Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    de laatste ff

Bekijk bijlage 64278

ik ga nu mijn bed opzoeken morgen werken ..

trusten allllllllllll en morgen avond lees ik wel ff bij

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedenmorgen dames

wat een rst hier zeg,
    @joma leuke fotos weer

verder iedereen dikke knuffel!!

Nou gisteren deel kleertes voor bryan gekocht en daarna naar de longarts pfff wat een aparte vent zeg, hij stelt wat vragen luisterd ff schrijft recept uit en klaar we hebben besloten nog 1x te gaan en als het dan weer zo is gaan we niet meer hoor dan kan ik net zo goed gewoon naar de ka gaan

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    We stonden op pagina 2!! :$

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Leuke foto's van Gwen zeg... fijn dat ze leuk heeft gehad!

Ben jij ook weggegaan of de 1ste keer er nog bij gebleven?

Verder heb ik niet bijgelezen, ben druk druk... met bedje verven voor Fenne, tuinhuisje opruimen (of eigenlijk uitmesten, wat een zooi kun je verzamelen!)... verder allemaal leuke dingen voor haar nieuwe kamer/bedje gekocht, ze is er helemaal blij mee en wil zo graag in dr nieuwe bed slapen... ze moet alleen wachten tot morgen, want bedje moet nog drogen...

Verder is Fenne ook DRUK, echt met hoofdletters!! Ze is zo ondeugend geweest de laatste dagen en maar mopperen en moeilijk doen overal alles, sjonge... wist gewoon niet wie die draak van een meid was zeg! :$ Vandaag heb ik mijn lieve meisje ineens weer terug, hebben ze nog sprongetjes op deze leeftijd? Het lijkt er haast wel op want er gebeurt ook weer zoveel ineens, weer ouder worden in een stroomversnelling de afgelopen week... wel leuk natuurlijk... maar ben blij dat ze vandaag weer komt knuffelen en zegt dat ze me lief vindt en lekker zelf aan het spelen is! :D

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lekker het voorjaar in je bol Wen?:)
    En echt wel cool dat Fenne ook in haar nieuwe bedje mag slapen morgen! Ben heel benieuwd hoe het gaat.
    En volgens mij hebben ze nog steeds sprongetjes hoor. Lune tenminste wel, als ze echt een paar dagen (of weken;)) non stop niet te genieten is kan ze daarna ineens weer iets nieuws. Maar volgens mij is de peutertijd een grote sprong:D

Jeroen en Lune zijn in de tuin aan het werk (lees: Jeroen doet een poging en Lune loopt hem voor de voeten:D) en ik wil zo nog even naar de Leenbakker, volgens mij hebben ze daar ook nog leuke spulletjes. Nog even neuzen voor Lune haar kamer.
    Gaat me niet snel genoeg hier, wil dat er boven laminaat ligt en de wanden behangen zijn! Duurt nog wel een poosje, pff.

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat een rust hier geweest zeg

@Wen dit was nu een kennismaking dus wij waren erbij en dinsdag mag ze voor de eerste keer zeg maar en ze gaat dan dinsdag en vrijdag ochtend maar al waren we er niet bij nu boeid gwen echt niet hahah ze rende naar binnen en ging gelijk spelen geen 1 keer gekeken waar papa en mama waren
    leuk haar nieuwe bed wat voor kleur wordt het?? en ja gwen is af en toe nu ook echt een draak , echt niet normaal zal er wel bij horen dus..

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Maja hahah mooi is dat het wil lune dan ook echt helpen??Gwen wel , maar nu nog naar leenbakker mag je wel opschieten of is tie langer open haha??

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    De Leenbakker was nog wel open:D
    Leuk poefje gezien maar heb dat kussen al dus wordt veel te veel..

Mijn haar zit in de verf, moet nog 10 minuten wachten. Boring;)
    Wil wel een kopje thee maar een kop thee zetten en opdrinken binnen 10 minuten gaat me niet lukken denk ik.

Lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalaaaaaa!

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, Lune vindt het geweldig om papa of mama mee te helpen! Met alles trouwens. Zo gauw er iets in beeld komt van (tuin)gereedschap roept Lune enthousiast: 'Nune meehelpen!' hihi..

Hmm, Jeroen is aan het wii-en, dat kan ik ook nog wel even doen.. Hem even inmaken met tennis8)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Geen tijd meer voor.. Zal richting douche vertrekken. Straks nog even foto's spammen, zijn nog wel een paar leuke op het toetsel denk ik.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi! :D

Wij zijn er weer! Echt een super vakantie gehad. Helaas veel te kort een midweek.
    Het weer was heel goed. We zijn dan ook veel buiten geweest. Op de fiets, in het bod en op het strand.
    Vandaag zijn we lekker buiten bezig geweest. Peter had vanmorgen de tuintegels met de hoge druk gedaan. Vanmiddag dus opnieuw zand er in aan het vegen geweest. Tessa vond het prachtig 'het strand'.
    Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan uploaden. Zal lastig selecteren worden, ze zijn allemaal zo leuk. Maar zal er even een paar uitpikken.

Hoe is het verder hier? Laptop was wel mee, maar die is niet heel veel aangeweest. Zijn er nog spannende dingen gebeurd?

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuk dat het zo geslaagd was Bones! En wat een heerlijk weer hebben jullie gehad:) Kan me voorstellen dat een midweekje eigenlijk te kort is..
    Eh.. spannende dingen? Denk het niet.. Maar ben hier zelf ook niet echt veel geweest.

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ben te lui om met de foto's bezig te gaan.. Snorrie..:)
    Ga even kopje thee drinken op de bank.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa heeft vanmiddag veel te lang liggen slapen. Die is dus nu nog wakker. Ze ligt wel in haar bed, maar ze roept ons steeds. Heb net even een tijdje met haar op de schommelstoel gezeten en verhaaltjes verteld. Nu maar hopen dat ze gaat slapen.
    De foto's zijn aan het uploaden....

Deel Deze Pagina