Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo gesprek achter de rug het viel me reuze mee!
    was ook best onbenullig een gezin voelde ik me zelf al niet op gemak en ze hebben dus ook geklaagd dat de was ect niet goed gedaan was en ze vonden de info en tips niet goed zat nou prima ander gezin vond ik best hypocriet gaven aan dat ik bed niet verschoond had nou ik ging hun dochter naar school brengen en toen hadden ze het zelf gedaan tja kan ik toch niets aan doen en ook had ik niet gekookt maarja hun hadden het iedere dag over vanavond zorgt mam voor het eten,dag erna we eten friet ect ect nou dan moet je niet achteraf klagen vind ik

heb met mijn leidinggevende afgesproken dat ik alles heel goed ga noteren zodt ze het zelf terug kunnen zien, en als ik gezin heb waar ik me niet op gemak voel gewoon aan bel trekken

al met al wel goed gesprek ik leer er alleen maar van he

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou viv fijn dat het meeviel!
    sommige mensen klagen om vanalles he... Koken deden ze bij ons niet eens joh, werd al van te voren gezegd, en je kunt je nu eenmaal niet in 2en splitsen...

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb gebeld: laten controleren op een blaasontsteking en heel rustig aan doen. Was toch wel erg vroeg... Mocht het niet weggaan met een paar dagen weer bellen.
    Iemand een wervelstorm van 2 lenen? ;) haha nee hoor Finn is gelukkig best rustig vandaag

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    doe maar lekker rustig aan debora en als ik xtje vrij hb en je heb behoefte aan gezelschap laat je het weten he!!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Heel verhaal getypt ....en zoef we mobiel internet

hier op het werk het is rustig..maar lekker andere dingen doen vindt ik ook niet erg hoor..als ik maar bezig kan blijven..

net nog ff naar de Hema geweest stonden leuke shirts voor gwen in de folder met rood en blauw enzz vondt ze schattig heb ze allebei maar genomen maar 5 euro stuk..toch geen geld....zocht al tijd iets meT rood voor op haar donkerrode piego laarsen gevonden nu dus..

@viv ik denk dat iedereen wel eens wat te zeiken heb en de mensen toch nooit voor 200 procent tervreden is jammer hoor jij doet je best..moet zeggen ik had niks te klagen met de kraamzorg..ik vindt alles best..alle hulp die je krijg is toch prima dat moment

@debora rustig aan meid en anders toch de zw in

@debie klinkt lekker ..kan alleen niet de plaatsjes zien..eet smakelijk alvast

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik vond de personen niet mijn types maar goed verder vond ik het allang best dat de was gedaan werd en het huis. snapte niet dat ze eerst ging dweilen en dan stofzuigen maar heb zoiets van dat zoekt ze zelf maar uit. ga ook niet klagen over die onbenulligheden.

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    haha das idd erg raar debie, ik doe eerst stofvegen dan stofzuigen en dan dweilen logisch toch, wet je als je er dn direct iets van zegt van ik zou dat liever zo hebben vind ik dat ook geen probleem dan houd ik er rekening mee maar niet hele tijde zeggen dat je tevreden bent en dan achteraf klagen vind ik hypocriet bah

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    morgen ga ik in nijmegen shoppen moet namelijk smiddags met bryan aar de long-arts dus ff eruit al die ellende weg shoppen hahaha

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemiddag

Massage was heerlijk goddelijk zelfs...

Maja van harte met je baan

Vivi gelukkig viel het mee

ichy dikke knuffie...je zit midden in de tropenjaren meis.. alles komt uiteindelijk goed...

Oh ja JOMA.. ik ben sinds eergisteren tot vanmorgen al 6 ons afgevallen ahhahaa... maar wellicht zitten die er vanavond gewoon weer bij hoor.. maar ik doe mijn best

nog 4.4 kilo te gaan

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Dwaasje goed bezig meid...fijn dat de massage heerlijk was en oja uhh ik was trouwens na onze verukkelijke maal niet aangekomen hoor hahahah dus hoef ik daar ook niet meer over in te zitten wahaha

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi

Ik ben er vannacht maar 9 keer uitgeweest voor Kas en Sofie, dus voel me topfit:D Alles weer gelezen en nu even kijken wat er is blijven hangen:

Maja, geweldig zeg een jongetje!! Ik zeg: SHOPPEN!!!
    En gefeliciteerd met je baan!!

Vivi, gelukkig viel je gesprek mee. Sommige mensen hebben altijd wat te zeiken!

Debora, zou je je nu niet gewoon ziek melden?? En gewoon echt rustig aan gaan doen? 't Is dat je niet in de buurt woont, anders had Finn gerust hier een dagje mogen komen spelen hoor!

Debie, gerecht ziet er ingewikkeld uit. Als ik dit zou lezen, dan begon ik er al niet eens aan:p

Hoe is het met Mys? Weet je al meer?

Dwaas heeft een heerlijke massage gehad:) Wil ik ook!
    Hier ben ik altijd de pineut die "moet" masseren (had ik ook maar niet fysio moeten studeren)

Vanochtend geshopt voor de kinderen. In een winkel was er verbouwingsuitverkoop, 75% korting:D Kijk, daar word ik nou blij van! Leuke dingen voor de meiden gekocht. Voor de jongens hing er niet veel meer.

O Sofie is wakker. Ik ga madam uit bed halen.

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Pfff 9 keer eruit Meiske lijkt me erg vermoeiend... En das leuk shoppen zeg dus goed geslaagd voor de meiden..

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Oh ja morgen ochtend hebben we met Gwen kennismaking op de peuterspeelzaal..leuk ben benieuwd..en dinsdag voor het eerst nou ze zal morgen wel niet wegwillen das altijd als ze kindjes ziet ...

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Bah zit nu op wacht dat het tijd is om te gaan...daar kan ik niet tegen...

voor de rest niets boeiends te melden..oh ja ben nu 9 kilo kwijt..vindt het echt nog snel gaan zo..en eet toch echt wel lekker en goed

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ben ook wel benieuwd hoe het met Mys is??hoe is tie meid? Weet je al meer?

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Zit in de leegte te lullen....hhahaha

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiske jij hebt ook altijd van die heerlijke nachten he.

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    tjemig meiske... 9 x! Ik vind het maar knap hoor dat je dat vol houdt. Nou ja je zult wel moeten natuurlijk voor de kinderen

Leuk joma naar de peuterspeelzaal! Zal ze helemaal geweldig vinden.

@ziekmelden. dat kan ik zo moeilijk he, alleen als het echt niet gaat... Dan denk ik weer dat ze zullen denken dat het expres doe omdat m'n contract niet verlengd wordt etc. En zo ben ik niet, en wil dan ook niet dat er iemand zo over me denkt

Ik ben lekker op bed gaan liggen. Finn slaapt nog maar zal zo wel wakker worden. Had er een hard hoofd in dat ie zou gaan slapen maar gelukkig hebben we beiden even gerust.

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @vivi fijn dat het mee viel en wat een *$^&* gezin zeg.
    @debora rustig aan meid.
    @joma das idd geen geld

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    debora kan me helemaal voorstellen ik zou als ik wist dat mijn contract afliep ook niet net daarvoor in de ziektenwet kunnen gaan zitten zelfs al kan je echt niet werken dus lijkt me idd lastig al sta je volkomen in je recht het is gewoon een gevoel.

Deel Deze Pagina