Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Ik heb voor de verandering eens heerlijk geslapen. Sofie is maar 1x wakker geweest en heeft tot half 8 geslapen:$:) Ze hoeft nu vanmiddag niet naar bed. Dat is de laatste tijd toch een ramp. Het kost haar zo veel tijd om in slaap te vallen. Maar als ze zo heel vroeg wakker is (meestal half 7) heeft ze het gewoon nog nodig.
    Straks even langs mijn moeder. Mijn vader gaat elke vrijdag voor mij naar de bakker. Ideaal, hoef ik zelf niet in de rij te gaan staan. Want daar is het altijd erg druk (soms staan de mensen buiten te wachten tot ze aan de beurt zijn) Ook staat nog in de planning om de eendjes te gaan voeren.

Joma en vooral Gwen, veel plezier op de psz!!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Gwen, veel plezier vandaag voor het eerst bij de psz! Leuk met alle kindjes spelen:)

Meiske, wat heerlijk zo'n nacht! Ben je nou ook een stuk fitter?
    Ideaal dat je paps naar de bakker gaat. Maar hoezo is het daar zo druk? Is het de enige bakker in de buurt of is het een hele goeie? (of beide;)) Mmm, heb ook wel zin in warme, verse broodjes.

We hebben hier ook een prima nacht gehad. Ben er niet 1x uit geweest voor Lune, moet meestal wel. Hoewel, ze is wel even wakker geweest bedenk ik me net maar blijkbaar ook weer in slaap gevallen.
    Ze ligt sinds de zomertijd alleen steeds zo laat op bed en wordt wel vroeg wakker. Denk dat we haar middagslaapje maar wat korter houden zodat ze 's avonds eerder moe is. Is nu niet erg maar als ik straks werk wel, dan moet ik haar wakker maken en slaapt ze te weinig.

Straks even naar de wuper en vanmiddag op de fiets naar m'n paps en mams, kopje thee drinken.
    Het is hier nu nog wat bewolkt, hoop dat het straks nog mooi weer wordt, kan Lune lekker buiten spelen en kan ik de tuinset schoonmaken. Morgen komen mijn oom en tante de set ophalen, moet het wel schoon zijn.

Heb trouwens last van mijn bekken. Gister te lang geshopt denk ik want daarna is het begonnen. Voor het eerst eigenlijk dus mag niet klagen maar toch maar een beetje voorzichtig doen vandaag.

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen

sm ik begin 21 april weer.

meiden fijn weekend ga naar mijn ouders.

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeiemorgen!

Meiske eindelijk een goeie nacht voor jou .Je hebt het verdient hoor! En nu volhouden!

Gwen gaat kennismaken op het KDV leuk hoor! Veel plezier.

Maja doe maar rustig aan met je bekken! Je moet nog wel effe.

Hier alles goed. Wel een beetje een rotnacht gehad.
    Ik had echt hele enge dromen. Van die levensechte dromen bah . En Sara was ook anderhalf uur wakker van 2 tot 03.30 ofzo, die zat helemaal te shaken en was hartstikke bang, dus moest bij haar gaan liggen. Ik denk dat ze bang is? Is dat nu rond deze leeftijd dat ze nachtmerries of bang in het donker worden?

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat eng SM. Dan kan je de hele dag zo'n onbestemd gevoel hebben, alsof die droom nog in je hoofd zit ofzo. Heb ik tenminste vaak.
    En kan goed zijn dat Sara nachtmerries heeft, hoort volgens mij idd wel een beetje bij de leeftijd. Is wel sneu, vertel ze maar es dat het 'maar' een droom is..

Lune en ik zijn net naar de wuper geweest. Ze is doodmoe en strontvervelend. En ik eigenlijk ook;) Heb gisteren floradix gekocht, hoop dat ik daar wat meer energie van krijg.
    De wehkamp komt vandaag spullen ophalen, maar heb geen idee hoe laat. Erg irritant. Meestal komen ze als Lune op bed ligt. Dan wordt ze gezellig weer wakker van de bel.. En ik ook:) Hoop dus dat ze zo komen, we moeten nu toch eerst nog een broodje eten. Als Lune wil tenminste met haar chagrijnig koppie.

