soms denk ik dan wat heb ik toch een rot beroep hoor bah dat mensen niet gewoon direct kunnen zeggen wat ze vinden
wou ik wel maar mijn leidinggevende heeft alleen om 3 uur tijd en dat red ik niet moet om half 4 met bryan bij kno arts zijn dus heb voor morgenvroeg afgesproken zie er wel tegenop hoor
Hoi hoi He he, ik heb eindelijk weer internet! Ook de telefoon doet het weer We hebben bijna 24 uur zonder gezeten pfff. Leuke foto's weer van Gwen gezien Maja, hoe ging je gesprek? Debie, 12 juni is mijn vader jarig en de 19e kijk ik ook naar het wk. Vivi, ben benieuwd wat er aan de hand is. Verder iedereen een knuf. Ik moet zo nog boodschappen doen. Helemaal geen zin in.
oh viv wat naar zeg..kan me zo goed voorstellen dat je je daar rot onder voelt.. Ik heb nog nooit iets naars onder een enquete gezet van kr.zrg.. maar ik had dan ook heule toffe.. weet je iets van die rode draad waar ze t over heeft omdat t al eerder gezien is volgens haar?? snap er niks van.. en trouwens. .tis zo'n verschil.. ieder gezin is anders en heeft andere verwachtingen van een kr.verz. je kunt ze niet allemaal op hun manier benaderen.. je hebt nu eenmaal een eigen werkwijze.. de meesten zullen dat waarderen .. een aantal niet.. nou jammer dan.. buiten dat vind ik dat wanneer een kraamverz. je niet bevalt dat je dit tijdens de kraamweek duidelijk moet maken.. dan kun je dingen wijzigen of een ander laten komen.. niet achteraf zeuren.. maar dat vind ik.. is het iets makkelijks dat veranderd kan worden oke, maar dat kan ze dan toch ook wel door de foon zeggen??!!. nou ja.. sterkte ermee meis.. lijkt me niet fijn!!
Meiske.. ik moet nog veel meer dan alleen boodschappen doen.. zucht... ik MOET zoveel.. heb al zoveel gedaan vandaag en zie geen enkel resultaat.. zo naar zwemles.. geen zin.. zucht.. nou jaa. nog ff doorzetten.. over ruim 2wk weer proefzwemmen..
@ichy ik vermoed dat het iets met huishoudelijk werk te maken heeft dat heb ik al 2x eerder op mijn bord gehad verder kan ik me niets bedenken eerlijk gezegd dus laat het morgen maar op me afkomen maar prettig is anders ik laat jullie morgen wel weten wat het geweest is vast weer iets onbenulligs want als het heel erg geweest was had ze het me echt wel gezegd zei ze trouwens ook
Vivi, ooh bah wat rot. En dan ook nog tot morgen wachten. Volgens mij ben jij een super kraamverzorgster. Ieder gezin heeft nu eenmaal andere wensen en je kan je niet ieder keer helemaal ´om boetseren´ om in dat plaatje te passen. Of heb je iets heeeeeeeeel ergs gedaan zoals de theedoeken niet 4 x dubbelgevouwen maar 2 keeR?
Zo de meiden liggen in bed en ik ben op mijn man aan het wachten. Wat doe ik dan normaal??? ETEN... maar vandaag niet... joepie!
goedemiddag hier heerlijk genoten van het weertje @Viv bale dat je af moet wachten en het niet gelijk zo ff kunnen zeggen @debie pff vermoeide nacht @Sm goed zo niks te snaaien nemen.. @dwaasje werkse @ichy ja ik kijk ook iedere dag ff op forum ook al ben ik druk @Meiske bale ik had vn de week ook geen internet zo vandaag nog lekker wezen fietsen met gwen was gewoon warm..
@lianda thanks mijn buik is idd vrij groot maar kleiner als bij dylan (op dit termijn) @ichtus verslaafd aan zw-pagina hihi wel herkenbaar al kom ik maar alleen ff kijken. @vivi fijn dat bryan het zo naar zijn zin heeft op het kdv. hoe was het bij de kno-arts? en zijn je haren weer bijgewerkt? @meeting helaas dat word echt te zwaar voor me rond die tijd als het nu nog kort bij huis was dan mss wel maar bij utrecht is helaas te ver voor mij sorry. @vivi jeetje dan schrik je je echt rot met z'n telefoontje @joma mooie foto en wat zie je er goed uit
goeie middag hier al een druk ochtendje erop zitten. ik ben op controlle geweest bij de vk (en een leerling....wat een gaos zo voelde het) de leerling heeft flink op mijn buik liggen te porren omdat ze niet voelde hoe de kleine lag auw auw.....maar de kleine uk is weer mooi gedraait (hoofdje ligt weer onder ) maar dat had ik al gevoelt dat de kleine gedraait was. mijn hb was ook prima en gewicht was ik 1 kg afgevallen tegenover vorige keer, de bm lag wel wat voor (2weken) maar dat was ook prima. verder heb ik met 30weken nog een echo ivm cyste in de hersentjes en vlekje op het hartje (gewoon ter controlle). verder ben ik nog ff bij de kapper geweest moet zijn pony hoog nodig laten bij knippen.....en ben ik de schoen van dylan gaan ruilen ik heb nieuwe mogen uitkiezen voor hem omdat die andre niet meer te maken waren heb wel nog iets meoten bij betalen maar voor 18euro (voor schoenen die eigenlijk 74euro nieuw kosten vind ik dat geen geld )
@sm thanks voor je lieve woorden, heb eerlijk gezegd geen idee wat ik fout gedaan heb, heb ook besloten me niet al te druk over te maken de rest ook thanks voor jullie lieve woorden @kikkert kom nu net terug van de kno arts er zitten aan beide kanten projes in de buisjes en weer vocht achter trommelvlies moet over 6 weken terug en als het dan niet beter is moet hij nieuwe buisjes pffffffff komen we dan nooit uit die medische molen vrjidag weer naar de longarts ben benieuwd wat die te zeggen heeft
@vivi och meid...zit ook niet echt mee he. hopenlijk trekt het (een beetje) weg zodat bryan niet weer nieuwe buisjes hoeft arm manneke. knuffie
@vivi weet je wat ik altijd zo erg vind alleen de slechte dingen zien ze en krijg je te horen maar nooit eens wat je goed gedaan hebt. niet gaan twijfelen je bent een super kraamhulp
thanks lieverd tja ik ga ook zo aan mezelf twijfelen op zo'n momenten vraag ik me dan af waar ik aan begonnen ben maar is na mrogen hopelijk weer zo voorbij