viv das bale meid als hij weer nieuwe buisjes moet zo hier net lekker gegeten, dora pasta met verse groentes en kip
zooooo ben ik weer eventjes.. knuffie Vivi.. is vast iets onbenulligs.... Jeee JOma wat ben je toch slank...... Maja ook hier maar even ... WAUWWWW a BOY... jeroen zal wel door het dolle zijn is het niet... Oh ik krijg vanavond mijn massage... heerlijk.... ik ben er zoooo aan toe... knuffels
oh ik krijg hem ook niet van hubbie hoor... maar van een echt masseur... mmm jammie.. heerlijk ben er werkelijk aan toe
MAJA. TOP.. a BOY.... VIV.. knuff DWAAS.. jaloerss!!!!! IK.. moe en ik loop achter de feiten aan!!!.. feit: ROMMEL... en ik loop er achter aan.. constant.. waar gaat t mis... ik bind ze vast in de bank of ik gooi al het speelgoed weg.. ook een optie.. zucht!!! ennnnn weer verder.. eten is op.. kids gooi ik in bad, kan ik misschien toch echt nog ff de boel opgeruimd krijgen en houden...voor vanavond althans.. morgen begint t circus gewoon weer opnieuw.. voel me net een dienstmeid af en toe.. en nee.. de boel de boel laten is GEEN optie!!.. daar kan ik dus echt NIET tegen..
nee snap dat je moe bent meid , denk maar ff aan het heerlijke idee dat je straks op de bank mag ploffen..en de boel de boel laten kan ik ook niet hoor..snap je helemaal knuffffie
Enne, oja.. Dat gesprek bij de gemeente ging ook prima. Ze willen me graag hebben. Heb gezegd dat ik er nog even over wil nadenken en ze morgen bel. Maar ik doe het wel. Lijkt me best leuk werk en het is voor 20 uur wat ik redelijk zelf in kan delen. Ideaal dus. Hun enige 'probleem' was dat ik overgekwalificeerd ben maar heb gezegd dat ik dat voor die 3 maandjes natuurlijk geen probleem vind. Zij dus ook niet meer Dus ik heb werk, jeeeej