ja precies, het is een gevoel en van de ene kant denk ik dan; wat kan mij het schelen wat ze denken etc, maar toch... dat zit niet in me en dat kan ik dus niet. Of het moet echt te erg worden
er is iemand wakker! Ga meneer maar even vermaken, en dan koken. We eten van die wraps. Met zo'n zakje... jaja echt waar. Das lang gelden maar heb geen zin om verantwoord etc te doen vandaag dus heb ook al een halve fles cola op. (hebben we nooit in huis) Das weer mijn manier om me even af te reageren waha raar mens ben ik
Debie ik weet niet of je nog bruikbare tips hebt gehad m.b.t borstvoeding uit een flesje? Hier zelf geen problemen mee gehad maar een collega had hetzelfde probleem. Zij fopte haar dochter door een schepje pap door de borstvoeding te doen, zo wilde ze wel bv uit een flesje drinken. Maar ik weet niet of jij al pap wilt/mag geven aan Esmee.
Jeumig Meiske, 9x eruit Wrom? Debora, ik heb ook een hekel aan ziek melden. Daarom twijfelde ik over deze baan, ben zo bang dat het dan niet lukt. Stom he. Maar ik begrijp je dus goed. Heb net even geshopt. Heb een super cool jasje gekocht bij de C&A. Zo'n korte. Ideaal nu met een dikke pokkel En nog nieuwe laarzen, van die half hoge. In het blauw. Waren nu in de aanbieding voor 40 euro, prima Mijn nieuwe baas heeft me gewoon 2 schalen hoger ingeschaald dan bij de functie hoort Ik verdien nu bijna net zoveel als ik bij het maatschappelijk werk verdiende. Komt omdat ik hbo heb zei hij. Kan er niet mee zitten Had het natuurlijk ook gedaan als het niet zo was maar dit is toch mooi meegenomen! Ik ga zo eten maken, pasta met spekjes, groente en een soort roomsausje. Jeroen haalt Lune op.
Ik ben op het werk, maar mag dadelijk effe een uurtje weg om naar de openavond te gaan van het KDV. Ooh wat zijn ze toch lief en flexibel hier.
nee nog niet geprobeert sm, zal is kijken en dan rijstebloem ofzo? heb het in huis maar nog niet gegeven
Joma, Gwen vindt het vast heel leuk op de peuterspeelzaal. We zullen de foto's wel zien toch? Fijn dat ze zo flexibel zijn op je werk Supermummy! Goed geslaagd met shoppen Maja! Super zeg, dat je hoger bent ingeschaald. Bofkont Sofie en Kas hebben straf. Toen we gingen eten waren ze nergens te vinden. Ben met de fiets door de straten gefietst, langs schoonzus en schoonmoeder, maar nergens waren ze. Pfff, dan word zelfs ik een beetje ongerust. Na 10 minuten gezocht te hebben, belt Piet. Ze zijn thuis. Gelukkig. Ze waren een paar straten verderop gaan kijken bij een vriendje van Stijn. Dus nu mogen ze niet meer naar buiten vandaag.
Op school mogen alleen maar broertjes en zusjes op de foto die ook daar op school zitten. Dus Sofie helaas niet.
Debie, ja gewoon proberen rijstebloem of gewoon een lepeltje pap erdoorheen zonder gluten. Is het proberen waard toch? Wanneer moet jij weer beginnen met werken?
Leuke foto's meiske!! Maja; lekker zeg hoger in geschaald. En goed geshopt!! sm: fijn dat je eerder weg kon! Ben benieuwd naar een kdv in spanje
Hallo allemaal Ik heb een paar hele mooie foto´s gezien van meiskes kids. Beiden straf,geef je groot gelijk hoor wat moet jij in de stress gezeten hebben. Als de 2 oudste naar buiten gaan wil ik altijd eerst weten waar ze heen zijn en zijn ze van plan om ergens anders na toe te gaan moeten ze dat eerst laten weten. Helaas gebeurt dit ook niet altijd. Deborah: jij moet kalm aan doen meid en ik snap je wel hoor. Sm: nou dan heb jij echt een makkelijke baas dat hoeven wij hier in nl volgens mij niet eens te vragen. Ik ben benieuwd hoe dat kdv daar is. Gwen: naar de psz spannend hoor ik denk dat ze het vast en zeker naar de zin zal hebben. Ik vind Gwen al een echte dame en een wijsneusje.
halloooooo ik was jullie kwijt!!!!!!!!!!!!! stonden op de 2e bladzijde zo ik zit net hier..pfff was om 20 uur thuis Gwen gelijk slapend in bed gelegd.. toen de was ..en gestreken en opgeruimd zo nog de droger leeghalen en dan naar bed.. Morgen eerst naar de kennismaking peuterspeelzaal..daarna naar verjaardag zwager kan Gwen weer met haar neefje quinten spelen , we blijven daar eten dus heel de dag de hort op @Meiske wat een leuke foto,s zeg!! jammer hoor dat Sofie er niet op mocht stom eigenlijk dan was het plaatje helemaal compleet. @Sm leuke baas dat dat ff mocht @Lianda weet zeker dat Gwen het wijsneusje zal spelen hahah @Debora snap je gevoel hoor..weet nog wel dat ik me schuldig voelde toen ik met 19 weken al thuis zat @Maja zo das lekker 2 schalen hoger maakt het nog leuker!! en lekker geshopt heerlijk toch af en toe moet je je zelf kietelen @de rest knufffff zal morgen tussendoor wel ff laten weten hoe de kennismaking was!