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Gwen: hopelijk heb je het naar je zin gehad op de psz! Vast wel!
    En veel plezier bij Quinten vanmiddag!

Maja: kijk maar uit met je bekken... En Lune niet zo'n lekker humeur. mm hopelijk knapt ze van wat slaap een beetje op.

SM; bah nare dromen heel vervelend. denk ook dat Sara droomt. finn heeft het nu ook vaker. Zo sneu, is dan ook niet rustig te krijgen.

Ik was wat eerder klaar en ga zo Finn halen. Dacht; ga eerst thuis boterham eten. Net tijdens het poetsen hoorde ik sirenes, dus ik zeg dat tegen de mvr (die is beetje doof) Zij kijken; staat er om de hoek een huis in brand! En hoe :$ Er is een man totaal verbrand van de zolder gehaald. De vlammen kwamen zo hoog uit het dak, jeetje zeg... Gelukkig geen kinderen ofzo in huis. was een oude man. Ook erg natuurlijk, scheen aan het lassen te zijn op zolder ofzo.

Vannacht niet geslapen; finn werd om 00.20 wakker en had dorst. En wilde bij mij liggen. Hij heeft zo onrustig geslapen dat ik hem niet terug in zijn bed durfde te leggen. Marc sliep overal doorheen, dus ik lag helemaal verkeerd ertussen gepropt... Straks maar even gaan liggen als Finn slapen wil

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh ja en meiske had eindelijk een goede nacht. Pff meid fijn! Kon je vast goed gebruiken

Ben Finn halen!
    Doeg

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Debora wat een verhaal. Ik vind brand altijd eng.
    Balen van je slechte nacht.

Maja, ik zet het pakje van Wehkamp altijd buiten bij de deur. Dan belt die meneer niet aan, maar neemt netjes het pakje mee. En ja, hier kan dat (nog) gewoon:p
    Last van je bekken is niet fijn. Rustig aandoen maar. Hopelijk gaat Lune lekker slapen en is haar humeur daarna een stuk beter!

Supermummy, waardeloos zeg die dromen. En Sara ook al wakker vannacht:(

Ik ga zo een paar kinderen naar buiten schoppen. Eva heeft een vriendje en vriendinnetje te spelen. Ze zijn nu boven aan het spelen. Maar ik ben die herrie zat. Het is mooi weer, dus ze kunnen mooi naar buiten (oh, wat ga ik ineens op mijn moeder lijken;), zij zei ook altijd dat we naar buiten moesten..)

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind mezelf sinds ik een kind heb soms ook verdacht veel op m'n moeder lijken.. Doodeng soms:D

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
  11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ga het denk ik schilderen. He fijn gaat er eindelijk eens iets gebeuren in het huis. (althans nu heb ik een mooi excuus ;) )

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Saaie boel hier;)
    Ben zelf X factor aan het kijken, nu even reclame. Ik ben fan van Jaap en Sumera! (voor degene die het ook kijkt:D)

Debora, leuk bed! Ben benieuwd of je hem nig gaat verven en welke kleur dan.

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk bed Debora!!

Pfff, kinderen liggen net op bed (Stijn en Eva) Ze hebben gezwommen vanavond. Hun school was zwemschool van de week en dat betekent gereduceerd tarief voor het vrijzwemmen. De halve school stond dan ook vanavond in de rij voor de kassa;) Maar goed, ze hebben het leuk gehad. Stijn heeft nog een ijsje gewonnen met estafettezwemmen:)
    Nu ga ik lekker bankhangen met Piet.
    Hmm, hij zit naar een stomme film te kijken. Dat wordt dus zappen:D

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh ja Maja, ik ben ook fan van Jaap:p

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi heb niet terug gelezen.

wilde laten weten dat gwen het vanmorgen geweldig vondt op de psz en wilde niet meer weg hahaha ze ging gelijk spelen met de rest of het de normaalste zaak van de wereld is leuk hoor en vonden haar heel erg wijs terwijl ze de jongste was ikke trots!! ze pakte een jongetje zijn handje vast en zei kom kindje spelen...zo schattig wijsneusje

daar gaan we....

Bekijk bijlage 64256

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007