Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja leuk echt een jongen. Gefeliciteerd met je baan, wat ga je dan doen????

joma mooie foto's Loop jij ooit zonder camera rond???

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd maja met je baan! En een jongen wat leuk!!

Ichtus: knuffel meid. Lijkt me enorm druk met 4 kids die rommel maken...

leuke foto's van Gwen!

even verder terug lezen

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jazeker wel:Ddat zijn foto,s die ik binnen een kwartier geschoten heb;)

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Viv: knuffel! balen van je werk, vraag me af wat er is?? En Bryan weer last van z'n oortjes, arm ding...

Debie:Tjonge wat een nacht...
    In de buurt van Utrecht een meeting lijkt me leuk! Sport doet me ook niks dus ik kijk wel wanneer de anderen willen.

Dwaas: oh heerlijk een echte massage!

Meiske weer internet en telefoon, das toch wel prettig!

Vandaag naar de bedrijfsarts geweest: blijf tot 1 mei 3 dagen werken en heb ook mijn manager gesproken; zit vanaf 1 mei zonder werk. Dat had ik natuurlijk al verwacht. Dus vanmiddag meteen ww geregeld etc. Morgen naar het CWI bellen en nu op zoek naar vacatures... Ach ja, kan er niet zo erg mee zitten. Hoop alleen dat ik iets anders leuks vinden kan

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh debora balen zeg.. maar euh.. misschien niet netjes, maar als je je ziekmeld voordat je contract wordt beeindigd dan krijg je je hele zwangerschap (omdat je in de zw zit en niet in de ww) 100% uitbetaald (dat is zo bij zwangerschapsklachten).. in de ww krijg je maar 70%..

Toen ik van jur zwanger was had ik ook bekkenklachten en had me ziek gemeld.. daarna werd mijn half jaar contract niet verlengd.. ik heb toen gewoon een zw uitkering gekregen mijn hele zwangerschap.. (omdat bekkenklachten altijd minder worden ipv beter vonden ze het geen optie dat ik nog ging werken) 100% dus... vervolgens zwangerschaps uitkering (verloftijd) en na bevalling een bevallingsuitkering (ook verlof).. daarna ging ik door mijn bekken nog weer de zw in en later pas de ww..

Nou ja.. ik zou met jouw klachten sowieso allang volledig thuis hebben gezeten dus heel raar is t ook niet vind ik hoor.. nou ja.. wilde je de info niet ontnmen.. kan nogal schelen in de financien nl..

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Even kort ben aan de phone:
    alleen mijn manager meld mij per 1 mei weer beter. Dat begreep ik al niet waarom. Dinsdag gesprek, zal het vragen... En op het cwi sowieso zeggen de uwv belt mij ook nog volgende week

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oeh een harde buik :$ :( Das niet zo best nu al. Ben ook veel te druk geweest vandaag. Maar goed dat ik nu plat op de bank lig. Maar vroeg naar bed denk ik

8. MissiiY

MissiiY Lid

1 sep 2009
    28
    0
    0
    NULL
    Purmerend
    Hej meiden,

Vivi, Hier ook nog steeds problemen met Jay der oortjes.
    Bij Jay worden ook weer nieuwe geplaatst. Ze moet eerst helemaal van der loopoor af zijn.

Joma, wat een ontzettend leuke foto's weer.

Maja, gefeliciteer een jongen!! Wat leuk zeg!

Haha, merk wel dat ik hier niet meer zo'n held in ben.
    Hier een lekker daggie gewerkt, gaat weer stuk beter met Jay. Ze is weer lekker baldadig.

Ga nu ff lekker bankhangen!
    Fijne avond allemaal!

9. MissiiY

MissiiY Lid

1 sep 2009
    28
    0
    0
    NULL
    Purmerend
    Oew Debora, rustig aan doen hoor meissie!!

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Debora, ik snap er nooit wat van hoe dat zit met ziekte/zwangerschap mbt werk maar hoop dat je eruit komt!
    En harde buiken had ik ook al heel vroeg, vooral 's avonds.
    Lekker rustig aan doen!

Debie, ik ga het leerlingenvervoer regelen vanuit de gemeente. Veel regelen, contacten onderhouden met scholen, ouders en vervoersbedrijven, indicaties controleren etc. Niet mijn droombaan maar prima voor nu:) Hoop dat dit een stap is naar een leukere baan voor straks na m'n bevalling.
    Als deze baan bevalt van beide kanten kan ik ws weer komen voor 1 of 2 dagen. Maar stiekem wil ik me er dan bij de sociale dienst tussen wurmen:D Wil daar wel aan de slag als consulent/casemanager en ik weet toevallig dat daar banen vrijkomen over een poosje. Maar dat zien we dan wel, eerst dit maar eens gaan doen.

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    doe ik ook ;)

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou maja, voor nu klinkt het als prima werk!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    pfff Gwen lag net echt te hoesten vastzittend slijm, denk ff hoestdrank geven gaat ze maar toch over de nek van het hoesten zo zielig .:(.dus kon haar gelijk ff wassen die zure lucht weg gelukkig haar haar niet onder.. bed verschoond , schone nachtpon en schone slaapzak aan..en slaapt alweer ..dus staat nu gelijk een was aan...en moet ik wachten tot die klaar is grrrr

@debora rustig aan

@Maja misschien wel de juiste baan naar een leuke toekomst!

@Miss leuk dat je ff kom reageren wat voor werk doe je eigenlijk en hoeveel werk je??

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

Joma wat een mooie foto's van Princess Gwen! En jij ziet er ook super uit!

Maja Gefeliciteerd een ZOON!!!! Wordt het een Thije,Timme,Pepijn of Nordin??????? hihihihi
    En gefeliciteerd met je baan, klinkt toch helemaal goed!

Debora Ik vind dit eigenlijk niet eerlijk hoor. Door te werken heb je waarschijnlijk toch meer pijn? En ze gooien je er toch uit 1 mei, dan zou ik gewoon ook nu al niet meer willen werken.

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Timme! :)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ga pitten, trusten meiden!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @maja van harte met jullie zoon wat leuk een jongen en een meid :D
    @dwaas lekker hoor een massage....ikke wil ook wel
    @ichtus knuffie, helaas zeer herkenbaar.
    @joma mooie foto's
    @maja van harte met je baan
    @debora shit dat je vanaf 1 mei geen werk meer hebt. maar uhmmm ze kunnen jou niet zonder jou toestemming beter melden ;) . en harde buiken al zo vroeg had ik ook al, dus mss toch maar wat rustiger aan doen.
    @joma beterschap voor je meissie

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    thanx:)

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @maja ik vindt Thije het leukst van allemaal!als het mijn lijstje zou zijn

@debora ik zou ook gewoon lekker ziekmelden hoor..zeg je gewoon dat het erger is geworden en wat SM zegt ze kunnen je niet zonder toestemming beter melden hoor 1 mei

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ga mijn bedje opzoeken morgen 6 uur de wekker moet werken...trusten

Deel Deze Pagina