dat hij is weggegaan. Lekker rustig!!
    Ze heeft nu een enorm lieve papa!!!

De beste vader die ik voor me kindje kan wensen!!!!!!!

En hoe is het verder met jou en je gezinnetje?

18. MissiiY

MissiiY Lid

1 sep 2009
    28
    0
    0
    NULL
    Purmerend
    Haha, het is wel enorm gezellig hoor. Al die papegaaien!!!!!

19. supermummy

Sorry Miss ik heb je niet eens welkom terug geheten! Had je natuurlijk wel al gelezen. Ik wist helemaal niet dat jij en de vader van Jaydee uitelkaar waren. En je bent nu sinds kort toch getrouwd of niet? Lekker snel allemaal. Ik wens jullie heel veel geluk!

Ichtus, en heb je nu effe lekker tijd voor jezelf?

20. MissiiY

MissiiY Lid

1 sep 2009
    28
    0
    0
    NULL
    Purmerend
    Haha SM, geeft niet hoor.
    De vader van me dochter is een maandje voor Jay der eerste verjaardag weg gegaan. Toen was mijn man een goede vriend.
    En nu zijn we sinds 14 januari getrouwd en wonen we sinds augustus vorig jaar samen.
    Dus allemaal vrij snel gegaan ja, maar met ze 3tjes enorm gelukkig.

Deel Deze Pagina