Hoi hoi wij hebben bezoek dus ik ben er even niet geweest, kwam nu even teruglezen. (bezoek ligt in bed) Leuek foto's van Tessa en Lune!!
Haha, Debora haar bezoek ligt in bed Gezellig.. Hihi, Lune komt naar me toe en drukt me een pop in mijn handen met de vraag: 'mama slaap witte voetjes schaap buiten loopt een schaap witte voetjes zingen?' Lune had niet gepoept, dikke stinkscheet.
Goedemorgen! Gisteren toch niet vroeg naar bed gegaan. Gelukkig ging Piet er vanochtend uit voor Sofie Ik heb lekker tot 9 uur geslapen. Straks even bij schoonouders om een bakkie. Vanmiddag verjaardag van zwager. Onze dag is dus weer gevuld. Haha, die poepbroek van Tessa Geweldig! Vond ze het zelf niet erg? Sofie zou daar nl niet in gaan lopen. Vindt ze "nies" (vies) Mooi buikie hoor Maja!! Wat een ondeugend koppie kan Lune opzetten zeg Supermummy, nog wat kunnen slapen? Middagslaapje: Sofie wil dus niet meer slapen 's middags. Echt balen, vooral omdat ze 's ochtends zo vroeg wakker is. Ik probeer haar wel elke middag op bed te leggen, maar pfff wat een strijd is dat. Nu snel de haren kammen van de meiden en dan gaan we weg. Fijne dag allemaal!
Haha sofie vind het vies Tessa geeft daar niet zo om gelukkig. Mama vond het viezer. Gelukkig hadden we een wasmachine in het huisje. Haar handen zaten er ook onder en dus haar jas ook. Het begint hier nu ook te betrekken. Jammer. Het waait ook best.
Goedemorgen ladies... Ik weet niet zeker of het de bedoeling is maar kreeg net een smsje van Ichy dat haar vader is opgenomen in het ziekenhuis met doorlopende TIAs zijn hersenscan zag er goed uit, maar ze houden hem voorlopig voor volledig onderzoek, Hij ligt op dezelfde afdeling als waar haar mama is overleden, ik kan me dus voorstellen dat het voor de Fam Ichy extra belastend is... ICHY dikke knuf...
jeetje ichy wat een nieuws heel veel beterschap voor je vader hoop dat het meevalt en dat hij snel thuis is!! Dikke knuffel voor jou en je gezin!!
Wat zal dat schrikken zijn voor de familie zeg. Heel veel sterkte meid, en ik hoop zo dat het mee valt... xx
Thnx Dwaas voor het melden hier.. zal de komende dagen nog minder tijd hebben om hier te zijn.. Met paps gaat t redelijk.. praat met dubbele tong en 1 mondhoek hangt een beetje.. verder voelt hij zich prima, maar heeft een bloeddruk van 192/136.. veel te hoor dus.. het zakt wat en stijgt weer steeeds. Ook is zijn suiker te hoog..(rond de 13.5) voor de kenners (moet onder de 7 zitten) Hij ligt op de IC kamer van de afd Neurologie iig nog tot morgenavond.. daarna mag hij afhankelijk de uitkomst van de onderzoeken morgen naar een gewone kamer en is ie wat mobieler..Volgens de neuroloog is hij nu (omdat ze nog niet weten waar het vandaan komt) erg beroertegevoelig. Hij krijgt bloedverdunners, maar meer kunnen ze niet omdat ze de oorzaak nog niet weten.. waarschijnlijk een verstopt vat ergens in zijn lichaam.. De hersenscan zelf was goed. daar dus geen verstopping of bloeding tot nu toe.. Op zich ziet het er dus goed uit en tegelijkertijd ook niet.. ben er erg van geschrokken.. ik zat met Lisa in Rotterdam Ahoy toen ik een tig telefoontjes had gemist.. na de voorstelling belde ik mijn broer omdat mijn vader niet opnam.. ik hoorde de ambulance sirene op de achtergrond en wist eigenlijk genoeg.. gelukkig was ik met de trein en kon dus geen gekke dingen doen.. wel hebben we de leuke dag gewoon afgemaakt (al dan niet wat versneld).. moesten toch op de trein wachten dus even wat eten.. en nagenoten van dochterlief die nog helemaal in de ban was van Tinkelbel en Doornroosje, Assepoester, Yasmine, Ariel, Mulan en Belle.. Wat prachtig allemaal zeg.. zeker elke cent waard.. Haar grote ogen werden zo mogelijk nog groter en ik heb alleen maar met ee smile en tranen gezeten omdat zij zo zichtbaar genoot.. Verder heb ik niet zoveel te melden.. was sowieso al een beetje aan de lat, maar nu dus helemaal.. van de week ook maar even met Marijn bloedprikken.. verder is alles hier prima... Hou jullie wel op de hoogte.. Liefs
heb even fotoottjes zitten spieken.. PRACHTIGE fotos Botje... van jullie knappe dochter.. En jouw Buik MAJA... ongelovelijk wat bescheiden..en dat voor een tweede... mijn vriendin is zwanger van haar eerste en is nu al drie dubbel zo dik... en voor haar zwangerschap maatje 34 he.. dus superrrrr slank... Ik liet hem zonet aan maurice zien en ik zei ik ben JALOERS!!!!! Nou gisteren weer met mijn neus op de feiten gedrukt... heb mijn bilspier gescheurd.. het houdt ook nooit op... stomme voetbal... het is over het is klaar...!!!! Gisteren helse pijnen geleden... en wonder boven wonder gaat het vandaag een stuk beter.. had wel verwacht dat het vandaag nog slechter zou zijn.. maar das gelukkig niet waar.. zit nu naar een niet spannende wedstrijd van Ajax te kijken....en ondertussen een stuk in de ruimte te type hier....
Ichy je krijgt het weer voor je kiezen he... mijn hemel... Heb het je al zovaak gezegd maar denk aan jezelf zodra het kan... knuffie meis..en ik hoop en bid voor je paps....
Jeetje Ichy, schrik me kapot zeg. Heel veel sterkte meid. Misschien heb je er niks aan maar mijn ma heeft het ook gehad en is er helemaal bovenop gekomen. Dikke knuffel vanuit Belgie
hoi kom ff binnenvallen en lees gelijk vreselijk nieuws @Ichy meid dikke knuffel en hoop dat hij snel weer de oude is lijkt me zeker dubbel schrikken meid exxtraaa knuff en sterkte
Leuke foto,s gezien van Tessa, lune en buikkie van Maja nog mooi bescheiden meid voor jou natuurlijk een hele buik geniet er maar van hoor!! Dwaasje Auw meid kan me voorstellen dat het nu de druppel is van het voetballen hopenlijk wordt de pijn niet erger Hier vandaag naar Diergaarde Blijdorp geweest erg genoten en Gwen ook ze was ook terug in de auto zo weg..en net in bed lag ze nog een 45 min te kletsen tegen toetie en de rest over de beestjes zo lief haha dus heeft veel indruk gemaakt op haar, heel de dag daar gelopen dus ben ook best moe